úterý 22. července 2014

Italy III. Pool & Market



Po poledni stráveném u bazénu jsme si s Evčou uvařily oběd a po odpoledním šlofíčku se vydaly nafotit pár fotek na pláž a podívat se na trhy, které se v Lidu každý týden konají.

Zde jsme chodily pravidelně na zmrzlinu. Výběr byl neskutečný, ale nejvíc mě zaujala jak jinak než nutella. Prostě jakobyste jedli opravdu nutellu přímo ze sklenice <3
Na trzích naleznete úplně vše. Od domácích potřeb, přes šperky, oblečení až po jídlo. 

A protože jsme holky hladové a žíznivé, zašly jsme si na na večeři do místní restaurace na gnocchi formagghi a sklenku až dvě, tři,.. skvělého vína (za ten týden jsem si k němu vypěstovala závislost - teď mi u jídla hrozně chybí, a to obvykle vůbec alkohol nepiju).

Ale kromě toho, že mi sedlo k jídlu jako takové, náladu vždy taky náramně zvedlo, a toho se musí využít! Takže nechybělo ani trochu toho nočního života na snobácké party.

Příští (už poslední - slibuji!) díl z přístavu Punta Marina a městečka Ravenny :)

SHARE:

3 komentáře

  1. Ty máš tu vaši dovolenou tak krásně nafocenou:) hrozně mě tyhle příspěvky baví:)) takže jsem fakt smutná, že příští bude už poslední:(((
    Jinak ty trhy:O úúúžasné! Tam bych chtěla být a všechno vykoupit:D:)) miluju trhy:D ať už s oblečením nebo s jídlem (i když s jídlem jsou asi lepší:D)

    OdpovědětVymazat
  2. Já trhy miluju, hlavně v cizině, vždycky je tam spouta exotiky :D

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig