středa 9. července 2014

Recipe: Carrot cake oatmeal | Mrkvová ovesná kaše


Ačkoli ovesné kaše miluji, dlouho jsem zápasila s problémem, že mě na příliš dlouho nezasytily. A když jsem zvýšila množství vloček, cítila jsem se akorát "zaplácnutá" a koneckonců spíš bez energie - a to je po ránu nepřípustné! Snídaně má přeci naopak nabudit a vykouzlit vám krásné ráno. Jednou jsem si proto zkusila uvařit "zoats" nebo-li ovesnou kaši se strouhanou cuketou (a s vanilkovým proteinem nemá absolutně chybu). Byla jsem nadšená! Nejen, že mi vyhovovala konzistence kaše, ale co si budeme povídat, to množství bylo tak akorát pro jedlíka jako jsem já. Navíc jak všichni jistě víme, cuketa je tvořena více jak z 90% vodou, takže i přes plný žaludek jsem se cítěla dobře. Rozhodla jsem se tedy, že kdykoli si budu vařit kaši, něco do ní nastrouhám. Cuketa je skvělá věc, ale denně ji mít taky nemusím (rozumějte - nemusím ji snídat, obědvat i večeřet), a tak jsem tentokrát zkusila mrkev. Ostatně na slovní spojení #carrotcake já opravdu slyším a takové mrkvové muffiny jsem jednu dobu pekla neustále (což mi připomíná, že je na čase tradici znovu oživit).


Snídaně dopadla na výbornou, ale přesto vám řeknu, že ikdyž jsem největší milovník mrkvových dezertů, cuketová kaše stále vede! Příště vsadím na klasiku a nastrouhám do kaše jablko - ano, vskutku naprostá klasika a já ji ještě neochutnala (barbare!). A tak by mě zajímalo, co byste mi ještě za "strouhané ovoce/zeleninu" doporučili? Jsem jedno velké ucho :)



Kaši jsem servírovala spolu s tvarohem a půlkou nakrájeného banánu. 

SHARE:

16 komentářů

  1. Tiež to tak mám že ma kaša nezasíti na tak dlhý čas akoby som chcela a presne ako píšeš po navýšení vločiek sa cítim taka "zaplácnutá" :-D

    ale na taketo "experimentami" s kašami sa chystam už dlhší čas, ale kombo kaša a cuketa resp mrkva mi pride taka zvlaštna, viem že je to znama kombinacia ale bojim sa že mi to nebude chutit a budem musiet vyhodit celu kašičku :-D

    tak asi najprv vyskušam kombinaciu kaša a nastruhane jabko ktorú som ešte tiež neskúšala!! :D a potom ak prekonam svoj strach z miešania zeleniny s kašou :-D tak by som chcela vyskušať aj cuketu alebo mrkvu s kašou jedného dna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemusíš se toho vůbec bát, ale hodně dělá ochucení proteinem. Upřímně jsem to bez něj nezkoušela :-D

      Vymazat
  2. Mně je občas po kaši hrozně těžko, takže hledám něco, co by mi přesně vyhovovalo...určitě vyzkouším variantu s cuketou, zatím u mě vede ta s tvarohem či jogurtem, krásně to kaši zjemní :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta je krásná, krásná krásná! Z těch ingrediencí se mi úplně sbíhají sliny. Je zvláštní, že mrkev křoupu každý den, ale kaši jsem z ní ještě nedělala. Cuketovou si dělám na slano s kari a cibulí, to je teprve dobrota. Jablíčko je v ní taky skvělé, stejně tak hruška. Vede ale u mě ovesná s rozvařenými švestkami a tvarohem, chutná jako švestkové knedlíky! :D
    Mimochodem je zase ráda za tvé články :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To s těma švestkama je skvělý nápad! Děkuji za tip, Martinko :-*

      Vymazat
  4. Já si ji vždy přecpu ovocem :) A zkoušela jsem i vaječný bílek (y)
    fitmaddie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem vůbec barbar! Jsem hold na klasiku, kdy si na kaši naházim co mi zrovna přijde pod ruku. Ale na to, abych do ní něco přidala se chystám už minimálně půl roku. Ta tvoje vypadá super, tak až se překonám a dostanu se k tomu do kaše něco nastrouhat, taky si jí udělám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na to chystám už roky dva, tak buď vklidu. Stále máš ještě čas ve srovnání se mnou :-D

      Vymazat
  6. Mňam, vyzerá geniálne, určite vyskúšam zajtra na raňajky :-).
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá úžasně, úplně jsem na ni dostala chuť, musím někdy vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá skvěle! Já jsem asi taky barbar, jelikož jsem ještě neochutnala kaši s cuketou :D ještě že je teď cuketová sezona, brzy musím vyzkoušet!
    Ale s jablkem jsem zkoušela a to je výbornost :-)
    A dřív jsem taky měla problém s tím, že mě na dlouho nezasytila (i když tam bylo jablko).. pak jsem začala přidávat arašídové máslo a bylo po problému, zasytí na celé dopoledne!

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá božsky:) asi ji taky někdy zkusím:) stejně jako tu s cuketou:) příjde mi to hrozně zvláštní dát si pak do ní třeba banán:D ale vyzkouším to:) a jabkovou jsem zkoušela a vůbec mi nechutnala:D Asi záleží, jaké jablko si do ní zrovna člověk nastrouhá, ale za mě teda bleeeee:D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak s banánem to vypadá moc zajímavě, úplně jsem na ní dostala chuť! Díky za tip, někdy jí musím vyzkoušet :) Jinak já miluju kaši s rozmačkaným banánem, lžící máku a strouhaným jablkem, nebo mák nahradím arašídovým máslíčkem a to je taky bomba!

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig