úterý 29. července 2014

Shopping is my cardio


Miluju jídlo, miluju cvičení, ale taky jako správná žena miluju nakupování!!! A co teprve, když seženu krásné kousky ve slevách, to je hned radosti! Letos jsem se slevám vyhýbala. Rok od roku mě tohle období spíš odpuzuje. Moc lidí na jednom místě a stejně mám pocit, že se slevňuje jen to, co se přes rok neprodá. Vlastně ani dnes jsem nákupy neměla nijak v plánu. Jela jsem jen pro tenisky na běhání, jelikož ty moje už tak trochu více dosluhují. Tak nějak jsem se ale zatoulala i do pár dalších obchodů a z neplánovaných nakupů se stal hotový maraton. Sehnala jsem spoustu hezkých kousků za neuvěřitelné ceny. Věřím, že alespoň některá z vás může tento post brát jako skvělý tip na nákupy (a ať taky nepláče jen můj účet, že jo!).

Začnu hned tím nejlepším a vlastně tou jedinou plánovanou koupí. Jsou to tyhle skvěle padnoucí, lehoučké, zářivé, běžecké Reebok tenisky. Vždy jsem tíhla ke značce Nike a upřímně se nikdy po jiných nekoukala, ale letos mi příjde, že jsou všechny boty od Niku hrozně předražené, a tak jsem začala pokukovat i po ostatních značkách. Tyhle mě zaujaly především krásnou zářivou lososovou barvou (kterou naprosto miluji!), a když jsem si je zkusila, bylo rozhodnuto! Padly mi snad ještě lépe než Niky. Byly skoro v 50% slevě a za cenu tedy 790Kč jsem je tam opravdu nemohla nechat, to uznejte sami.
A u bot zůstaneme. Ikdyž teď většinu času trávím spíše v oněch teniskách, překvapivě chodím i mezi lidi (třeba když zrovna nakupuju :-D) a v takovém případě nejvíce ocením pohodlné boty, kterými jsou nejčastěji baleríny. Tyhle např. k boyfriendám vypadají velice hezky. Mám ráda ten kontrast elegance a nedbalosti.


A teď už následuje čistá "štěstěna". Venku to vypadá spíš aprílově, ale sluníčko jistě ještě pár týdnů vykukovat bude, takže koupit si plavky na konci července nezní zas tak absurdně. Vždy jsem měla ráda, když plavky tvořily set (tedy barevně stejný horní i spodní díl), ale letos jsem si naopak zamilovala nejrůznější kombinace. Proto mi vůbec nevadilo, když jsem ve slevách objevila pouze nápadité vršky.
Klasické černé jsem postrádala a navíc mám plno rovných pásů, takže trojúhelníky mi scházely. Je třeba opálit pořádně i výstřih, no ne? :-D No a konkrétně po těch bílých jsem koukala už dlouho. Předloni jsem tento typ vlastnila v růžovém a  nosila je opravdu hodně (důvod, proč už jsou po smrti), takže když jsem je spatřila, ani mě nezajímalo, že jde o velikost 34. Ještě pár cviků na prsní svaly a prsa mi stejně zmizí z povrchu zemského :-D


Ano, je mi divné dávat na blog spodní prádlo, ale děvčata! Kdo nevyhledává push-upky a naopak dává přednost přirozenosti a jednoduchosti v podobě čisté pohodlné krajky, tyhle podprsenky si zamiluje! Nosím je neustále, takže jsem šla na jistotu a už předběžně do zásoby vykoupila všechny barvy. Neexistuje nic pohodlnějšího a teď v těch vedrech obzvlášť. Navíc s tílkem s větším vykrojením vypadají vskutku sexy nádherně.


Ale samozřejmě to neznamená, že nenosím i klasiku. 
Všechny značky Lindex za 299Kč, 399Kč 90Kč.


Ještě jsem si koupila jedno obyčejné šedé tričko za 299 70Kč a nový piercing do pupíku. Ať se mi na ty neviditelné břišní buchty hezky kouká! 

...

A tak to teda dopadá, když to venku vypadá na déšť a místo plánovaného kardia jedu nakupovat. Snad jsem tímto příspěvkem nepobouřila fashion bloggerky, ale pro zpestření si myslím, že to není jednou za čas na škodu. Já si třeba velice ráda tento typ článků čtu a následně si věci na doporučení kupuji. Tak třeba baleríny jsem objevila původně na blogu u Kamči a lásku pro krajkové podprsenky sdílí i Verča z Czech Chicks a vždy je umí hezky nastylovat.

A co vy? Ulovili jste něco hezkého ve výprodejích?

SHARE:

13 komentářů

  1. Já mám teď na blogu snad každý druhý článek new In :D

    A ty boty jsou krááásné! :) Já mám teda Nike, ale mám je z outletu ve Štěrboholích, takže mě taky vyšly na necelou tísicovku.. :)

    A.

    OdpovědětVymazat
  2. 790? to je nádhera!!!! jsou fakt moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  3. To se bude běhat jedna radost! :) nebo dvě? :)*

    OdpovědětVymazat
  4. Tenisky sú veľmi pekné, navyše za super cenu. Ja som si pred troma mesiacmi kupovala od Nike a stáli ma takmer dvojnásobok...
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  5. Ty balerínky jsou nádherné, také by se mi takové líbily, super kauf! :)
    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou skutečně krásné botky :) I ty balerínky :) A ty bílé plavky bych hned brala :D

    http://lucy1616.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. a zrovna ten piercing by mě zajímal a ten tu nemáš :D krásné úlovky. Ty krajkové podprsenky jsou krásné, ale nemůžu je moc nosit, protože už bych byla taková skoro přistávací dráha :D Jinak ale nakupování můžu, jak vidím sale, zvedá se mi tlak :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to obyčejný s bílým kamínkem (v obou kuličkách). Měla jsem totiž růžový a docela velký, tak potřeboval vyměnit. A ty a přistávací dráha? Veruuš! Nechtěj me rozesmát :-D Jsi neviděla mě :-D

      Vymazat
  8. 790,- za tak krásné botky? :) Teda ty máš vážně štěstí :)
    Ty krajkové podprsenky vypadají úžasně, ale já se v nich necítím, mám pocit, že mi v nich prsa nedrží tam, kde mají a pořád musím myslet na to, co se asi stane, když mi bude zima :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já mám prsa vcelku malá, takže s tímhle problém nemám a ta poslední poznámka mě pobavila :-D:-D

      Vymazat
  9. Ty krajkove shanim uz delsi dobu, takze lindex :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jeee přesně ty jednoduché podprsenky na první fotce jsem si o víkendu koupila v Lindexu a taky ve slevě a taky všechny barvy! :D jsou boží a pohodlný. A podle mě víc sexy než nějaký prvoplánově sexy prádlo :)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig