neděle 6. července 2014

Recipe: Quark cake with fruit | Tvarohový koláč s ovocem


Když vás honí mlsná, něco si upečte! Tak! A nebudu v tom sama, hned je mi líp
Tenhle recept potěší úplně všechny, jelikož je z tvarohu bez použití mouky, ale za to je v něm zabijácký moučkový cukr a trochu dětské krupičky. Zlatá střední cesta, když chcete mlsat víceméně bez výčitek, ale taky chcete, abyste potěšili i zbytek rodiny. Tahle dobrota totiž zachutná každému! Ovoce zvolte dle sebe. V původním receptu Veruška použila ostružiny. Já je měla na mrazu a oddělit je od sebe byl nadlidský výkon, takže jsem sáhla po zmraženém vínu. (Není to to klasické z obchodu. Zásobuje mě babička speciální odrůdou. Je výrazně menší, chuťově nezvykle aromatické a navíc je naprosto bez pecek. Říkám to proto, že klasické hroznové víno bych nevolila.)


INGREDIENCE na dva malé koláče:
250 g odtučněného tvarohu
30 g dětské krupičky
15 g ovesné mouky
2 lžíce bílého jogurtu
1 vejce
80 g moučkového cukru (můžete nahradit např. stévií)
100 g ovoce (já měla ostružiny, doporučuji borůvky, rybíz, maliny, meruňky...)

Postup:
Tvaroh rozmíchejte s vejcem a cukrem (stévií), poté přidejte dětskou krupičku a ovesnou mouku. Podle hustoty těsta přidejte jogurt nebo mléko a znovu promíchejte. Těsto přelijte do vymazané formy a ovoce nasypte navrch.

Pečte 30 - 45 minut v troubě na magických 180 stupňů. 

...

Přeji krásný zbytek neděle a já jdu mlsat, protože proč? Protože v neděli se přece může! A v pondělí taky, a úterý jakbysmet,..!

SHARE:

6 komentářů

  1. tak to je recept přímo pro mě :D vypadá to úžasně a tohle víno má moje babička taky, takže až dozraje, vyzkouším! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus a pokud zbyde, hoď i na mráz :)

      Vymazat
    2. Už se těším! :D Jinak s ovesnou moukou se setkávám poprvé.. můžu jí nahradit ovesnými vločkami - drcenými? :)

      Vymazat
  2. Vypadá to prostě skvěle a děláš mi hrozný chutě!!:D Jdu ho snad hned teď dělat:D

    OdpovědětVymazat
  3. vyzerá to úplne úžasne !! musím skúsiť :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Mňaaaam, vyzerá úplne geniálne! :-)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig