středa 23. července 2014

Italy IV. Punta Marina & Ravenna


Pátý den jsme strávily jen u moře, ale za to šestý den byl nezapomenutelný! Evčin taťka opět nezklamal a tentokrát vymyslel večerní vyjížďku na kolech do nedalekého přístavu Punta Marina. Mé nadšení už mnozí z vás mohli vidět na videu, které mám na instagramu, kdy jsem za jízdy nezvládala i natáčet. Po příjezdu do přístavu jsem v tom šoku, jak božský pohled to byl, zapomněla i vyfotit překrásný západ slunce, což mě zpětně dost mrzí, ale za to v mým vzpomínkách jistojistě zůstane!


Na náměstí hrál orchestr...
Jako fanynka Valentina Rossiho jsem si nemohla nechat ujít jeho apartmán (alespoň z venku :D).

Trajektem jsme se během pár minut přesunuli do vedlejšího městečka (název po mě nechtějte :-D), kde jsme si dali pozdní večeři. Konečně jsem ochutnala smažené mořské plody a jedla ty nejúžasnější tagliatelle se smetanou a lososem. Dezert v podobě tradiční sicilské cassaty byl nepřekonatelnou tečkou. Dezert se skládá z korpusu, mražené pana cotty (s kousky čokolády) a celý je potažen marcipánem a ozdoben kandovaným ovocem - potřeba nějak víc komentovat? Nemyslím si... Nejlepší zákusek, co jsem v životě jedla!

Poté už následovala cesta zpět k apartmánům... ale tenhle večer byl jednoznačně nepřekonatelný. Punta Marina si mě naprosto získala a asi to bylo vidno, jelikož jsme se tam o dva dny později vrátili na polední rozlučkový oběd :)


V pátek jsme vyrazily do Ravenny. Půlhodinová cesta autobusem utekla jako voda a my si v rychlosti prošly historické centrum Ravenny. Samozřejmě jsme nemohly opomenout navštívit pár obchodů, ale jelikož se jednalo o centrum, ceny i přes slevy byly dost vysoké, takže jsem si koupila akorát jedny šaty, do kterých teda musím nutně zhubnout :-D


Po pár hodinách nás vyzvedl Evčin taťka a jely jsme do nedalekého nákupního centra, kde pro změnu Evčin strýc vlastní bar plný dokonalého pití i jídla. Dala jsem si skvělou pizzu Margheritu a jako vždy následoval i dezert v podobě stopadesáté zmrzliny (tentokrát s příchutí čokolády a cookies).

Poslední den už jsem jen balila, chytala ještě trochu toho bronzu, nakupovala poslední dárky příbuzným a ve 20h jsme vyrazili zpět do ČR. Byla to dokonalá dovolená a díky tomu, že mám tak šikovnou kamarádku, tak se zřejmě v říjnu podívám na pár dní i do Říma <3 Už aby to bylo.

SHARE:

5 komentářů

  1. Krásná architektura a to moře ještě lepší!

    OdpovědětVymazat
  2. Strašně se mi líbilo, cos řekla na začátku - žes to sice nevyfotila, ale ve vzpomínkách to zůstane :) přijde mi, že dneska je spousta lidí tak nahecovaná vsěchno fotit a házet na instagram (ne že bych tam denně nespamovala taky :D), že se občas vůbec nekouknou ZA ten mobil, na tu věc, co fotí ... No ale každopádně jsem ráda, žes něco vyfotila, kochám se a závidim. Jako vždycky ^^ a ten dezert s tou mraženou panna cotou atd, to teda zní bombasticky !!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím! Kolikrát jsem naštvaně foťák odhodila, ptz jsem si danou chvíli nemohla dostatečně užít. Některé dny jsem dokonce nefotila vůbec.

      Vymazat
  3. Jééé to jsou zase super fotky♥ hned bych se tam taky jela podívat!!

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig