pondělí 21. července 2014

Italy II. Conventello

V pondělí bylo opět pod mrakem, a tak nám otec od Evči zajistil program. Byla jsem pozvána na pravý italský oběd k Evčiným příbuzným. Byl to zážitek nejen díky naprosto božskému jídlu, ale především díky atmosféře, která byla nepopsatelná. Celá rodina mě velice vřele přivítala a Evča mi šla následně ukázat blízké okolí rodného městečka Convetella.


Po obědě jsme se přesunuli do dvoupatrové restaurace, kterou Evčin otec vlastní, a díky které ho zná snad úplně každý Ital! Ochutnala jsem desítky dezertů, které sám vyrábí, viděla nespočet druhů domácích těstovin, ocitla se v ráji při pohledu na obří kýbel nutelly (!!!), prošla si zahradu se surovinami, jenž jdou čerstvé zákazníkům na talíř, a mnoho dalšího. Pro gurmány jako jsem já to byl jednoduše hotový ráj v kuchyni na zemi. 
S náloží dezertů v břiše jsme s Evčou ještě pár minut strávily na zahrádce, která spíše připomínala dětské hřiště, a vyblbly se na trampolíně a houpačkách. Poté jsme nasedli do auta a cestou se ještě stavily...
...v pěstírně rajčat. Stovky metrů čtverečních výhonů s těmi nejsladšími rajčátky, mezi nimiž se sem tam mihl nějaký ten černoušek (:-D), který je sbíral. Na takové místo se běžně člověk nedostane. O to víc jsem byla nadšená, že jsem tu možnost měla. Po menší výslužce v podobě bedny rajčat jsme jeli zpět do Lida Adriana.
Zbytek dne jsme strávily u moře a večer si uvařily skvělou večeři. Běžně jsme k večeru hodovaly na balkóně se skleničkou vína a blaženým úsměvem na tváři :) Evča je ve vaření talent po tatínkovi, takže jsem si naordinovala dovolenou i co se týče vaření - ono, když se stravujete jinak než zbytek rodiny, navaříte se poměrně dost - a teď mám pocit, že moje kuchařské umění je víc než bídné! Nebo je to snad těmi surovinami? Asi by mi ke štěstí postačily jen těstoviny, rajčata a parmazán, avšak vše italské kvality!

Fííha...poměrně dlouhý článek, ale fotek, kterých vám chci ukázat, je prostě strašně moc! :) Tak snad se vám líbí a příště se můžete těšit pro změnu na fotky z pláže a především trhů plného jak jinak než dechberoucího jídla!

SHARE:

8 komentářů

  1. Ježiš ty fotky - jedním slovem nááádhera a to jídlo - božskéééé, ty rajčááátka, to je peklo, mňam, úplně jako na našich zahrádkách, také už sklízíme ;) Těším se moc na další várku! :)
    Lucka

    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo to jsou tak krásná místa!!:)))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, pŕekrásné fotky !!! (to platí i pro předchozí článek, vzala jsem je oba jedním dechem :) )

    OdpovědětVymazat
  4. to je nejlepší mít možnost navštívit mítní domorodce a objevovat to jak žijou, jejich zvyky atd. Tu plntáž s rajčaty neskutečně závidím, to by pro mě bylo být jako pro fetáka v kokainovém nebi :D

    OdpovědětVymazat
  5. Toľko dobrého jedla, taktiež by som sa tam cítila ako v raji, perfektné fotky. :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  6. To je kouzelný! :) taky bych se tam jednou chtěla podívat :)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig