pátek 11. července 2014

Travel fever

Cestovní horečka? Kde že! Vše jsem nechala na poslední chvíli, takže mi stále ani nedochází, že někam vůbec jedu. No a klasicky nic nestíhám. To bych ale nebyla já, abych nedělala opět milion zbytečných jiných věcí. Tak třeba fotila přípravy, abych vás potěšila alespoň pár fotkama.

V rychlosti jsem si nachystala večeři do autobusu v podobě hummusu a zeleniny a na chuť si koupila racio chlebíčky. V plánu bylo si něco upéct, ale opět se projevila má flegmatická povaha (když se jedná o cestování). Ještě před chvíli jsem teprve studovala, kam to vlastně jedu (:-D). Jéé mami, v ceně jsou i tenisové kurty! Vždyť tenis nehraješ. Se naučím!


Na co jsem se ale vážně těšila, tak to byly časopisy, které si kupuji maximálně jednou za rok, když cestuju někam dál. A tomu teda říkám změna! Od Cosmopolitanu, Joye a jiných fashion, beauty, bla bla časopisů jsem se přesunula k Muscle&Fitness (:-D). Tu dietu jsem popadla spíš jen do páru, jelikož je mi jasné, že za půl hodinky nebudu mít co číst, a tak si se skřípáním zubů ráda počtu i o melounových dietách. 


Nesnáším balení! Ale vážně...tohle je pro mě největší trest. Oblečení ani tolik nepotřebuju, ale kosmetiku beru opravdu na kila. Kupodivu, ikdyž v ceně zájezdu nemám jídlo, vezu si jen 2 balíky rýžových chlebíků. A víte proč? Protože kousek od ubytování mám Lidl <3 Ne, nebudu vám popisovat, jak mi zářily oči, když jsem se to dozvěděla. No a taška po levé straně je brašna na foťák, takže se po mém návratu můžete těšit na spoustu fotek (teda alespoň doufám).

...

Ale kdo by náhodou nemohl vydržet (:-D), určitě se něco objeví v průběhu i na mém instagramu. Takže mě nezapomeňte sledovat pod přezdívkou veronica_ova.

Arrivederci!

SHARE:

10 komentářů

  1. Muscle&Fitness je podla mna jediný časopis, ktorý za tie peniaze stojí a človek sa v ňom skutočne dozvie užitočné rady a informácie. Ja si ho vždy listujem po tréningu ked si popíjam už svoj milovaný proteínový nápoj :D Ani som nevedela že ty si tak veľmi na kozmetiku :D hh. Uži si to každopádne a teším sa už na fotky!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak šťasnou cestu :) Ale náhodou Dieta není hloupý časopis o dietách. Myslím, že je to jeden z nejvíce povedených časopisů a je to jediný časopis, který si sem tam kupuju. Právě Cosmo, Joy atd jsou nejvíc hrůzy pro mě :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je sice úplně mimo dotaz ale...odkud máš prosím pláštěnku cos měla na Lysé? :D Díky moc. Táňa

    OdpovědětVymazat
  4. Juuuu na fotky se hrozně moc těším!! Pořádně si to užij:)) A ten humus vypadá úúúžasně♥

    OdpovědětVymazat
  5. Hlavne ten jeden casopis ti ted taky zavidim! :D :) uzij si dovolenou a tesim se na fotky :)

    OdpovědětVymazat
  6. užij si to :)
    fitmaddie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Užij si dovču :) Dietu vždycky prolistuju v obchodě a když zjistím, že tam nic jiného než diety nebo jak zhubnout pět kilo za měsíc není, ji znechuceně odhodím :D

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig