čtvrtek 12. června 2014

Promo video Blog Healthy Calories



A je to tady... velká premiéra! 
Žertuju samozřejmě... Nečekejte žádný zázrak, ale snad se vám video i tak bude líbit. Měla jsem za úkol do předmětu "Reklamní tvorba" natočit reklamu. Jsem člověk, který nerad věci odbývá a hlavně nerad dělá něco, co pozbývá větší smysl. Aktivity související s blogem se den ode dne rozrůstají, a tak jsem si řekla, proč nenatočit takové menší promo video přímo na něj. 
Omluvte, že ovesná kaše nevypadá ve videu zrovna nejlépe, ale netušila jsem, jak moc bude natáčení náročné, a tak jsem nechtěla extra vyvařovat a riskovat, že to budu muset kuchtit několikrát dokola.



A teď už k samotnému veledílu...


(Nezapomeňte zvolit nejvyšší kvalitu!)

...

Přáli byste si, abych v natáčení videí pokračovala? Vcelku jsem se pro to nadchla, ale nedělám to pro sebe, ale pro své čtenáře, kteří to musí chtít/ocenit. Takže konečné rozhodnutí je na vás :) 

Tentokrát budu obzvlášť vděčná za každý komentář :)

SHARE:

21 komentářů

  1. Mě se to určitě moc líbí a nejlepší je ta "veselá" vařečka s úsměvem :D

    OdpovědětVymazat
  2. Super video, rozhodně jsem pro další! :)

    OdpovědětVymazat
  3. další další další prosím :D

    OdpovědětVymazat
  4. Je to skvelé, mne sa to veľmi páči a recept hneď zajtra vyskúšam! :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jen klasická ovesná kaše :-D:-) O žádný speciální recept nejde.

      Vymazat
  5. Tyjoooo super!!! Určitě toč další:)) ta hudba a jak jsi to natočila...moc se mi to líbí:))) Bude to zase něco nového a jiného:) Takže určitě další další další:))

    OdpovědětVymazat
  6. Ty brďo, to je úplně profesionální video. Super! Určitě toč dál. Moc hezky se na to dívá. :o)

    OdpovědětVymazat
  7. To video sa ti absolútne podarilo Veroni :) Si šikulka a je to krásne oživenie. Veľmi pekne si ho spracovala, takže určite by som uvítala ďalšie :)

    OdpovědětVymazat
  8. tyjo vypadá to senzačně, rozhodně další videa. Máš to krásně sestřihané.

    OdpovědětVymazat
  9. Určitě natáčej dál :))

    OdpovědětVymazat
  10. Na první pokus veeelmi velmi hezké a povedené, jsem pro další, rozhodně, Verunko :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super video, jen tak dál! :) Jestli máš chuť, přihlaš se do mojí Giveaway na blogu :)

    http://nm-fitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Super video, určitě pokračuj :) a můžu se zeptat co je to, co jsi kápla do té kaše? :D děkuji za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
  13. Také se mi moc líbí! :) Určitě bys s tím měla pokračovat.

    OdpovědětVymazat
  14. Já myslím, že videa určitě všichni oceníme :). A moc pěkná kašička, náhodou! :) Moje bývají o hodně horší :D.

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig