pondělí 26. května 2014

LOVE running!


Za nečinnost na blogu se vám hluboce omlouvám, ale myslím, že nejsem jediná, co toho má teď až nad hlavu. Práce (a ne jedna), zkouškové a ve volném čase se chci věnovat sama sobě - léto se neprodleně blíží a můj obsah skříně stále neodpovídá mé letošní konfekční velikost (Ach ty prokleté Vánoce!). Přesto pevně doufám, že na konci června se vše uklidní a já se vám budu moci opět naplno věnovat. Minimálně jedno překvápko pro vás už mám nachystáno a musím za to výjimečně poděkovat škole. O tom ale příště. Tak buďte trpěliví, prosím. 

Abyste se mi tu však úplně neunudili, mám pro vás spoustu fotek, které jsem byla donucena vyfotit do školního časopisu, kdy se červnové vydání zaměřilo na sport a hádat můžete třikrát, jaké téma mi hned problesklo hlavou. Nakonec se mi výsledné fotky vcelku líbily, a tak jsem si řekla, proč je zde nepublikovat. Obzvlášť, když se týkají toho, co miluji úplně ze všeho nejvíc - BĚH (a trochu toho cvičení) <3










Některé pózy jsou dost krkolomné, ale vychytat to při fotografování ve správnou chvíli není tak snadné, jak se může zdát. Doufám, že se fotky líbily a pokud byste podobné posty uvítali, napište mi to do komentářů. 

Mějte se krásně a přeji vysokoškolákům hodně štěstí u zkoušek!

SHARE:

27 komentářů

  1. to je postava! :))
    a nejlepší je fotka jak děláš kliky :)

    OdpovědětVymazat
  2. mě se nejvíce líbí fotka kde děláš tricepsové kliky, vypadá jak z časopisu o fitness :) Jinak všechny fotky jsou hezký, taky si myslím, že vychytat fotku v pohybu je těžký :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásné fotky!
    a chci se zeptat, jak koukám na tvůj instagram, že běháš ráno, jíš předtím? díky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Ano, ale pouze něco malého - většinou trochu ovoce - vyloženě jen cukry na nabuzení organismu a teď se mi osvědčila i pouhá lžíce medu. Něco však do žaludku dostat musím, jinak jsem jak spící panna :-D

      Vymazat
  4. Krásné fotky a i ty jsi krásná.

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky:) líbí se mi prostředí a ty barvy:)) škoda, že některé polohy nedopadly lépe:D ale ta v kliku a cvik na triceps s lavičkou jsou super!!:)) Určitě víc takových postů:) je to hezké oživení:)))

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky, ukaž nám celý článek!
    A ta tvoje postava? Ještě víc super! :)
    Joo a super tílko. Mám ho ve stejné barvě a ještě světle modré, jsou nej.
    (To je ale superlativ :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až výjde, tak ho ráda zveřejním :) Děkuji moc. Tílko mám ještě v lososové a bílé a určitě si zajdu ještě minimálně pro jedno. Jsou totiž nejúžasnější!

      Vymazat
  7. Veru, máš úplně luxusní postavičku, tu ti moc závidím, skvělé foto =)
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  8. krásne fotky..krásna postava :)

    OdpovědětVymazat
  9. super pouzdro na mobil, taky si už nějaké musím pořídit. Hezké fotky;)

    OdpovědětVymazat
  10. Hezké fotky, jen bych měla drobné připomínky :D
    U té první fotky - je škoda, že máš hned za hlavou ten dům, strašně to tu fotku kazí, stačilo by jen trošku změnit úhel a bylo by to lepší. A pak ty jednotlivé cvičící fotky - lepší by bylo je fotit zepředu, a nebo, aby cvik vynikl, přímo z boku. Možná je tak vlastně máš, ale celkový dojem kazí ta lavička, která má úplně jinou perspektivu, což není dobré. Taky když si fotograf přidřepne a fotí cvičícího tak, aby měl foťák zhruba na úrovni ramen cvičícího, vypadá to lépe než mírný nadhled.
    Ber to samozřejmě jen jako návrhy, fotky se ti jinak povedly. :) Pěkný článek, těším se, až budeš zase postovat častěji. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale musím oponovat tím, že jsme vyběhli s kamarádkou z baráku a za úkol bylo během 10ti minut nacvakat fotky pro učitelku, která je potřebovala hned. Takže na ty podmínky a i to, že kamarádka s mým foťákem vůbec neumí (nastavila jsem ji určitý režim a na ten se jelo po celou dobu), tak ty fotky vyšly hezky. Samozřejmě, kdybych se na to připravovala a chtěla super fotky cviků na blog, tak to dopadne úplně jinak. Jak jsem psala v článku, původně tady ani neměly být. Všechno to jsou momentky, takže nějaký barák v pozadí - to jsme fakt neřešily :-D

      Vymazat
  11. Krásná výbava a ještě krásnější postava!! :) Běh je prostě láska:)

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadáš moc hezky! :))
    Jinak já na běhání vůbec nejsem. :D Když už, tak nějaké sprinty, ty mě bavily vždycky, ale rozhodně nejsem vytrvalostní běžec. To prostě neudýchám. :D

    OdpovědětVymazat
  13. Taky miluju cvičení, věnuji se teď 3-4krát týdně HIIT - skoky přes švihadlo, bednu, nebo nějaké běhání. Ale jinak běhání ráda nemám, to je asi jediné, co mi nesedlo. Na kole si zajezdím ráda třeba i celý den, na bruslích taktéž, ale běh - fuj. Třeba si ho časem oblíbím. Raději si skočím do moře a zaplavu kraula ;D. Ale fotky se moc povedly! :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Na ty legíny jsem nedávno koukala, ale odradilo mě, že jsou kratší :D jinak krásný fotky :)

    OdpovědětVymazat
  15. Celebritka a ještě k tomu tak krásná s tak boží postavou, co víc si přát? Veru, fakt bomba :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ale, to je chvály :-* K boží postavě mám daleko :) Boj za tu boží teprve začíná.

      Vymazat
  16. Super fotky a nádherné tielko! :D Kto ťa fotil?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, je z Decathlonu. Kamarádka :) Nastavila jsem jí foťák a ona cvakala :-D Pak jsem to nějak ořezala, dobarvila a bylo :) Žádný zázrak, ale není to nejhorší.

      Vymazat
  17. Ani mi nemluv o nedostačujících letních kouscích, chce se mi brečet při každém pohledu do šatní skříně.
    Btw. máš moc pěknou běžeckou výbavu, já teď sháním to pouzdro na mobil, které se mi pro velikost mého mobilu nedaří sehnat. :-/

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to máte super školu, že se tam takhle propaguje sport :) Máš hezkou postavu ;)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig