úterý 13. května 2014

Exercising in April

Jaro je moje období! Nedělá mi problém se vzít a jít ven - běhat, jezdit na bruslích, na kole nebo se jen tak procházet a čerpat energii ze sluníčka. Ba naopak mě dokáže jednoznačně nasrat naštvat, když se rozprší a já musím být doma. V dubnu jsem ještě poměrně dost cvičila i doma. Teď už chodím jenom ven, ale za to se tak trošku roztíkám jako puding, takže všeho moc škodí. Je třeba začít opět pravidelně posilovat a zakládat na ty letní buchty. Ačkoli jsou venkovní sporty úžasné a nehorázně mě baví, je to čistě jen kardio. Ikdyž já se dokážu potrápit i v tom lese - když vidím lavičku, neznám se... a co teprve schody! :-D

Pozdě, ale přece. Přidávám tedy přehled toho, jak jsem cvičila v měsíci duben. Musím se pochválit. Šunky jsem si rozhodně neválela a ikdyž jsem 10kg tuku neshodila (a ani 5... Už jsem se zmínila, jak moc miluji sladké? :-D), tak změny k lepšímu jsem zaznamenala a doufám, že to tak půjde i nadále.
Workout Calender
1.4.   Nic
2.4.   Běh 11km
3.4.   Běh 11km + 100 crunches
4.4.   Bodyweight 45min (Online Fitness)
5.4.   Běh 11km
6.4.   Nic
7.4.   Běh 10km

8.4.   Břišní pekáč 45min (Online Fitness)
9.4.   Nic
10.4. TRX
11.4.  výšlap na horu Ondřejník
12.4.  Nic
13.4. Workout 47min:
         1) Bob Harper Cardio Glute 15min
         2) XHIT Daily Weight Loss Abs 10min
         3) XHIT Daily Plank Variation 8min
         4) XHIT Daily VS Model Butt 14min
14.4. TRX

15.4. Kruháč 25min + Břišní pekáč 45min (Online Fitness)
16.4. Nic
17.4. Běh 9,5km
18.4. Workout 2h:
         1) Kruháč (2 kola)
         2) XHIT Daily Abs 25min
         3) Běh 8km
19.4. Nic
20.4. Běh 7km + cvičení na nohy
21.4. Workout 40min:
         1) 3min rozcvička
         2) XHIT Full Body Focus 8min
         3) Thigh Exercises For Loose Fat 12min
         4) VS Angel Butt 7min
         5) 9 exercises for flat stomach 7min

22.4. Brišní pekáč 45min (Online Fitness)
23.4. 1h v posilovně (Bully Aréna Kravaře)
24.4. Nic
25.4. 30min ranní procházka
26.4. Běh 8km
27.4. Fitness Blender HIIT and Abs 30min
28.4. Blogilates Sleek and Sexy Arms 10min

29.4. 1,5h procházka + Břišní pekáč 45min (Online Fitness)
30.4. 2h procházka

Posilovna v Bully Aréně/  Výšlap na Ondřejník/  Na hodině TRX v Energy Fitu
Motivace jako prase!
...

A co vy? Doufám, že využíváte krásného počasí k venkovním aktivitám :)

SHARE:

23 komentářů

  1. Krásně cvičíš! Já bych potřebovala do léta ještě alespoň půl roku, nějak se pořád ta rýsovačka nedaří :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi tak :-D Ty výsledky jsou, ale jde to takovým šnečím tempem, že spokojená (nereálná představa :-D) bych relativně mohla být tak v zimě :-D Ovšem, kdybych jedla od rána do večera vejce, zeleninu a maso, tak do léta jsem jako lusk...ale já chci ŽÍT!

      Vymazat
  2. kdyby to jidlo jen nebylo tak dobry a ja porad nehresila! :)

    OdpovědětVymazat
  3. cvičíš vážně poctivě! :) souhlasím, venku je to super, ale jenom kardio a chce to něco na zpevnění :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hezky a pestře cvičíš! :) Mám jednu takovou otázku - bolí Tě někdy po více dnech běhání za sebou nohy? Mám s tím trochu problém - vždy když běžím třeba 3x po sobě, mám pocit, že mi upadnou. Protažení nezanedbávám, zkoušela jsem i koupele, jógu a nic nepomáhá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, že jo :) Ale to je úplně normální. Je to pro ně zátěž. Víc jak 3x po sobě běžet nezvládnu. Pak musím mít alespoň den pauzu, ale nějakou ukrutnou bolestí netrpím. Jen typickou únavou svalů.

      Vymazat
  5. venkovní sporty jsou úžasný relax, zvlášt když je hezky :) Hlavní je aby to cvičení bavilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Nevnímám to vůbec jako cvičení. Prostě jsem aktivní a nesedím doma na zadku :)

      Vymazat
  6. Ty jsi báječná, Verunku! Vážně krásně makáš, za ten běh a tak dlouhý tě stále hrozně obdivuju. Jak píšete o té bolesti nohou, teď na to bohužel trpím nějak dost, bolí mě nohy i po domácím kardiu a je to fakt otrava, někdy až brní.. snad se to zlepší, a taky proto nesnáším běhání :D.
    Procházky mám ale ráda, když je hezké počasí a krajina kolem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Martinko :-* Tak si kup nějakou kloubní výživu. To by bylo, abys už tak mladičká trpěla na bolesti kloubů :-D:-(

      Vymazat
  7. Krásně cvičíš! :) a snad jednou budu taky tak dobrá v běhání jako ty, pomalu ale jistě se na tom pracuje, i když mám ještě co dělat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, takové pochvaly si nesmírně vážím :-* ikdyž teda s tebou nesouhlasím. Žádné maratony neběhám... ale taky se na tom pracuje :-D A já tě zas obdivuju za pravidelné TRX, pole dance, před časem i fit box a mnoho dalšího! :)

      Vymazat
  8. To běhání ti závidím, jsi dobrá! :) Taky bych ráda běhala, když já si vždy najdu tolik výmluv :D Jedna věc je, že mě to nejde, nebaví, neuběhnu ani kilometr :D Ale loni jsme to několikrát zkoušela, a mám hrozný problémy s ušima. Jakmile trochu zafouká, tak mě v nich hned píchá a bolí :( Naposledy co jsem vyběhla a jsem se musela po 4 km vrátit, protože takovou bolest jsem ještě nezažila :( Doktoři tvrdí, že "tam" nic nemám.

    OdpovědětVymazat
  9. Obdivuju lidi, kteří tak moc cvičí. Mně dělá moc práce se vůbec k něčemu přemluvit, takže většinou skončím jen na kole, bruslích nebo obíháním kolem baráku :D :)

    OdpovědětVymazat
  10. No ty teda super běháš! Já od příštího týdne k dietce taky budu zařazovat běhání...jsem zvědavá jak mi to půjde, už jsem venku dlouho nebyla, snad se brzy vrátím do kondice :D Hezký den!

    OdpovědětVymazat
  11. Mě ty dlouhé běhy prostě nějak nebaví:( Kolečkové brusle, to je jiná!:D
    Obdiv!:))

    OdpovědětVymazat
  12. Nebejt čokolády, pečiva a burákovýho másla, mohla bych six pack rozdávat. Takhle bych milovala každého, kdo by ho dal mně. :D

    OdpovědětVymazat
  13. V tom běhu jsi pro mě inspirací:) teď o zkouškovém jsem si raději rychle doma zacvičila místo běhu. Ale už zítra si to vynahradím a půjdu se pořádně proběhnout:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší. Já zase naopak. To škaredé počasí mě donutilo si zacvičit doma a jsem za to ráda...bylo to potřeba :-)

      Vymazat
  14. Nááádhera, nestačí mi než závidět.. Já se teď od rána do večera připravuju na státnice, přejídám se, cpu se sladkostma a dokonce i cvičení jsem musela z nedostatku času omezit na 1x týdně!! :( Fuj, hned jak to budu mít za sebou, chci se vrátit do cvičícího režimu :)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig