neděle 11. května 2014

Apple Mugcake | Jablečný mugcake



Po delší pauze vám přináším alespoň recept na skvělý mug cake, který si zrovna dopřávám po obědě. Honila mě mlsná, ale péct se mi nechtělo. No a co je rychlejší než když použijete mikrovlnku? Výsledná chuť se rovná plnohodnotnému moučníku z trouby. Nečekala jsem takovou dobrotu! Ale dost už řečí. Tady máte recept.

Budete potřebovat (na 1 mugcake):
1 lžíce celozrnné mouky
1 lžíce ovesných vloček
hrstka nasekaných vlašských oříšků
hrstka kokosu
špetka soli
1/3 lžičky jedlé sody
skořice
1/3 velkého jablka 
1 vejce
trochu mléka
1 lžička kokosového oleje
1 lžička agáve sirupu

Postup
Smícháme zvlášť sypké ingredience a zvlášť tekuté, přidáme na drobno nakrájené (nastrouhané) jablko a pečeme na plný výkon 1,5 - 2 minuty.

Podáváme se zbytkem jablíčka a jogurtem/tvarohem posypaným skořicí.

...

Podle vzhledu bych to nejraději nazvala "jablečný knedlík", ale asi by vás přešla chuť :-D
SHARE:

17 komentářů

  1. Máš hrozný štěstí že nemám jablko, fakt! :D A jak jsi to vyfotila, pecka! Žádnej kurz nepotřebuješ! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Verunko, ale i tak se cítím zoztuzena, když vidím tvoje fotky :-D:-*

      Vymazat
  2. Dostala jsem na něj chuť a asi si ho jdu udělat, sakra! :D Díky a zároveň nedíky:D

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm, děláš mi teda pěkný chutě! :-) Děkuji za prima tip, určitě vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  4. já si dělám nejčastějc z proteinu:)) a moc se mi líbí ty kousky jablek, já všecko sekám na jemno!

    OdpovědětVymazat
  5. Původně jsem podle obrázku myslela, že je to nějaká sekaná. :D
    Jinak supr ingredience, bezva recept! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hlavně, že má "sekaná" přilákala tvou pozornost :-D:-*

      Vymazat
  6. Mně to zase na první pohled připadalo jako tlačenka :D Ale jinak super recept! Když mě honí mlsná a potřebuji něco hned, tak taky peču takhle v mikrovlnce. Je to fakt záchrana a člověk v tom stvoří rychle cokoliv! :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pořád si říkám, že to zkusím a nikdy se k tomu pořádně nedostanu. Vyzkouším to co nejdřív, vypadá to nádherně :))

    OdpovědětVymazat
  8. Ten vypadá úžasně! Stejně jako tvůj blog, na který jsem ted narazila, hledala jsem pořád nějakou inspiraci a tady jí mám fakt hodně, moc se těším, až si blog prolistuji celý, dám si tě hned k oblíbeným a nenechám ujít žásný článek, opravdu moc pěkné a inspirující a plné jídelních dobrot!
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  9. Milujem zdravé recepty, takže tento určite niekedy vyskúšam. Vyzerá naozaj báječne a pritom je úplne jednoduchý :-).
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig