pondělí 28. dubna 2014

Happy B-day mum!


O víkendu bylo překrásné počasí, a jelikož neděle zrovna vyšla na den mamčiných narozenin, rozhodli jsme se, že si společně zajedeme na skvělý oběd a poté den strávíme venku na zahrádce ve společnosti skvělého jídla a pití. Tak si užijte pár fotek, kde v hlavní roli figuruje ten nejlepší malinový dort z cukrárny Ollies. Kdo zná? Kdo taky miluje a nikdy neodolá jako já?













SHARE:

19 komentářů

  1. Ollies mají ty nejlepší dorty. Můžu se po nich utlouct ;) A navíc mají cukrárnu jen kousek od domu...takže to je každý den výzva odolat při cestě z práce ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně z toho dýchá ta pohoda! A ten dort - no vypadá úžasně! :-)
    Mamince dodatečně všechno nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jee! To musely být úúžasné narozeniny :)
    Ten dort vypadá vážně božsky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Veru za prvé - ten dort neznám a než si mi ho ukázala bylo mi dobře! :D Teď na něj mám chuť! Za druhé na těch chlebíčkách to je pikantní sýrová pomazánka? Tu miluju! Za třetí ta poslední fotka je TOP! A za čtvrté všechny fotky jsou krásné, moc se Ti povedly! :)*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je :-D A já neměla ani jednu jednohubku s ní, protože jsem se vrhla na ty s vajíčkovou pomazánkou a ta ředkvičková byla taky top <3 Musím se pochválit :-D Dort máme v lednici, takže ani nevíš, co mě to stojí za úsilí se na něj nevrhnout :-D A děkuju moc, kočko :-* Těžko se mi vybíralo...nechci tady publikovat fotky s rodinou :-)

      Vymazat
    2. Nebyl by prosim recept na pomazanky??:)

      Vymazat
  5. Aach, na tomhle dortu jsme byly v létě s babičkou a byl boží!

    OdpovědětVymazat
  6. Z fotek se mi úplně vybavuje vůně grilovaneho masa :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbí všechny tvé fotky, ale ty s tím dortem jsou prostě nejlepší :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tá torta vyzerá neodolateľne!! Krajšiu som už dávno nevidela, mamina musela mať velkú radosť :) Z tých fotiek úplne cítiť dobrú naladu a to, že ste si to krásne užili. Je to úžasné, ked sa rodina takto stretne a aj počasie vyšlo, takže úplná dokonalosť :) Celé to doplnajú tie úžasné dobroty, proste krásne fotky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten dort vypadá úžasně! :) Nikdy jsem o něm neslyšela...a takové oslavy jsou stejně nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mamka musela mít radost, takový narozeniny by se mi taky moc líbily :))) Ten dort vypadá úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jo, fakt povedené narozeniny, krásný dort, všechno :)

    OdpovědětVymazat
  12. úplně mi z těch krásných fotek kručí v břiše! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Miluju tyhle lehčí ovocné dorty! Mnohem více než těžké, hutné čokoládové :) Grilování na zahrádce je nejlepší, z fotek na mě dýchá taková pohodová atmosféra :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tá torta vyzerá svetovo. Mňam. A to ovocie na vrchu, proste nádhera.

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig