neděle 6. dubna 2014

Kind of motivation


Zalíbit se kamarádovi/sousedovi/spolužákovi? Navléknout na sebe staré džíny, co už neobleču? Nebo si naopak koupít nové o jedno či dvě čísla menší? Odměnit tu dřinu krásnými plavkami od australské značky TRIANGL a ukazát tak světu to, na čem jste celé měsíce dřeli? Jednoznačně ano! 
Každý máme jinou motivaci. Většinou se jedná o změť jakýchsi střípků, které během cesty za lepším já, připisujeme na seznam "proč to vlastně děláme". Můj seznam je vcelku dlouhý a většinou zahrnuje zlepšení po psychické stránce, ale taky není na škodu si slíbit nějaké ty dosažitelné odměny a jednou z nich jsou právě tyto plavky. Ačkoli mé první dojmy z neoprenových plavek byly rozpačité, postupem času si mě naprosto získaly a já se nemůžu dočkat, až si je v červnu na narozeniny nadělím. Ale samozřejmě, že zaslouženě, takže "keep motivated!"


Tvarově mi nejvíce sedí horní díl tohoto typu "Molly Rosewolf" a barevná kombinace v podobě černo-růžové mě vystihuje snad nejvíce. Když se jedná o plavky nebo oblečení na cvičení, sahám vždy po růžové (popř. lososové). No a černá je taková stálice, bez které můj šatník nemůže zkrátka existovat. Výraznější neonové barvy mě také velice baví, ale kdoví, jak to bude s opálením. Co si budeme povídat, neonové barvičky v kombinaci se světlou pletí - nic lichotivého.

  
Navíc teď po zimě vážně vypadám jak ředitelka vápenky, takže už se těším, až nahodím barvičku.

...

Kdo se těší na léto? Já upřímně ani ne. Nejradši ze všeho mám právě JARO <3 Příjemné teploty okolo 20°C, aneb ani zima ani horko - džíny, saka, otevřené boty - žádné přehnané odhalování (:-D) a o běhání ani nemluvě...v létě je člověk zpocený, jen co vyleze z domu.

SHARE:

22 komentářů

  1. Ja taky radsi jaro :) a po plavkach silham uz asi tak rok, ale se svym hrudnikem by mi byl jen spodni dil, nemaji na moji "vybavu" vrsek x/

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý článek, já tak nějak žádnou motivaci nemám a už vůbec ne plavky, i když tyhle jsou super! Ale i tak naprosto nesnáším, když si je musím vzít na sebe. Nejradši bych se koupala v džínách, hah :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty plavky jsou krásný! Zrovna jsem přemýšlela, co za plavky si koupím na léto - lonský jsou mi totiž velký (yaaaay!) :D Tak děkuju za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně na tuhle značku plavek si také myslím, jsou úžasné:) Ty mé staré odrbané a průsvitné už jsou vážně nic moc (aneb díky, mořská vodo, žes mi je rozežrala:D) a troufám si říct, že si nové zasloužím. Akorát budu bojovat s vrškem, protože jsem plochá jako přistávací dráha a většina ze střihů plavek mě činní ještě plošší :D

    OdpovědětVymazat
  5. Plavky Triangl jsou mým snem už asi 2 roky♥ za tu cenu ale nevím, jestli bych si je pořídila. Každopádně, obdivovat je budu stále! A ty těla v nich na fotkách taky:D A co se jaro/léto týče...já mám ráda oboje:) i když je pořádné vedýrko:D ale je pravda, že s tím běháním to pak bude v létě horší:) pro mě ale pořád lepší než zima:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle plavky mít..to je můj sen:) Mě už žádné plavky teď nesedí..to,že mi jsou volnější na zadku je super..ale to, že jsou mi volnější nahoře je prostě k pláči....:D
    A už se nemůžu dočkat léta! Klidně, ať zase přijdou třicítky, ty já můůžu!:D

    OdpovědětVymazat
  7. Daji se objednat jen z oficialnich stranek? Ja bych se bala tipnout po internetu velikost :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel ano. Klikni na "Sizing" a tam je to vcelku slušně vše popsáno, ale vždy tam ten risk je no :-(

      Vymazat
  8. na každým ročním období mám něco ráda, na jaře vše kvete, v létě se člověk může koupat, na podzim je barvné listí a v zimě, když se poštěstí, zamrzne rybník a člověk může brusli. Ty plavky vypadají krásně, ale já jsem spíše funkční typ člověka, který má rád jednodílné plavky, stejně jsem víc pod vodou než nad ní :D

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem asi divná, ale já ty plavky nechci... Protože je má snad pravdu úplně každý...ale nějaké pěkné nové plavky se chystám si pořídit, snad to letos poprvé nebude trauma :)) Jinak Veru, co se týče té motivace, nebudeš mi to věřit, ale zrovna dnes jsem přemýšlela, že článek o motivaci napíšu :D A nejraději mám také Jaro, je to nejhezčí období v roce! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veruš, blogerky možná, ale nevěřím, že v nich někoho (maximálně pár lidí) potkám na koupališti. Asi tak jako hadí sneakers z HM. Na blozích všude, ale ještě jsem je na nikom venku neviděla. Ale kdoví, třeba budu (nepříjemně) překvapená :-D ikdyž si vážně nemyslím, že se najde příliš mnoho lidí, co dá 2ku za plavky :-D
      Ty se na plavky těš! Máš co ukazovat :-* A ne nepřekvapují mě tvé myšlenkové pochody. Začínám si připadat jako tvé ztracené dvojče :-D To stejné jméno má prostě něco do sebe :-D Škoda, že bydlíš tak daleko. Tebe mít po boku, tak sportuju, peču a vařím s o to větší chutí :)

      Vymazat
    2. To máš asi pravdu, ale já tady v Praze myslím, že na ně narazím. Ale jinak jsou samozřejmě krásné, co ti budu povídat :D ty jsi prdlouš, prý ztracené! Alespoň, že žijeme v moderním světě internetu, jinak bysme o sobě ani nevěděly! :)) :*

      Vymazat
  10. Jéé, ten černý vršek vypadá senzačně!
    Já se na léto těším jen kvůli tomu, že budu mít prázdniny a klid od školy. :D Vedra mi taky zrovna moc nevyhovují. :))

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné plavky! Já se dokonce z kamarádkou vsadila, že v červenci do plavek prostě jdu, ať už se mi zhubnout povede nebo ne - to je pro mě totiž velká motivace, jít do plavek je pro mě v tuhle chvíli vyloženě hororová představa! Takže se snažím, mám přesně 12 týdnů :-)

    Jinak další motivací pro mě jsou takové ty kratičké kraťásky - hrozně se mi líbí, ale postavu na ně prostě nemám... tak snad v létě :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Musím uznat, že se mi moc líbí, ale taky musím uznat, že nošení plavek nesnáším, stejně tak koupaliště a podobné. Nejsem puritán, ale jak píšeš ty, radši více zahalená. Samozřejmě je to odraz toho, jak vypadáme. A nejradši mám taky jaro, teďka je počasí naprosto ideální, vůbec bych ho neměla na ještě teplejší. To je pak zase otravné.

    OdpovědětVymazat
  13. Tyhle plavky bych TAK MOC chtěla, jsou nejkrásnější! :) Ale bohužel, jsem chudá a objednávat po oblečení po internetu si stejně netroufám :(

    OdpovědětVymazat
  14. Kéž bych na ně někde narazila, jsou šíleně krásný a už po nich koukám delší dobu :D noo dobrá motivace do léta :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tvůj blog je naprosto úžaný, od teď jsem pravidelnou čtenářkou. Chtěla bych se zeptat jestli nemáš nějaké typy na workout. Chtěla bych docílit větších stehen (mám je velmi úzké) a užšího pasu. Nevíš jak na to? Děkuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Obecně se na nabírání svalů doporučují velké váhy, ale pokud jsi cvičením nepolíbená, tak začni hezky pomaloučku (nějaký workout na nohy najdeš i u mě na blogu ve složce "workouts", popř. pohledej sama na youtube). Nikdy nejde vytvarovat postava, jak si přejeme aneb hubnout/přibírat jen na určitých partiích a zrovna na pas vážně netuším, co by mohlo zabrat. Pokud jsi hubená a nemáš v oblasti bříška tuk, tak s ním stejně asi moc nehneš, jelikož máš prostě takovou stavbu těla.

      Vymazat
  16. Já po těch plavkách už taky dlouho slintám a tvoje kombinace je jedna z mých favoritek. Ještě se mi hrozně líbí klasické s černým lemováním. Nádhera. Ale vzhledem k ceně se docela bojím si je objednat z internetu.

    OdpovědětVymazat
  17. Ty plavky jsou vážně nádherné, miluji TRIANGL. Poprvé jsem je uviděla na mé fitness motivaci, které je přes 40 a má postavu dvacítky a od té doby jsou to plavky, které si po zhubnutí rozhodně pořídím! :D:)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig