čtvrtek 3. dubna 2014

Instapics


Dnes jsem pro vás vybrala pár instafotek, které se na blogu neobjevily. Zjistila jsem, že jsem až příliš posedlá dokumentací svých běhů (haha). A když zrovna neběhám, tak jím. Asi takto o mě vyznívá můj účet na instagramu. No, nechť si každý o mě udělá obrázek sám. Prostě a jednoduše fotím to, co miluji, a to je prostě vše, co souvisí se zdravým životním stylem <3 (Ale žádná babka kořenářka nejsem a nikdy nebudu - jak si mnozí mohou myslet - chlapi, těžko jim něco vysvětlovat.)

Konečně jsem sehnala tu slavnou Albert kuchařku, o které psala blogerka Lucka. Ačkoli bydlím v třetím největším městě České republiky, dalo mi opravdu zabrat, abych ji sehnala. Ale podařilo se! A já jsem nadšená! Už pár kuchařek vlastním, ale tahle jednoznačně patří mezi ty nejlepší, a to díky překrásným fotografiím, nápaditým receptům a celkovým zpracováním. No a cena (50Kč) vám radost jen podtrhne! 


Konečně jsem si letos zaběhala tak, že jsem ani schody do 2.patra nemohla vyjít. Nejúžasnější pocit! Proto není divu, že jsem si ho hned na druhý den zopakovala. Sice byl výsledek o něco horší (pomalejší čas a o 1km kratší vzdálenost = 11km), ale i tak jsem byla se sebou moc spokojená. Mimochodem, taky jste si všimli, že letos sportovně aktivních lidí výrazně přibylo? Včera jsem si připadala, jakobych běžela maraton.

Každý běh je něčím výjimečný, ale ne vždy jste s výsledkem spokojeni a ne vždy se na běh těšíte. Nemůžu nesdílet část úžasného článku, který jsem nedávno četla:

"Yes, I fell in love with running. But that doesn’t mean I love every single run! It’s a journey, and some runs are better than others. Some runs I feel like the queen of running while the next run I can feel like a lost chicken running around while trying to catch breathe.
It’s the amazing feeling afterwards that keeps me going. The feeling of victory. The sweat, the soreness in my calves, the adrenaline racing through my body.. and then there are the endorphins. The sweet little hormones always seem to appear after a run. No matter how far or how fast I was, they are there. They make me happy, boost my self-esteem and make me love the running even more. It’s all worth the tears and sweat in the end. Guaranteed!"
Zdroj: http://www.runninglau.com/2014/04/running-hatelove-story/


Někdy je fajn, vzít si na pomoc parťáka. Neumím si představit lepší páteční ráno. Obzvlášť, když jsem si pak naservírovala ty úžasné palačinky (zde).


A nečekaně další běh... tentokrát jsem si nemohla odpustit nezdokumentovat to krásné ranní sluníčko prostupující skrz větvě stromů. Básník by se v tu chvíli vyřádil...


Ten smutek a zároveň radost, když jsem zjistila, že jsem dojedla svou skleničku sklenici máslíčka z pražených lískových oříšků. Sklenici jsem okamžitě napěchovala našlehaným tvarohem a posypala goji, semínky a oříšky.  No co vám budu povídat, celý den jsem hladově koukala na kabelku a přesvědčovala žaludek, že už je čas na svačinku!


A jaké, že má běh v přírodě výhody? Na trenažéru srnku nepotkáte a ani hned na to veverku, co vám skočí pod nohy a kouká na vás, jakoby si chtěla pokecat. Mrzelo mě, že můj telefon odmítl spolupracovat, jelikož zrovna ta srnka by za kvalitní dokumentaci stála. Koukala na mě ani ne ze 2 metrů a pomaličku si kráčela do lesa. Skoro mě až děsí fakt, že se mě vůbec nebála. No jo, rodačka z Ostravy...takových snaživců jako já, denně potká stovky. Byla vážně trpělivá a snažila se mi pózovat - celebrita.


A jakže vlastně tato fotka souvisí s blogem? To jsem si tak jednou šla do zdravé výživy :-D


Milovník sushi se nazapře aneb když si dáváte pokaždé stejné menu, ale vždy si ho musíte vyfotit.


Pokud hledáte nejlepší čaj na světě, právě se na něj koukáte. Značka Harney & Sons nemá konkurenci (bohužel asi ani v ceně ne). Dnes jdu opět do Ostravanky a už se těším, jaký si vyberu tentokrát.


Jeden víkendový oběd s rodinou v restauraci. Grilovaný losos se zeleninou.


1. okurka, jablko, celer, brokolice - výborné! 
2. jablko, mrkev, celer, řepa - taky moc dobré, ale už o něco horší


I v Ikee se dá chutně a zdravě povečeřet.

...

Pro více fotek mě nezapomeňte sledovat pod přezdívkou veronica_ova


SHARE:

14 komentářů

  1. Krásné fotky. Já mám na instagramu taky samé jídlo. Myslím, že je to nějaká bloggerská nemoc :D Ale hrozně ráda fotky jídel i sleduju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi :-D Já taky, dokážu tím trávit hodiny! Ale pššt :-D

      Vymazat
  2. Krásné fotky, takovéhle články přímo miluju! Jen jsem teda dostala hroznou chuť na UGO :-) Bydlim tak trošku na konci světa, takže když si něco takového dám, je to pro mě svátek :-) Holt si udělam domácí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bydlím v Ostravě a taky ho mám jednou za sto let :-D Udělej! Domácí je stejně nejlepší :-)

      Vymazat
  3. v Ikee jsem ještě nikdy nebyla, tenhle rok se tam budu muset dostat :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam ta Ikea? :)) Ehm, já a fotky jídla...no :D Taky si říkám, jestli už nejsem nemocná, když se každé ráno kochám všema těma kašičkama a pořád mě to nepřestává bavit! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítej v mém světě :-D:-* Zrušit instagram, tak se u mě do pár hodin objeví abstinenční příznaky :-D

      Vymazat
  5. Jak tu pořád čtu o vaší lásce k běhu, je mi líto, že neumím správně běhat :( . Je už opravdu na čase se to naučit a také si pak užívat. Sklenička s máslíčkem a tvarohem vypadá luxusně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Běh není pro každého. Třeba vynikáš v jiném sportu, takže se tím netrap a zbytečně se do toho nenuť.

      Vymazat
  6. IKEA restaurace jsou super, chodím tam moc ráda a mají tam nejlepšího lososa! :)) Jinak s těmi přibývajícími sportovci máš pravdu, také jsem si toho všimla. Aspoň nevypadám jako retard a nedívají se na mě, že jsem se zbláznila, když běhám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem to tak zprvu brala, ale teď mi to vadí :-D Už se necítím "výjimečná" :-D Ne sranda... však oni ti nadšenci stejně po čase odpadnou. Nedivím se, že to počasí je láká k takovým činům :-D

      Vymazat
  7. Já mám tvé fotopříspěvky moc ráda! :)) A myslím, že přesně o to, abychom zveřejňovali fotky toho, co milujeme, jde! :)) Takže foť dál všechno, co tě oslovuje, co máš ráda, bez čeho nedokážeš žít, co tě naplňuje. :))

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky, chci se tě zeptat odkud máš toto úžasné tričko? :-) http://instagram.com/p/hC7hP-p8ig/

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig