pátek 11. dubna 2014

4 Tips for Dinner


Cibulka na měsíčky, cuketa na kostičky a mrkev na kolečka. Zalít vejcem se solí, pepřem a kari kořením a nakonec do směsi zamíchat nastrouhaný sýr (eidam). Tomu říkám perfektní lehká večeře, které můžete sníst bez výčitek mísu větší množství.
Tip: Zeleninu opékejte zprudka, aby se vám krásně opekla. V opačném případě cuketa pustí vodu a zelenina se začne dusit, a to my nechceme! Nene!

Pokud si něco opravdu hodně chválím, většinou je součástí jídla bulgur. Ani teď tomu není jinak. Mám pro něj vážně slabost. Tentokrát jsem zvolila kombinaci jarní cibulky, cukety a hlívy. Pak už jen stačilo opět zalít vejcem rozmíchaným s půlkou cottage a o perfektní večeři po náročném cvičení, bylo hned vystaráno. Podávala jsem s ledovým salátem.

Komplexní sacharidy v podobě přílohy na večeři volím podle toho, jak náročný den jsem měla, co jsem obědvala, a jestli se jedná o jídlo po cvičení (nezahrnuje čistě aerobní činnost = běh). Každý je však individuál, proto to neberte jako návod, jak se stravovat. Sami musíte vědět, co vám nejvíce vyhovuje.



Baby karotky jsem si nekoupila ani nepamatuju, ale od teď si je rozhodně budu dopřávat častěji. Opekla jsem je na másle, přidala hrášek, syrovátkový sýr a vše zahustila OPĚT vejcem s cottagem a navíc sušenou bazalkou (hoho! inovace). Pravda, esteticky to není žádná bomba, ale chutnalo to úžasně. Tak, jako jsem mrkev jako malá nejedla, tak teď se jí nemůžu nabažit!


A do čtveřice vám představuji možná méně zajímavou, ale přesto stejně dobrou klasiku v podobě celozrnného kuskusu, jarní cibulky, hlívy ústřičné, nivy a nečekaně vejce

...

A co nejraději a nejčastěji večeříte vy?

SHARE:

20 komentářů

  1. Čoveče Veru, ty si se nám zamilovala do kombinace vejce a cottage na tisíc způsobů :)) A já se ti vůbec nedivím! :) Budu muset ty svoje večeře taky trochu inovovat, já si furt papkám fitness chleba se zeleninou, tak se určitě inspiruji! Krásný den! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím. Cpu to všude. Už jsem s tím trapná :-D Ale já nemám ráda suchá jídla. Tobě taky :-*

      Vymazat
  2. Nejvíc mě láká první a druhá varianta, ale jelikož hlívu teď doma nemam, prubnu dneska asi ten první recept :-)

    Jinak pro bulgur mam taky slabost, mam ho mnohem raději než třeba kuskus. Miluju kubu - tradiční vánoční jídlo, který si dopřávám i přes rok :-) a když nemam kroupy nebo to chci prostě rychle, místo krup dam bulgur a je to taky mňamka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě prubni :-D:-) Je to dobrota, akorát to chce trpělivost a perfektně tu zeleninu opéct, ať chytne tu "grilovanou" chuť.

      Toho si taky dělám. Mňam! Jsem hřibomil :-)

      Vymazat
  3. Veru mňam! Nejvíce se mi líbí ta první variace, určitě brzy vyzkouším

    OdpovědětVymazat
  4. Takový článek je pro mě jako dar z nebes, protože mi absolutně docházejí nápady, co večer jíst...saláty mě už tak trochu omrzely a uvítala bych i pořádné = teplé večeře. Takže díky Ti!:D:)

    OdpovědětVymazat
  5. Veru, krasne jedla, takze ty ked peed vecerou behas, komplexne sacharidy si potom uz nedavas ak som spravne pochopila?

    OdpovědětVymazat
  6. Veru, krasne jedla, takze ty ked peed vecerou behas, komplexne sacharidy si potom uz nedavas ak som spravne pochopila?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak kdy :-) Záleží, jak moc se zničím :-D Poslouchám tělo. Když si o ně řekne, klidně si přílohu dám :-) Myslela jsem to tak, že po posilování ji dávám automaticky.

      Vymazat
  7. Vše vypadá krásně!:)) Co se týče večeří, u nich jsem asi nejmíň originální a bez nápadů:) takže moc děkuji za hezký článek a nápady, co zdravého a chutného si dát:))

    OdpovědětVymazat
  8. baby karotek bych se ujedla!! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Božíčku, dala bych si všechno! :D A ty baby mrkvičky miluju!

    OdpovědětVymazat
  10. Mňaam! Vypadá to lákavě :).

    OdpovědětVymazat
  11. Bulgur taky miluju! Spolu s pohankou se mi dost často střídají na talíři v nejrůznějších kombinacích! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Dnes jsem povečeřela cuketku s mrkví a paráda! :) máš tu moc fajn recepty :)

    OdpovědětVymazat
  13. Máš hrozně hezké fotky jídel :) Vždy to vypadá moc dobře i takové maso, vejce, které vůbec nejím :) Co se týče mých večeří, povětšinou je to největší jídlo dne, jelikož přes den nebývá čas ani nálada něco vyvařovat. Takže to bývají nejčastěji komplexní sacharidy se spoustou zeleniny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Taky se často odbývám něčím rychlým, ale pššt! :-D

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig