neděle 10. srpna 2014

Place named Beautiful


Pátek a sobotu jsem strávila s kamarádkou na její chatě v obci Krásná - a že tam bylo vážně překrásně! Odpočinek jsem přímo potřebovala, takže když nás napadlo, že bychom mohly vypadnout z města a užít si doslova samoty u lesa, ani chvíli jsem neváhala, sbalila věci a nasedla do auta.


Zatímco páteční den jsme převážně prohoubařily a následně večer grilovaly, sobotu jsme věnovaly výšlapu. Původně jsme měly v plánu pouze menší procházku (jelikož jsem si v pátek nemehlo při šplhání po svazích zvrtla kotník), ale osud tomu nedal a opět jsme skončily na Lysé hoře.  Letos to byl můj třetí výšlap na Lysou, ale jelikož jdeme pokaždé jinou cestou (tahle byla ovšem nejbrutálnější  nejnáročnější), tak mě to baví stále stejně, ne-li o to víc! 
Byly to krásné dva dny a já doufám, že si je brzy zopakujeme. Místo bylo přímo kouzelné a když máte tak skvělou společnost, nic vám vlastně ke štěstí nechybí. A teď už pár fotek, které mluví za vše...



Pro více fotek mě sledujte na instagramu pod přezdívkou



SHARE:

8 komentářů

  1. Tyjo a u nás ani prašivka.. :D
    www.hooneysfit.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. To je nejlepší, někdy tak vypadnout a na nic nemyslet :)
    Fit Maddie

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé prostředí, takové chalupy miluju!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Prekrásne fotky, majú úžasnú atmosféru. Musel to byť naozaj oddych, ako sa patrí. :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky, dala bych si smaženici, mňaam :)

    OdpovědětVymazat
  6. Takhle si představuju prázdniny v Česku. Je vidět, že se máš vážně dobře a hrozně ti to přeju :). Jen ten kotník, chudáčku.
    Chalupy, houbaření a výšlapy jsou prostě klasika, která nezklame. Hrozně vám závidím ty houby, tady ve východních Čechách vážně neroste vůbec nic. Na Lysé jsem nikdy nebyla, ale Beskydy jsem dvakrát navštívila a rozhodně ne naposledy.
    Letos jsem byla s prarodiči v Krkonoších, bylo to fajn, ale kdybych tam byla třeba s kamarádkou jako ty, rozhodně toho pochodíme s mladýma nohama víc. Ale i tak tam bylo krásně a jsem ráda, že jsem se tam zase podívala.
    Veru, těším se na další články.
    PS: Na fotkách ti to moc sluší, stále krásná a stále usměvavá :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlato, tvé komentáře mě vždy nesmírně potěší :-* Jsi nejzlatější! Já naopak nebyla v Krkonoších, takže snad to brzy napravím. Věřím, že je to tam přenádherné. Děkuju moc! Budu se snažit přispívat víc. Ještě o víkendu Praha a pak už bude čas :)

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig