úterý 12. srpna 2014

Food Diary XVIII.


Momentálně můj jidelníček nesrší nápaditými kreacemi. Bílkovina = maso, sacharidy = rýže, zelenina všeho druhu. Jednoduché, rychlé a pro mě nesmírně chutné. Vlastně si říkám, co já vám tady v příštích dnech či týdnech budu publikovat, když mou nudnou skladbu jídla v blízké době nijak nemíním měnit. No, snad na něco příjdu. Jak jste si mohli všimnout, díky prázdninám vás zahrnuji spíše fotkami navštívených míst aneb asi se ze mě vážně stal reportér. To budou mít ze mě ve škole radost.

Omluvte tento chudý post, ale alespoň máte představu, jak to u mě na talíři denně vypadá.

Parboiled rýže napůl s červenou, kuřecí steak na grilu a čínské zelí

...

A co nejčastěji obědváte vy? 
SHARE:

11 komentářů

  1. Rýži a maso :D Ale to ty víš :))*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlato, budeme je umět připravit nejlíp ze všech! :-D

      Vymazat
  2. Poslední dobou mám podobné obědy/večeře taky často :) Když teda zrovna něčím "nehřeším" aneb žijeme jen jednou :D Můžu se zeptat, kolik si dáváš rýže? Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokaždé jinak :) Někdy 60g, někdy 80g a jindy i 120g :-D

      Vymazat
  3. Já myslím, že je to jedno z nechutnějších jídel a taky bych ho dokázala jíst pořád :)

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych zase pořád mohla jíst takhle kuřecí prso(steak) s batátovým pyré. To se mi asi nepřejí, zrovna si to jdu uvařit :D
    www.hooneysfit.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. :D Jsme na tom stejně. Obzvlášť v létě je to výborná alternativa! :D
    Fit Maddie

    OdpovědětVymazat
  6. Máš na jednu obědovou porci dvě kuřecí prsa nebo je to jen "food styling", aby to na fotce lépe vypadalo? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou dvě, ale malá. Je to klasická porce o 150g masa.

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig