pátek 10. dubna 2015

Review: 10 calories pasta + recipe


Už nějakou tu dobu jsem koukala po bezkalorických těstovinách. Poprvé jsem o shirataki nudlích slyšela asi před rokem. Několikrát jsem se na ně ptala ve zdravých výživách, ale vždy mě prodejci odkázali na asijské specializované obchody. Když jsem teda nakonec hon po nudlích, dokonale vhodných do diety, vzdala, zahlédla jsem na FB stránce velký výběr bezkalorických těstovin ze stránky Bioden.cz (kde je sortiment natolik lákavý, že bych tam nejradši nechala všechny své úspory). Nabídka obsahovala nejen nudle vhodné do asijských pokrmů, ale také špagety, fettuciny, capellini, lasagne (celá nabídka zde) a v neposlední řadě i rýži! 

Jedná se o nízkokalorické BIO nudle značky Slendier, které na jednu porci (polovina balení = 125g) obsahují 8 zanedbatelných kalorií (podle prodejce - ve srovnání asi jako jeden M&M bonbón).


Jelikož jsou nudle již předvařeny, návod na přípravu je naprosto jednoduchý:

"Otevřete balení a nechte vytéct všechen nálev. Dobře propláchněte pod tekoucí vodou.Ponechte 1 minutu v horké vodě, pak vodu slejte. Přidejte omáčku na těstoviny, orestovanou zeleninu, polévku nebo salát a pochutnejte si!"

Složení:

BIO konjaková moučka, voda, stabilizátor E526 (přírodní látka)

Nudle trochu zapáchají po rybině, ale pokud je pořádně propláchnete a následně dobře ochutíte, tato pachuť zcela zmizí.

_______________________________________________________________

Zero Mexico noodles


A teď už k samotnému receptu, zda-li se dá tak nazvat. Jelikož jsem ten den spěchala do práce, zvolila jsem naprosto jednoduchou a extra rychlou kombinaci. 


125 g (1/2 balení) Shirataki nudlí
100g mražená zelenina (Směs s kukuřicí - Icefield, Lidl)
100 g (1/2 balení) Šmakoun - Mexico 
1/2 plechovky krájených rajčat

Na dochucení: oregano, sůl, pepř, lžička olivového oleje


Nudle připravíme dle návodu, smícháme se zeleninou (tu zalejeme horkou vodou stejně jako nudle), nakrájeným šmakounem a loupenými rajčaty a dáme do mikrovlnky na 2 minuty ohřát.



Ne příliš fotogenický oběd, ale za to výborný a hodnoty?

Energetická hodnota: 867 kJ / 207 kcal 
Sacharidy: 23 g Bílkoviny: 20 g Tuky: 7 g

...

Už jste tyhle nudle vyzkoušeli? Chutnaly vám? Určitě chystám další recepty, tentokrát o dost nápaditější! A také mám v plánu hned několik receptů s využití šmakouna a shrnující recenzi všech jeho příchutí, které jsou na trhu k dostání. Rozhodně se máte na co těšit :)

SHARE:

19 komentářů

  1. Jejda..:3 další dietářka a lowcarb propagátorka do "klubu"?:( že už i tady to bude o dietaření jsem nečekala verčo, zrovna ty,která fakt potřebuješ řešit kalorie a vyhábat se klasickým těstovnám:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se jim nevyhýbám :-D A já a dietářka? :-D Baví mě, jak lidi soudí člověka přes sociální sítě :) Kdybys mě viděla minimálně přes Velikonoce, tak tohle neřekneš. Nemíním tím teď nahrazovat těstoviny. Jen je příjemné si sem tam večer naložit plný talíř nudlí bez výčitek :) A já si počítám makra, takže se nemusíš bát, že bych jela celý den lowcarb. Dám si místo klasických těstovin s radostí ráno dvojnásob ovesné kaše. Žádné diety (už) NIKDY propagovat nebudu.

      Vymazat
    2. Možná by stačilo se kouknout na ostatní články tady s jídelníčkem a vědět, co obsahuje kolik sacharidů ;)

      Vymazat
  2. Tohle je jedna z těch věcí, co mě neláká vůbec, protože kalorie = energie, a tohle by mi moc nedalo, ale samozřejmě chápu, že pro hodně lidí to může být lákavé, třeba místo těstovin které z různých důvodů "nemůžou" :)
    Každopádně by se mi za to nechtěly dávat peníze - doslova za nic, z čehož je to vyrobeno...
    Kamarádka zkoušela taky takový podobný nula-kalorií-nudle, ale od jiné značky, a prý to smrdělo i chutnalo dostlova jako uvařený žížaly, tak to okamžitě letělo do záchodu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S uvařenýma žížalama jsi mě dostala. :D
      Každopádně se ztotožňuji s tvým názorem. Já radši opravdové jídlo. :-)

      Vymazat
    2. Holky, jak jsem psala anonymovi nahoře - doženu to v jiném jídle téhož dne. A je to něco, co nově zkouším. Cenově je to pro běžné používání nereálné, takže určitě od teď nebudu jíst denně bezkalorické těstoviny :-D

      Vymazat
  3. no to je teda jídlo jak hadr, opravdu...nevím,jesttli jsi poklesla natolik, že už opravdu jísš radši sračky jen abys ušetřila normální kalorie a nebo jsi se jen zaprodala jako milion jiných blogerek proto,že jsi je dostala zadara a musíš je opět vychválit alá recenze na dvě věci... je to hnus, nechápu,jak ty blafy typu WF a tyhle podobné hovadiny můžete jíst, zrovna vy, které máte výdej jak horníci a řešíte každou kalorii, každý gram a propagujete srajdy, škoda, že už i tady u tebe to stojí za mák:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na můj blog nechoď, když se ti tu nelíbí :) Nic nepropaguji za cenu dárků. "Chudá" studentka možná jsem, ale na jídlo ještě mám. Jedny bezkalorické těstoviny neznamená, že si odepřu další jídlo. Jak už jsem výše zmínila, makiživiny si počítám (a NE, neřeším každý gram), takže sacharidy doženu v jiném jídle. Já jsem názoru, že tohle "srajda" není, tak nechápu proč ty jedovatá slova (a miliarda komentářů...tady to vyloženě nekoho baví :D).

      Vymazat
  4. E526 je o.k. http://ecka.pedie.cz/wiki/E526_%28Hydroxid_v%C3%A1penat%C3%BD%29 Podle toho, co ctu tak zaklad testovin je bio konjakova moucka.Kup jsi blafy od Babise a nehraj si na experta. Testoviny Slendier muzete klidne vyuzit jako soucast zdrave vyzivy.

    OdpovědětVymazat
  5. :DDD achjoooo, fakt se bavim ... :D
    no já jsem je zkoušela kdysi dávno v Anglii, protože je člověk prostě zvědavý :) myslím, že to není na denní konzumaci, už kvůli ceně, a ani ta chuť není bůhvíjak skvělá, ale zkusit se má všechno a pokud člověk napíše svůj názor a neokopíruje reklamní brožuru, tak nevidím důvod, proč to nepustit do světa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musí se dobře ochutit no :) Nula kalorií = žádná chuť :-D Jako taky bych je nemohla jíst často, ale přesně jak říkáš. Člověk je zvědavý. Pak se o to chce podělit s ostatníma a dozví se hned, jaký není zarputilý dietář :-D Já se nad tím fakt jen bavím. Hlavně slečna mi tu píše 20 komentářů a myslí si, že nepoznám, že je to jeden a ten samý člověk :-D

      Vymazat
  6. Právě mám jedny v zásobě, ale pořád a pořád se nemůžu dokopat k jejich zužitkování:D. Díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Použij hodně koření, sojovku a doporučuji je na pánvi opéct! Tak mi chutnaly zatím nejvíc :)

      Vymazat
  7. Zajímavé :) zkoušela jsi i na sladko?
    Ale podle mě nejde tělo oblbovat věčně..jednou přijde den, kdy to člověku spočítá, že mu nedopřával dost energie :) třeba přejezení nebo nějaký kolaps organismu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě ne, ale chystám se. A opakuji ZNOVU - je to stejné jakobych tu dala, že jsem si dala čokoládu a všichni mi vypisovali jaké jsou v ní špatné tuky. Nejítě ji na kila denně stejně jako já nejím na kila tyhle těstoviny a HLAVNĚ to, že si uberu sacharidy v jednom jídle neznamená, že je nedoženu jinde. Ach jo...pořád tejná písnička.

      Vymazat
  8. A je to vážně dobré ? :D já tomu tak nějak totiž nevěřím :D ale jinak mě to velmi láká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenny, nemá to vlastně žádnou chuť. Tu přidáš ty kořením a dalšíma surovinama :)

      Vymazat
  9. Já si to chuťově představuju jako rýžový nudle. Tam taky žádnou chuť necítím :D Ale jsem na to zvědavá, jednou to určitě ochutnám.

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig