čtvrtek 30. dubna 2015

My 50 days Birthday Shred + Burn that fat!

Instagram: @veronica_ova
Gym time / Mealprep
Pokud mě sledujete na instagramu (@veronica_ova), pak jste jistě zaznamenali, že jsem se před více než týdnem pustila do takové osobní výzvy #50daysbirthdayshred. Léto se neprodleně blíží a stupně na teploměru nás nutí odhazovat svršky. Na jednu stranu super, na druhou to člověka tak trochu děsí, protože co je zakryto, to jakoby nebylo. Na zimu jsem se, co nejseriózněji řečeno, kvalitně zaizolovala, do více vrstev než-li bylo v plánu. Do nového roku jsem pak vstoupila s o to větším odhodláním tyto vrstvy postupně odkrývat a spatřit to, na čem jsem celý rok dřela. Síla od minulého roku vzrostla o dvojnásobek a já jsem na sebe už teď pyšná. Je ale pochopitelné, že bych byla ráda, aby ta dřina šla i vidět. 

Cesta, po které nyní kráčím (a jistě nejen já), není přímá cesta vzhůru, ale zahrnuje i pády. Někdy menší, někdy větší. Důležité je však odlepit se od země a pokračovat. Mnozí z vás, co sledují proměny before/after si myslí, že daná slečna držela striktně jídelníček a cvičila 6x týdně po celou dobu své proměny. Nemyslím si, že je to u kohokoli z nás reálné. Já osobně se držím pravidla, které bych formulovala jako: ,,Tři kroky kupředu, ale ne víc než krok zpátky." Tímto chci naznačit, že ani já jsem nečekala a nečekám, že během 50 dní ani jednou "neupadnu". Dnes je to 12. den od zahájení mé výzvy. Skóre je 11:1. V úterý mi trochu ujel refeed den a snědla jsem toho víc než jsem chtěla, ale víte co? Pořád je tam v rámci krátkého času slušný pokrok (a může za to z největší části právě můj pozitivní přístup). Nebudu lhát, docela jsem se bála, že mě to po týdnu přejde, ale tentokrát to probíhá přesně opačně. Jsem odhodlaná den ode dne víc a víc. Takže nikdo nic tentokrát vzdávat nebude! Pokud chcete průběh mého snažení sledovat důkladněji, přidejte si mě na snapchatu (veronikaduzi), kde nejčastěji přidávám právě jídlo (které si svým vzhledem nezaslouží místo na instagramu :-D) a občas i nějaké to selfíčko z posilovny. Teda když se zadaří a neklepou se mi ruce tak, že nejsem schopna vyfotit ostrou fotku (3x jsem to už vzdala).

Ačkoli jsem člověk stydlivý a do teď jsem odmítala svě tělo nějak vystavovat na sociální sítě (ono se totiž vážně není zatím čím chlubit), o výsledek se s vámi určitě nakonec podělím. Tohle "upsání se ďáblu" je totiž pro mne skvělým hnacím motorem a obrovskou motivací. Navíc jsem nesmírně ráda, že v tom nejsem sama! Několik z vás se do této výzvy pustilo se mnou a dokonce i pod mým vedením! Miluju své čtenáře a ani nevíte, jak moc mě hřeje na srdci, že jste ochotni se mi svěřit do péče. Děkuju! Děkuju moc!!! 
_______________________________________________________________

A teď už k hlavnímu tématu tohoto článku. Každé tělo funguje odlišně. V mém případě je to 80% strava, 15% cvičení a 5% bonusové věci, které mohou zahrnovat procedury jako jsou lymfatické masáže nebo právě tyto doplňky stravy, nazývejme je pravými jmény - spalovače.

Synephrin
Koupila jsem od značky Nutrend, ale podle mě je to úplně jedno, jaký zvolíte :)
Užívám ho 30 min před tréninkem (ať už silovým nebo kardiem). Na někoho nepůsobí vůbec, já účinky cítím. Tak příjemně mě povzbudí, trénink je vždy svižnější a o něco víc se potím. Opravdu poznám rozdíl, když si ho zapomenu vzít. Pokud o něm uvažujete, mohu ho jedině doporučit, a to už kvůli ceně, která je např. v porovnání s Carnitinem cca poloviční.

Kofein
Kávu máme doma asi úplně všichni. Já na ni nedám dopustit. Navíc mám odzkoušeno, že když si ji dám cca 60-30 min před tréninkem spolu se synephrinem, dosáhnu skvělého nakopnutí! Kolikrát bych cvičila i 2 hodiny vkuse. A hlavně nemusím snášet jehličky po celém těle, svědění a další doprovázející příznaky většiny chemických nákopávačů.

A jakou kávu nepiji?

Doma - To si většinou uvařím rozpustnou kávu (já vím, kávou bych to zrovna nenazývala, ale na mě opravdu působí jak má), popř. ochucenou instantní od Douwe Egberts - ale tu piji opravdu pouze na chuť, ne pro její neúčinky. Když nejsem líná, udělám si klasiku. K přípravě používám frenchpress (z Ikei) a kávu kupuji již namletou ve specializovaných obchůdcích. Teď máme doma dražší kousek - jedná se o kubánskou kávu, a ta je opravdu úžasná a nabuzená jsem po ní jako po žádné jiné.
Už jsem vyzkoušela všechny příchutě (snad kromě skořice) a až na vanilku mi chutnají  všechny. Čokoláda ale asi vítězí. Té jsem se zatím nepřepila. Do kávy přidávám trochu mléka, skořici a chutě na sladké jsou v tu ránu uspokojeny.
Mimo domov - Ráda si zajdu posedět do kavárny, ať už sama nebo s kamarádkou. Pokud to nabídka dovoluje, vždy volím překapávanou kávu. Pokud jste z Ostravy, nejlepší je jednoznačně v Ostravance. Opravdu nedoporučuji tu ze Starbucksu. NIKDY nebyla poživatelná (hořká tak moc, že jsem ji nebyla schopna vypít), takže tam už mě nikdo nedostane, fuj! A že naivních pokusů proběhlo nespočet! Na karamelová frappéčka a jiné nekávy jsou mistři, ale pokud budete mít chu't opravdu na kávu jako takovou, zajděte si raději do  Costa coffee. Já si tam dávám většinou střední Americano (buď bez mléka nebo zvolím sójové).
Ostravanka
značka Nu3tion - Zakoupíte ZDE.
A kofein doplňuji i ve formě extraktu ze zeleného čaje, o kterém jsem psala už v této recenzi. Balení od Nu3tion vydrží neskutečně dlouho (mám pocit, že od té doby, co ho mám, mi pořádně ani neubylo), takže určitě doporučuji. Užívala jsem ho jednu dobu pravidelně, abych byla schopna posoudit výsledky a řeknu vám, nevím, jestli je to placebo efekt nebo opravdu funguje, ale mi vážně příjde, že se mi s jeho pomocí hubne mnohem snadněji. Extrakt je sám o sobě dost hořký (prostě jako velice silný zelený čaj), takže často přidávám citrón, abych tu hořkost potlačila, ale po čase jsem si zvykla na množství, které mi chuťově tak akorát vyhovuje.
 Obecně sypaný zelený čaj miluju (nejradši mám Malého Buddhu a od Harney&Sons - Bangkok (kombinace zeleného čaje, kokosu, citrónové trávy, zázvoru a vanilky). 


 Ze spalovačů bych si ještě ráda pořídila L-carnitin v tekuté formě. Ten totiž dávám občas jednorázově ve fitku. Ale nemyslím si, že je to nezbytné. Největší vliv má stejně strava a pohyb :)

...

Pokud jste čekali výčet nějakých skvělých spalovačů, pak opravdu ne. Snažím se přijímat doplňky stravy co nejvíce v přírodní formě. Navíc si nemyslím, že by ony chemické koktejly byly nějak zázračné. Akorát vám jako zázrakem vyprázdní peněženku, za což já si teda raději  koupím kvalitní protein nebo nějakou kvalitní dobrotu v podobě Questbar,apod.
Pokud však máte zkušenost s něčím, co člověka nezrujnuje a jedná se o efektivní přípravek na přírodní bázi, pak mi určitě dejte v komentářích vědět! :)

P.S Plánuji článek o všech mých doplňcích, které ráno zobu, o nakopávačích a proteinech, které jsem doposud vyzkoušela, a o tom, jak bojuji se zavodňováním. Tak se snad máte na co těšit.

SHARE:

9 komentářů

  1. Veru, ať se ti ve výzvě daří! :* Ono je stejně nejlepší, když si člověk vyzkouší i ty pády, které mu mnohdy otevřou oči. :-)
    Já spalovače nepoužívám, ale mám na to tentýž názor jako ty. Tedy používat přírodní spalovače jako kafe, zelený čaj. :-) I když je fakt, že aktuálně nepiju ani jedno. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, kočko :* A přesně jak říkáš, i pády jsou třeba, abychom se z nich mohli poučit.

      Vymazat
  2. Tie kávičky som mala aj ja všetky, teda okrem limitovanej edície škorice :/ Ale teraz je nová Irish Cream, tak som zvedavá na ňu :)
    A nech sa darí !
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi úžasná poklade, moc Ti držím palce ať se všechny krůčky pohybují především dopředu. Ale dopřát si přeci taky můžeme, o to víc nás to bude bavit. :) <3

    Děkuju za další užitečný článek! A prosila bych určitě víc fotek, rozhodně je co ukazovat :-*

    OdpovědětVymazat
  4. Mimochodem, jakej tuk chceš pálit když na Tobě žádný nevidím? :DD <3

    OdpovědětVymazat
  5. Hezky se držíš, obdivuju, že za 12 dnů jen jeden "úlet" to je opravdu pěkné skore.
    Co se týče té kávy od Douwe , tak zrovna mě nejmín chutná čokoládová, mám ji doma už asi rok :D a je stále plná :D chutná mi tak nějak přepáleně :D Nejlepší je oříšek a karamel, ale skořici jsem nikdy neměla, tu bych taky ráda zkusila .)

    http://katlynsfashion.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, heslo "Tři kroky dopředu, ale nikdy ne víc než krok zpátky." se mi moc líbí :). Myslím, že na takové to zápolení se snahou 100% vydržet a nevynutelným selháním, je jako dělané... :)

    OdpovědětVymazat
  7. No vida jaká jsi kočka, vůbec žádné tuky spalovat nepotřebuješ :D Každopádně ať se Ti všechno jen daří!:)
    tribanany.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig