pondělí 6. dubna 2015

Happy Easter


Krásné Velikonoce všem!

Přidávám v krátkosti příspěvek s pár pochutinami, kterým jsem se včera snažila odolat a nakonec se nepovedlo... a víte co? Nelituju! Jak už jsem psala v příspěvku minulém, vše je o rovnováze a schopnosti si bez výčitek, ale s mírou dopřát.

Dort byl ořechový (takže vlastně zdravé tuky :-D) bez hromady těžkého krému. Ani hruškovému koláčku jsem neodolala... ani tvarohovému, ani makovému. Dnes mě ještě čeká u druhé rodiny pár mňamek, na oběd králík s bramborem a večer trénink zad a ramen. Jeden den bez fitka a už se těším jako malá. Žádná povinnost pálit přijaté kalorie, ale láska, vášeň, závislost,... Kdo už se taky těší, až si dá ve fitku do těla na prdel


A během týdne už se můžete těšit na post plný zdravého jídla, jelikož se mi nastřádalo ve foťáku několik fotek kaší a jiných dobrot.

...

A jak jste odolávali/odoláváte vy? Odepřeli jste si čokoládová vajíčka a mazanec nebo jste to také neřešili?

SHARE:

5 komentářů

  1. to já jsem si teda rozhodně neodepřela mazanec a sladkosti :D ale Velikonoce jsou jen jedny, tak proč ne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mazanec jsem si taky neodepřela, a neodepřu si ho ani jindy, když ho během roku upeču (jen pak kazím tradice:D). Ale žádný čokoládový zajíce nebo čokoládový vajíčka a sladkosti nemám, nikdo mi to nedává, takže smutek, zklamání, neštěstí a tak!:D

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem si letos nedopřála nic, nutno podotknou, že ne dobrovolně :D kvůli učení jsem zůstala na koleji a není trouba ..nejsou mňamky. Ale až přijedu domu, hodlám to napravit :D

    OdpovědětVymazat
  4. Velikonoční dobroty jsem si opravdu neodepřela :) Ananasového beránka totiž nelze odmítnout a dokonce jsem si i ten řízeček jednou za rok dala :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig