sobota 11. dubna 2015

Recipe: Mexican Smakoun wrap


Milí čtenáři, ráda bych vám představila můj nejlepší (slaný) výtvor za dobu blogování! Tohle prostě MUSÍTE vyzkoušet! Navíc ikdyž pokrm vypadá složitě, stála jsem v kuchyni dobrých 10 minut :)

Základní surovinou je zde Šmakoun Mexico. Pokud vám chutná, pak si tento recept přímo zamilujete! Já už jej dělala dvakrát, a kdyby nedošly zásoby Šmakouna, udělala bych ho znovu. Inspiraci jsem čerpala z mé nové kuchařky Fit recepty, a to konkrétně z receptu na "Zdravý kuřecí stroganov v celozrnné placce". Ve výsledku jsem se řídila pouze receptem na placku a náplň si dotvořila dle vlastních chutí. Ikdyž nepopírám, že recept na stroganov nezní božsky. Určitě ho také vyzkouším a o recept se podělím. Ale teď už k mému výtvoru...



Ingredience:

Na placku budete potřebovat:
40 g celozrnné pšeničné mouky
přibližně 1/2 hrnečku vody
100 g (1/2 balení) Šmakoun Mexico
špetka kypřícího prášku
sůl, pepř, granulovaný česnek, oregano

1/2 lžičky kokosového oleje na smažení

Náplň:
125 g mletého 100% hovězího masa
100 g pečené bílé fazole v rajčatové omáčce (kupuji v Lidlu, foto zde)
sůl, pepř, červená mletá paprika, špetka chilli

Postup:

Do misky nasypeme mouku, špetku soli, pepře, kypřícího prášku a můžete přidat i granulovaný česnek a oregano. Sypkou směs zalejeme trochou vody tak, aby nám vznikla kašovitá konzistence (asi jako hustší jogurt). Na struhadle si nahrubo nastrouháme šmakouna a vmícháme řádně do těsta. Rozehřejeme si pánev s trochou kokosového (či jiného) oleje a vytvoříme placku, kterou opékáme z obou stran.


Placku umístímě na ubrousek, který nasaje přebytečnou mastnotu a vrhneme se na náplň

Mleté hovězí maso osolíme, opepříme, přidáme červenou mletou papriku, trochu chilli a zprudka opečeme na trošce oleje. Poté vmícháme fazole z konzervy a necháme směs prohřát.  





 A pak už společně podáváme...



Chuťově je to něco úžasného! Věřte, že lépe chutná než vypadá. Navíc příprava zabere opravdu minutku. Pokud vás neláká náplň, vymyslete si svou, ale placku určitě vyzkoušejte! Pokud recept vyzkoušíte, určitě budu ráda, když se o fotku podělíte např. na instagramu a označíte mě. Ráda se pokochám a třeba i inspiruji vašim nápadem.

...

Mimochodem, založila jsem si snapchat a začínám být docela aktivní, tak pokud byste mě chtěli sledovat, najdete mě tam pod přezdívkou veronikaduzi.

SHARE:

9 komentářů

  1. ty brďo, to vypadá moc pěkně! :-)
    Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát úžasné sérum na řasy určené pro zhuštění, prodloužení a větší objem řas :-).

    OdpovědětVymazat
  2. jéééj! Ked si napísala, že chutí lepšie než vyzerá, tak si to neviem predstaviť, lebo vyzerá neskutočne dobre :) Ja som šmakouna ešte nejedla lebo som ho zatiaľ niekde v obchode nevidela, ale zrejme bduem musieť po ňom zapátrať lebo toto musím vyskúšať :) takéto jedlá mám veľmi rada, lebo mamina robí podobné, ale so zemiakovými plackami :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ho určitě zkus, Luci! A placek mi chutná víc jak bramborový, a to je co říct :)

      Vymazat
  3. Juchuu, na to jsem se těšilaaaa :)

    OdpovědětVymazat
  4. Receptík vypadá božsky, ale nezkoušel někdo placku upéct? Přece jen smažené..... :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho oleje je tam kapička (ani ne půl lžičky). Vypadá to možná na fotce, že ne, ale opravdu. Mám nepřilnavou pánev, takže to šlo hravě. Upečená bude určitě taky dobrá, ale podle mě bude o dost sušší. Zkus a uvidíš :) Na chuti to výrazně neubere :)

      Vymazat
  5. Ooo to vypadá dost zajímavě :))

    OdpovědětVymazat
  6. Me sladke nenadchly 😕 naopak uzeneho miluju a pak stihle nidle a ten krem, ten je vyborny. Lahoda 😀😊😊

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig