čtvrtek 30. dubna 2015

Recipe: Šmakoun sladká pomazánka



Včera tip na rychlý oběd, dnes mám pro vás recept na ultrarychlou, sytou a hlavně výbornou svačinku! Já si ji dnes dala před cvičením a sytá budu asi ještě pěkně dlouho.

Šmakoun sladká pomazánka

Budete potřebovat:
1/2 balení (100 g) Šmakoun brusinka & goji (nebo jiná sladká příchuť)
1/2 banánu
2 lžíce (kokosového) mléka
1/2 lžičky skořice

Šmakouna s banánem rozmačkáme vidličkou nebo pomixujeme spolu s trochou mléka a skořicí. Jednodušší už to být ani nemůže. 
Mažeme na rýžové chlebíčky a můžeme ještě posypat skořicí.



Původně jsem recept ani nechtěla přidávat, jelikož se jedná o ultra jednoduchou záležitost, ale pomazánka mi natolik zachutnala, že jsem vás chtěla alespoň inspirovat. Ne každého by tohle spojení třeba napadlo :)

...

Přeji krásný zbytek slunečného dne!

SHARE:

3 komentáře

  1. no mňaaam, to vypadá bezvadně :) a té brusinky se samotné trochu bojím, tak ji snad příště někde splaším a vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec není proč! Já ty oblíbence střídám jak (aprílové) počasí a zrovna teď u mě brusinka vede :-D

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig