úterý 21. dubna 2015

Recipe: Curry Zero Rice


Ačkoli bezkalorické těstoviny vzbudily poměrně bouřlivou diskuzi, rozhodla jsem se v recenzi pokračovat, jelikož nevidím důvod, proč si nestát za svým, když mi něco chutná. Rozhodně žádné produkty nehodnotím jen proto, že jsem je dostala zadarmo. Účelně ani nepíšu, jestli si věci kupuji nebo je od firem dostávám. Je to má věc a v závěru to přece nemá žádný vliv. Btw. Rozhodně nepřijímám všechny spolupráce a spoustu věcí na blogu publikováno ani nebylo, jelikož bych na produkty házela jen špínu, a to nechci. Přece jen sto lidí, sto chutí. Každopádně, proto se nad mnoha úšklebky typu: ,,No jo, taky bych chválila,kdybych to dostala zadarmo," jen pousmívám. Kdo říkal, že jsem při objednávce nezbankrotovala? To byste se asi divili, jak často a ráda já za jídlo utrácím! Hlavně, že nemám co na sebe. Klasika. No a víc bych to asi nekomentovala... Zřejmě si budu muset zvyknout na typicky českou povahu a nebo se odstěhovat. Na závěr si neodpustím komerčně trapnou, ale přesně vystihující větu: ,,Haters gonna hate."

Ale dost negativismu, já chci na svém blogu rozdávat radost a tohle jídlo mě potěšilo! Vlastně mě potěší každé jídlo, ale pšššt! Zatímco bezkalorické těstoviny mne neurazily, ale ani nenadchly, rýže si mě získala! Na sociálních sítích jsem si všimla, že ze všech produktů je asi právě rýže ta nejoblíbenější. Zvláštní, jak dokáže tvar a velikost naprosto změnit dojem z jídla. Je to asi stejné, jako když si např. zeleninu nastrouháte nebo nakrájíte. Vnímáte změnu té chuti? Já ano a obzvlášť u cukety! Jakobych jedla jinou potravinu.


Recept, da-li se tomu tak říci, zní: 

Rýži jsem asi 3 minutky povařila, poté jsem na pánev nalila lžičku oleje, zasypala kari kořením, nechala rozvonět a přidala rýži. Tu jsem přibližně 10 minut opékala, poté ochutila sójovou omáčkou a pak už jen přidala mého nově oblíbeného Šmakouna v příchuti hlíva ústřičná a mraženou směs: kukuřice, hrášek a mrkev (Lidl, Icefield - má oblíbená).


P.S pro rýpaly Sacharidů jsem ten den měla dostatek, takže se nemusíte bát o mé zdraví! :-D

SHARE:

3 komentáře

  1. První úryvek jako by si mi četla z duše! Všichni jsou bezkonkurenčně nejchytřejší a všechno vědí. Aneb buďme potom hrdí na českou náturu..
    Já jsem zkoušela bezkalorické těstoviny, nejhorší to nebylo. Ale zařazovat to budu nejspíš jen pro zpestření :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :-D Hlavně se Anonym zase ozval. Neměla jsem nervy to tu dávat. Ten člověk má v hlavě asi jen slámu :-D
      Taky zařadím jen jednou za uherský rok pro zpestření. Chtěla jsem to spíš jen ze zvědavosti ochutnat :)

      Vymazat
  2. O těstovinách jsem slyšela, ale o bezkalorické rýži upřímně ne :) Nevím, jak si to představit chuťově vůbec... Asi bych volila normální rýži, ale jednou za čas zkusit něco takového, proč ne :)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig