čtvrtek 9. dubna 2015

Food diary XIX.


Po dlouhé době postuji příspěvek se shrnutím všech jídel, co jsem za poslední dobu zdokumentovala. Někdy to chce k focení dost přemlouvání, ale pak jsem ráda, že mám aspoň nějaký materiál na blog. Ať už totiž píšu sebepoutavější recenze, stejně většinou nejvíce oceníte příspěvek plný fotek jídla. Ale stejně vás teď dost recenzí čeká. A já vás naprosto chápu. Mám to na ostatních blozích také nejradši.


Ovesno-špaldovokrupicová kaše s mákem, skořicí a banánem

Kdo byl jako malé dítě odchován na krupici (s máslem, cukrem a grankem), pak jistě rád uvítá zdravější verzi v podobě špaldové krupice. Míchám ji napůl s ovesnými vločkami a ve výsledku mám tak misku naplněnou až k okraji.



Naložené vepřové maso v koření a bylinkách se zeleninou 

Kupuji v mrazících boxech na váhu v Glóbusu. Doporučuji. Není vůbec gumová, jak to často u mražené zeleniny bývá.



Ovesná kaše s proteinem a jahodami

Ikdyž mám doma kasein, který je určen spíše do večerních hodin, sem tam neodolám a dám ho i do kaše. Tak neskutečně dobrý čokoládový protein jsem nikdy neměla a nevěřím, že na světě existuje nějaký lepší! Ten prostě musíte zkusit. Čím déle ho používám, o to více si na něm pěstují závislost. Psala jsem na něj recenzi zde, kdo ještě nečetl.



Ražničí z libové vepřové kýty s cibulí a cuketou

Kvalitní maso je základ. Ačkoli už vepřovému příliš nefandím, tentokrát bylo tak neskutečně křehké a výborné, že jsem ho jedla ještě následující dva dny.


Ovesno-špaldovokrupicová kaše s banánem a arašídy

Proč hrstka arašídů místo vrchovaté lžíce PB máslíčka? Sebeovládání na bodu mrazu! Sklenice se u mě neohřeje déle než týden (a to si fandím), což se nelíbí ani mému #fattybelly ani mé peněžence. 


Cuketová ovesná kaše s banánem

Objem dělá dojem.



Pohankovo-ovesná kaše s banánem a goji + čerstvá pomerančová šťáva


Zeleninové vegetariánské rizoto
(sushi rýže, tofu natural, jarní cibulka, pórek, kapie, kukuřice, vejce, mléko, kari koření, kurkuma, chilli + polníček)


Čokoládový chia puding s malinami

Recept zde.


SHARE:

13 komentářů

  1. Tyjo, to osu dobroty! Krása pohledět :) Cuketovou ovesnou jsme měli dnes. A máš pravdu, objemově jsem ji sotva nacpala do klasických talířů, co používám na kaši :D

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno to vypadá dokonale! Máš nádherně nadýchané kašičky! Tu špaldovou krupici musím co nejdřív vyzkoušet :-) A s máslíčkem tě chápu, taky mám problém se sebeovládáním :-D Ale zatím si ho neumím odepřít. A asi ani nechci :-D I když dneska jsem místo něj měla v kaši kešu oříšky a byla to příjemná změna. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. cuketu by mě do ovesné kaše dát nenapadlo, ale proč ne:) Chia pudink s malinami vypadá moc dobře!!:) D-f-n

    OdpovědětVymazat
  4. Vše vypadá naprosto skvěle! Špaldovou krupici mám hrozně ráda :) A tu cuketovou kaši budu muset někdy zkusit, všude o tom čtu, ale ještě jsem se neodvážila :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam! Samé dobroty a cuketovou ovesnou musím taky někdy zkusit :))

    OdpovědětVymazat
  6. Já právě kvůli tomu, že se neumím ovládat, už radši PB nekupuju... :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Skvelá inšpirácia, cez víkend plánujem vyskúšať ten chia puding a už sa naň úplne teším. :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  8. Všetko vyzerá tak chutne a zdravo :) Ale najviac ma asi prekvapila cuketova ovsena kaša s banánom. Určite to je zaujímavá kombinácia a ja nemám ani tušenie ako by to mohlo chutiť. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Všechny jídla vypadají dost chutně a nejvíc se mi líbí ty špízy!
    my good days blogspot

    OdpovědětVymazat
  10. pohankovou krupici mám už doma, ale ještě jsem ji nezkoušela. Ani nevím proč :) a to rizoto vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig