neděle 26. dubna 2015

Review: Fit recepty


Konečně mám chvilku času, a tak se vrhám na recenzi, kterou vám chci sepsat už od chvíle, kdy se mi tahle nejskvělejší (nepřeháním) kuchařka Fit recepty dostala do rukou! Patří k jedněm z nejprodávanějším a není ani divu. 

P.S Myslím, že tento příspěvek bude co by počtem fotografií ten nejrozsáhlejší, ale ono prostě nešlo odolat...


Přemýšlela jsem, jak bych tuto recenzi pojala a nebudu se nijak dlouze rozepisovat. Jednoduše vás nechám do knihy nahlédnout, abyste pochopili, jak je členěna a jaké typy receptů v ní najdete. Třeba vám tak pomohu v rozhodování, zda-li si ji zakoupit. Pokud jde o můj názor, koupě nebudete litovat! 



Obsah je členěn do šesti kategorií, a to podle chodů. Naleznete zde recepty na snídaně, jídla s masem a rybami, bezmasé jídla, dezerty, sladké jídla a svačiny a ostatní recepty (např. recept na cizrnovou mouku a další). Kniha má 222 stran, takže nápady přímo překypuje. Už podle obsahu lze předpokládat, že převažovat budou sladké dobroty.


Každý recept je označen vysvětlivkami, a to: 
na kolik porcí jsou ingredience sepsány, délka přípravy
gramáže (např. PL - polévková lžíce, apod.) 
další značky - bez mouky, bez sladidel, s proteinovým práškem

Jedno obrovitánské plus je, že kniha je dána do kroužkové vazby, a tak se vůbec nemusíte obávat (jak to u většiny kuchařek bývá), že si nalistujete recept a kniha se vám zavře. Navíc ji tímpádem hezký "přepůlíte" a nezabírá tak na kuchyňské lince příliš místa. 

Ale teď už dost řečí a pojďme do knihy nahlédnout... Vybrala jsem recepty, které mě zaujaly (ikdyž mě vlastně zaujal každý druhý, takže těžko vybírat), a pak také ty, které jsem již v minulosti vyzkoušela popř. v nějaké podobné variaci.


Pro milovníky Cinni-minis :)


Odzkoušeno:



Zdravé tyčinky Bounty -  nás doma jsme se jich mohli užrat ujíst. Kde je čokoláda a kokos, to u nás doma dlouho neohřeje.

Z cukety jsem jednu dobu pekla pořád a asi nejoblíbenější je u nás cuketovo-kakaová bábovka. Z těch zdravějších variant jsem pak pekla Banánovo-cuketový chlebíček a ten byl taky senzační (recept zde).

Ani fazolové brownies mi v minulosti neuniklo. Více mi však chutnalo avokádovo-banánové (recept zde).

Celerové hranolky přímo miluju a zrovna včera jsem si upekla vrchovatý plech. O včerejší i dnešní večeři tak bylo vystaráno. Podávala jsem také s jogurtovým dipem a marinovaným tofu.


Tuňákovou či květakovou pizzu jistě všichni známe a kdo ne, musí vyzkoušet!

Na stejném principu dělám sardinkové karbanátky. Kvůli objemu (a nakonec i chuti) přidávám do těsta i nastrouhanou mrkev a řeknu vám, ujedla bych se jich!!!


Fotku nemám, ale byla výborná! Ideální pro antitalenty na lívance a palačinky jako jsem já. prostě záměr! :-D


Cizrnový krém jsem jednu dobu dělala pořád a myslím, že je na čase ho zopakovat! 

Banánový chleba je stará dobrá klasika, kterou už jistě spoustu z vás vyzkoušelo. Existuje však několik desítek variant. Já sama jich vyzkoušela už alespoň pět. Každý byl však úplně jiný, a proto se vrhnu i na tento.

...

Gratuluji těm, kteří došli až do konce. Doufám, že se vám příspěvek líbil, a pokud by vás kuchařka zaujala, zakoupit ji můžete na e-shopu Martinus ZDE.


SHARE:

5 komentářů

  1. Opravdu to vypadá všechno skvěle! Sladké recepty, no jedna báseň, chci to všechno! :-D A ještě mě zaujaly cuketové špagety s avokádovou omáčkou, to musí být skvělé! Ódy na tuto knihu jsem již slyšela několikrát a vůbec se tomu nedivím :) Možná, až budu mít v červenci svátek, nechám si ji nadělit jako dáreček. Děkuji za tip!

    OdpovědětVymazat
  2. Teď jsi mě na tuhle knihu neskutečně navnadila :) Jediné, co mi brání v tom si ji ihned koupit, je cena / Ale snad za maturitu - to by mohla být dobrá odměna :D

    OdpovědětVymazat
  3. Teeeda, to je fotek. <3
    Knížečka vypadá moc sympaticky, jak vzhledově, tak obsahově. :-) Tu musím mít!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tahle knížka vypadá vážně skvěle, už dlouho po ní pokukuju, ale zatím jsem se neodhodlala ji pořídit :) Ale mohla bych někomu z rodiny dát alespoň tip na dárek k narozeninám! :D

    OdpovědětVymazat
  5. mnam! ted tady slintam hlavně nad sladkým :D ikdyž třeba to hovězí se švestkama vypadá také skvěle!

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig