neděle 6. září 2015

WEBSHOP FAVORITES

Adlinks: 1. HERE // 2. HERE //3. HERE // 4. HERE // 5. similar HERE // 6. HERE // 7.HERE 

Doposud se mi osvědčilo, že vás mé koláže v podobě wishlistů bavily, tak jsem opět jeden vytvořila. Mám pocit, že zrovna teď (když klasicky nejsem zrovna při penězích) toužím snad po všem a vše nutně potřebuju. Určitě to znáte. Hotový zákon schválnosti. 
Na cvičení miluji černé legíny. Barev se docela straním, jelikož nohy nepatří zrovna mezi mé přednosti. No...možná si jednou nějaké pestrobarevné vzorované pořídím, ale pro teď fandím těmto od Adidasu z kolekce Stella McCartney. Sportovní podprsenky si kupuji většinou z H&M, které krásně plní svůj účel, ale tahle od Niku se mi moc líbí a dokážu si ji představit i na dennodenní nošení. Například s trochu průhledným bílým tričkem s dlouhým rukávem, přes které by logo lehce prusvítalo. Další věcí v koláži jsou rukavice, které využívám téměř pořád, a bohužel díky tomu už dosluhují. Vše zlé je ale k něčemu dobré. Mohu si pořídit nové! Ještě nevím, zda-li zvolím tyto Nike nebo zůstanu věrná značce Harbinger (nyní mám tyto), ale jistě si pořídím jednoduché čistě černé. Láhev na pití. Něco, co se zdá být jako naprostá banální věc, kterou seženete všude. Já mám ale s volbou kvalitní láhve, z které by se dobře pilo, a zároveň vydržela déle než měsíc, docela problém. Posledně jsem si koupila v Praze růžovou krásnou z Decathlonu, ale uzávěr se pokazil, takže se opět musím poohlížet po nové. Nějaký tip? Tahle od Niku je krásná, ale ta cena...  Batoh ve tvaru pytle se mi líbí už dlouho. Využila bych ho jistě na bruslích a nebo taky vůbec (:-D). Jsem totiž kabelkový maniak a bohužel se to promítá i v oblasti sportu (:-D). Tuhle Nike mikinu jsem ohlížela už několikrát. Myslím, že než si ji koupím, všude ji vyprodají (:-D). A nakonec tenisky Nike Roshe Run, po kterých toužím už dlouho předlouho. Přála bych si bílé se stříbrnými detaily, ale to bych v nich asi byla nucena fungovat vážně jen ve fitku. Slyšela jsem, že se jedná o nejpohodlnější Niky. Je to pravda? Vlastníte je někdo? :) 
A jaké věci jsou na vašem wish/dreamlistu?

//   Here are my latest webshop favorites. I love wearing especially black thighs and these Adidas from  Stella McCartney collection are just adorable. Love the details! The Nike sport bra is definitely must have. I'd love to where it with a slightly transparent white (long sleeves) shirt to be able to see through the Nike logo. My fitness gloves are literally at the end of its life (pushing too hard at the gym :-D) so I need a new one. I'm a little bit obsessed with Nike as you can see but in this case I may prefer propose under fashion so I think I'll choose the Harbinger brand which I have now (here). The water bottle is very nice and I love to drink through the straw. The Nike backpack is a cheaper version of stylish sport bag. I'd use it for in-line skating. The hoodie is adorable, no more to say, and Nike Roshe run shoes are on my dream list almost forever! Just need them. I've heard it's the most comfortable shoes, is it true? Do you have it? 
And what about your favorites?

SHARE:

2 komentáře

  1. Supe článok. Všetky veci sa mi páčia, ale najviac by som potrebovala nejaký športovú podprsenku, lebo mám doma iba dve a striedam ich :D :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Lahve na pití řeším tak, že si koupím nějakou minerálku (v nejhorším vodu s bublinami) v plastové lahvi (když má pítko, je to fajn, ale stačí mi i klasika) a pak ji plním normální vodou tak dlouho, dokud je k použití. A když už k použití není, postup opakuji ;-). Takže když ji někde zapomenu nebo zničím, tak mi to není líto. Sice to není moc stylové, ale dost se mi to osvědčilo.

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig