pondělí 21. září 2015

Daily Morning Routine


Krásné pondělní ráno!
Dnes mám pro vás příspěvek o tom, jak vypadá můj ranní rituál hned po tom, co vstanu. Ať už je pondělí, středa nebo neděle, většinou začínám den stejně.


Téměř hned po probuzení a následné ranní hygieně si dávám sklenici teplé vody s DDD Vitaminu C. Na mačkání citrónové šťávy nemám ráno ještě dostatek energie (:-D). Poté následují doplňky stravy, které se čas od času mění. Momentálně nedám dopustit na Bioden (popř. Biosil), který udržuje mou pleť, vlasy i nehty v dobrém stavu, a pak také nesmím zapomenout na Magnesium (Hořčík), jelikož dost trpím na křeče, a jakmile ho přestanu brát, okamžitě to poznám. Dalším doplňkem, který mi zrovna došel, a proto není na fotce, jsou Omega 3 mastné kyseliny. Ryby nejím příliš často, a tak to kompenzuji takto. Doplňky kupuji buď v lékárně nebo v drogerii DM.



No a pak už mířím do kuchyně, kde si dám vařit vodu na čaj a kávu. Čaj volím vždy zelený. Nejraději mám detoxikační (Edwards - 4 Moments), který kupuji v Lidlu. Kávu piji rozpustnou a po ránu vždy bez mléka. Mléko zařazuji až odpoledne, kdy se tak z kávy stává ta pravá pochutina, která uspokojí mé případné chutě na sladké.

Snídaně jsou u mne stále stejné. V pondělky většinou mívám domácí vejce spolu s nějakým pečivem či rýžovými chlebíčky (ráno musím mít sacharidy!) a zeleninou a v ostatní dny už to většinou bývá ovesná banánová kaše. #keepitsimple



...

A jak vypadají vaše rána?
SHARE:

17 komentářů

  1. já si dávám na alčno green trio (spirulina, chlorella a zelený ječmen) a coalfit na klouby. Pak většinou sladká snídaně jako ovesný, mléčná rýža nebo jogurt s müsli nebo taky mugcake. K tomu ovoce a nějaké tuky - ořechová másla neb ořechy. K pití kafe - bez toho nefunguju a vodu s citrónem nebo nebo rozpustné magnesium.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže skoro jako já :) A chlorellu i spirulinu jsem také dlouhou dobu brala. Musím se k nim vrátit :)

      Vymazat
  2. Skvěle udělaný článek! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotky :) Já bych teda rozpustnou kávu bez mléka nemohla, fujky, to leda jen kvalitní espresso :D Z doplňků si dávám jen magnésium, protože taky mívám křeče :( Jinak nejsem vyloženě snídaňový typ, takže u mě po ránu většinou jen ovocné šťávy, milkshaky nebo smoothies, vyjímečně kousek pečiva nebo ovesnou kaši :) Hezký den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, taky jsem s tím měla problém, ale nějak jsem si časem zvykla. Když ten kávovar doma nemám... :(:-D I tobě!

      Vymazat
  4. Skvelý článok :) takéto tipy článkov alebo videí mám moc rada :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle caj piju taky, je super :) a ovesna kase everyday! ❤😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo by řekl, že obyčejné vločky mohou vypěstovat takovou (světovou) závislost :-D:-)

      Vymazat
  6. Já ráno černý čaj (většinou earl grey), musli (buď doma míchané sypané nebo kupované zapékané), které zaliju vařící vodou, nechám odležet, než se osprchuju a obleču. Pak zamíchám bílou Hollandii a jím. A zobu trojkombinaci vápník-hořčík-zinek (kvůli kostem a jako prevenci křečí) a pak B-komplex (trpím na afty a to béčko je takový pokus o prevenci)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, tvůj tip na snídani si ukládám, protože tohle slyším poprvé a zní to naprosto skvělě! Děkuji!

      Vymazat
  7. Naučila jsi mě pravidelně poctivě snídat a to jen na dálku, jsi neuvěřitelná <3

    OdpovědětVymazat
  8. Taky mám svůj určitý rituál, který provádím každé ráno. Je to už zvyk, rutina. Bez toho to nejde :D

    OdpovědětVymazat
  9. Můžu se prosím zeptat proč ráno piješ kávu bez mléka ?? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, čím to je, ale jakmile do kávy přidám mléko, nemá u mě moc nabuzovací schopnosti. Jakoby to ten mléčný výrobek potlačil. Když dám bez, funguje to na mě jako silné presso. Ale možná je to jen placebo :-D

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig