sobota 25. ledna 2014

XHIT Daily: Look like a celebrity



Dnes jsem si sestavila workout, který mě vážně bavil! A nedá mi to, abych se s vámi o něj nepodělila.  Třeba někoho inspiruju, zvedne zadek ze židle a půjde si ho odcvičit. Nenechte se zmást názvem. Jako Miranda Kerr, Beyonce nebo Jennifer Lawrence po odcvičení těchto videí vypadat bohužel nebudete, ale můžu vám zaručit, že se velice příjemně zničíte. 

Oblíbila jsem si teď videa XHIT Daily na youtube. Jsou jich stovky, takže si vybere každý a mnohé z nich nejsou ani příliš náročné. Líbí se mi, že videa trvají přbližně 8 až 15 minut, což je ideální doba na procvičení každé partie. Člověk si tak videa sestaví přesně tak, jak mu vyhovují.

Délka workoutu: 60 min
Cvičební pomůcky: podložka, činky (používají se myslím jen v jednom videu, a to ani ne po celou dobu, takže se bez nich teoreticky obejdete)

1. 5 min stretching

2. How to Burn 150 calories in 8 minutes
3. How to Get Legs like Jennifer Lawrence (9 min) 
4. The Beyonce Butt workout (8 min)
5. Jessica Alba Ab workout (9 min)
6. Miranda Kerr Workout (14 min)
7. 5 min stretching (Total Body Workout Stretching Cool Down Routine)



Dva nejčastější cviky, kterým se určitě nevyhnete, jsou mé oblíbené squaty na nejrůznější způsoby, a pak velice účinné cviky v plank pozici. Vynechala jsem video zaměřené na posílení paží, ale věřte, že ruce si v průběhu cvičení máknout taky, a to pořádně. Navíc na ruce se chci pro změnu zaměřit zítra a dolní části těla tak dopřát trochu odpočinku.


...

Pokud se někdo rozhodne tyto videa odvičit, rozhodně mi dejte vědět, jak vám vyhovovaly. Já už dávám dohromady další sestavu na zítra. Tohle mě vážně baví! Mám se s vámi o ni zase podělit?

SHARE:

10 komentářů

  1. Ooo... Mám to za sebou. Moje tělo Ti děkuje, takhle bych si totiž sama dneska nenaložila. Doufám, že se podělíš i zítra. Mám zkouškové a prokrastinace je nutná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to jsi mi udělala radost!! Dobře, podělím! :-)

      Vymazat
  2. na XHIT nic nemá! ♥ jen mě mrzí, že nenatáčí nová videa. Asi jsem divná, ale dávám přednost videím s Rebeccou.. Tý druhý slečně nějak nemůžu přijít na chuť, :D . A jestli mě vždycky nějaký workout zničí, tak je to 'Miley Cyrus Workout: Sexy Legs' na konci nadávám jak špaček a melu z posledního! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě se zítra znovu poděl! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tahle kombinace videí se mi líbí, asi do toho půjdu a dám vědět :)

    OdpovědětVymazat
  5. XHIT me asi ze vsech videi na netu bavi nejvic, daji zabrat a zaroven i bavi, coz je naprosto idealni kombinace. Nektera z tech co tam mas uz jsem cvicila, jsou super, ty dalsi nebo rovnou cely workout brzo vyzkousim :);)

    OdpovědětVymazat
  6. Super:) určitě přispívej častěji:) já jsem více cvičila podle NTC, ale už bych to chtěla trošku inovovat:D a jelikož mám po zkouškovém a volně dva týdny, tak bych si chtěla sestavit cvičící plán vždy na celý týden dopředu a sestavený z různých zdrojů:) takže pokud by ses chtěla taky inspirovat, tak na mém blogu určitě taky něco bude:))

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký :-) Určitě si odcvičím, prima tip ;-)

    http://www.fitjane.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig