pátek 3. ledna 2014

Food Diary X.

Snídaně: Ovesná banánová kaše se lžící jogurtu a lískooříškovým máslíčkem

Po delší době mám pro vás zase pár fotek jídel, které během uplynulých dní prošly mým žaludkem.
Oběd: Bulgur s kuřecím masem, žampiony, pórkem a červenou paprikou

Večeře: zeleninový salát s olivami a balkánským sýrem
Snídaně: Ovesná banánová kaše podruhé, tentokrát s mandlovým máslíčkem
Svačina: bílý jogurt se skořicí, jablkem, mandlemi a hořkou (75%) čokoládou
(Já říkala, že kolikrát na nějaké aranžování s... kašlu :-D)
Oběd: celozrnné špagety se zeleninovou směsí (žampiony, olivy, hrášek, červená paprika, rajče)
Snídaně: nastrouhaná mrkev, jablko, mleté vlašské ořechy, rozinky, skořice, med
Večeře: salát z řepy, hrášku, mrkve a kyselých okurek
...

A nejškaredší fotka na závěr :-D Nějak se mi tentokrát ve focení nedařilo :-(

Svačina: bílý jogurt s mletými lískovými oříšky, mandlemi, skořicí a medem

SHARE:

27 komentářů

  1. mňaaam! sakra to je nával dobrot :-)

    OdpovědětVymazat
  2. mňam, superkrásný! moc se mi líbí ta mistička, je taková roztomilounká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Vážně? Moc lidem se nelíbí. Je to něco jako u nás cibulák, akorát se jedná o národní porcelán v Dánsku. Hrozně dobře se mi z toho jí :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Doporučuji objednat z www.aso-online.cz. Užasná kvalita za senzační ceny :)

      Vymazat
  4. ale no táák! takový dobroty..
    musím tě pochválit, krásně fotíš!

    OdpovědětVymazat
  5. aaaaa ty máslíčka!
    Všechno to vypadá moc dobře, hlavně ty kaše - dneska jsem snad po 4 měsících snídala kaši uvařenou normálně v kastrůlku, ne jen v mikrovlnce, a je to vážně rozdíl! (však taky proto jsem to tak dřív doma dělala...:D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem lenoch a v kastrůlku jsem ji vařila asi 3x :-D

      Vymazat
  6. Všechno vypadá báječně! Ale hlavně mě zaujal ten bulgur! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš to všechno tak úhledně nachystáno, radost pohledět. ♥
    Ten bulgur bych si dala. :P

    OdpovědětVymazat
  8. Největší chutě mi dělají ta slaná jídla! Ale všechno vypadá parádně :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zase nádherné fotky! Až dopapám máslíčka, co mám doma, tak určitě objednávám! ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. jíš podobně jak já :) skoro všechny recepty ( až na jeden) máme stejné :)
    kukni i ke mně :)
    www.hejbnikostrou.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Krasna jidla, libi se moc i ta misticka "cibulak" :-) M.

    OdpovědětVymazat
  12. Poslední fotka není vůbec špatná:)

    OdpovědětVymazat
  13. Nahodou, fotky jsou pěkný:P takhle po ranu jsi mi udelala docela chute:P

    OdpovědětVymazat
  14. Prý nepovedly! :D Naopak, hned jsem musela sjet pohledem a hodiny a ubezpečit se, že oběd se blíží... i když nebude vypadat tak lákavě jako Tvoje jídlo.. ♥ Snad jednou bude, i když zatím moje pokusy a aranžování docela prudce selhávají. :D
    Jinak dík za typ se stránkou www.aso-online.cz, prolezu ji a zvážím, zda se nezbavit kapesného. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :-* Přitom o žádné aranžování se nikdy nesnažím. Plácnu to na talíř a foťák tomu dá glanc :-D Jinak, nechci tě zrujnovat, ale neváhej a objednej si něco. Nebudeš litovat :-P

      Vymazat
  15. Mňam, to vypadá moc dobře. Já mám vždycky v plánu si udělat nějaké dobré jídlo, ale většinou na to buď nemám ingredience, nebo se mi nechce, nebo prostě neumím udělat, aby to vypadalo hezky. Nechápu, jak můžeš umět to jídlo tak pěkně "naaranžovat" :D
    lovely-pinkk.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky to plácnu na talíř. O žádné aranžování se nesnažím :-D Hodně udělá dobré světlo,správný úhel a samotná zrcadlovka. Ale je pravda, že uznávám "že jíme očima", takže nějakou "kejdu" bych moc s chutí nezbaštila :)
      Jinač velice ráda jídlo nakupuji a vařila/pekla bych pořád, takže s tím neporadím :(:-D

      Vymazat
  16. Wow! Chci tě mít doma! :D
    Um,pokud by se ti chtělo něco zdravého a dobrého,tak doporučuji tenhle recept ->
    http://stylzeny.blogspot.cz/2014/01/sladke-kosicky-takmer-bez-cukru.html

    Nicol

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig