čtvrtek 23. ledna 2014

Master Crumble Früchte Müsli


 Pamatujete si na článek (zde) o Master Cruble Schoko Müsli? Z této závislosti jsem se léčila pěkně dlouho. Nájezdy na krabici se naběračkou lžící nebraly konce a mi nezbylo nic jiného než přestat müsli kupovat. Když jsem tak jednou brousila po Lidlu, nedalo mi to, abych se u té ďábelské krabice znovu nezastavila. Tentokrát jsem však byla chytřejší a dala do košíku ovocnou verzi. Ovoce miluji, ale čokoláda je prostě čokoláda, a tak jsem tušila, že tady už se budu umět ovládat.


V prvé řadě musím znovu vyzdvihnout balení, které se opravdu povedlo. I z toho důvodu jsem možná nikdy nekoupila jeho levnějšího bráchu, který je balen v obyčejném sáčku. 
Ještě příjemnější je poměr kvality a ceny. Za 750g opravdu kvalitního müsli zaplatíte pouze 60 Kč, a to si myslím, že je víc než přívětivá cena.


Obsah balení mě přemile překvapil. Věděla jsem, že po odzkoušení čokoládové varianty nebudu zklamaná, ale takový nával ingrediencí a barevnou pestrost jsem vážně nečekala.


Okamžitě jsem začala studovat obal. Pár, na první pohled poznatelných, kousků jsem z krabice vylovila. Zbytek tam jisto jistě je, ale rozeznat od sebe kousky švestek a fíků nebo 3 druhy vloček už není tak snadné. 

Ani nevíte, jak ráda doporučuji věci, z kterých jsem nadšená, a tohle je dokonalý příklad. Nejedná se o žádnou reklamu. Prostě se s vámi chci podělit o tip na kvalitní potravinu za velmi dobrou cenu.

...

A co vy? Zkusili jste už Master Crumble ovocné müsli? 

Pokud máte nějaké náměty na články, ráda si vaše návrhy vyslechnu. Zkouškové mám úspěšně za sebou, a tak mám poměrně dost času se KONEČNĚ věnovat i blogu, ale fotek se mi za poslední dny nenashromáždilo moc, a tak nevím, čím bych vás mohla potěšit. 


P.S Ráda bych upozornila mé ostravské čtenářky na to, že das Müsli nově otevřelo odběrové místo v centru Ostravy (Bylinářství u Radnice - stejné odběrové místo jako u Mixitu). Ačkoli jsem s poslední příchutí nebyla příliš spokojená, naopak čokoládová verze či jogurt jahoda za hřích rozhodně stojí! 


SHARE:

19 komentářů

  1. Ja som ešte Master Crumble musli nemala, ale s tou závislosťou viem o čom hovoríš :D Presne preto si nekupujem nikdy musli, lebo mám vo zvyku ho vyjedať počas dňa. Najradšej mám zapekané a to vyzerá potom tak, že dám si tento kusok a ešte tento a tento a tento... a vyjem ešte arašid a jahodu a pod :D Proste strašné. Teraz mám musli z M&S, pretože som ho chcela ochutnať a už sa neviem dočkať kedy ho miniem, lebo tie nájazdy naň sú hrozné :D Určite ti ho odporúčam! Je vynikajúce :) Ja zas určite vyskušam toto :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se zapékaným jsem to vzdala úplně...to sežeru balení na posezení :-D Ale tohle není vůbec sladké (jen ovoce samo o sobě), takže dát si pár lžic do jogurtu je ideální. Děkuji za tip, ale momentálně u Master Crumble zůstanu i kvůli nízké ceně. Kdyžtak pak napiš, zda-li je s M&S srovnatelné.

      Vymazat
  2. Toto müsli jsem ještě nezkoušela, ale jak se tak dívám na složení, vypadá opravdu moc dobře:) a samozřejmě gratuluji k úspěšnému zkouškovému :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Určtě ho zkus, nebudeš litovat :-) A pokud se narozdíl ode mne umíš ovládat, tak určitě sáhni první po čokoládovém.

      Vymazat
  3. Toto müsli jsem ještě nezkoušela, ale četla jsem na něj jen samou chválu. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá luxusně :-) Já měla Master Crumble kokosové.. no a to bylo to samý jako u tebe s čokoládovym. - Nájezdy s naběračkou na krabici :-D
    Achjo. Už jsem si ho radši od tý doby nekoupila :D
    P.S. Gratuluji k úspěšně zakončenému zkouškovému :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosové jsem měla taky...o tom mi ani nemluv. To zmizelo snad ještě rychleji než to čokoládové :-D
      Děkuji :*

      Vymazat
  5. Ještě jsem nevyzkoušela a ani jsem o musli neslyšela. Akorát vím jistě, že mě by nezaujalo, nesnáším v musli ovoce ://

    OdpovědětVymazat
  6. Také jsem toto musli ještě nevyzkoušela:) Nejradši mám hlavně stejně to čokoládové-kde jsou pořádné kousky :DD Ale vypadá moc dobře a asi bude podstatně zdravější,. než zapékané Emco :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já taky a kokosové ještě víc, ale to jím v kvantech :-D A tohle nejde srovnávat s Emcem, fuj!! V Emcu je snad kilo cukru ;)

      Vymazat
  7. o tom som este nepocula :)

    Posledne dva dni Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá dobře, ale já jsem tohle, ani to čokoládové, v našem lidlu neviděla. Byly tam jen ty v sáčcích - jen ovocné a ořechové :( Chcu to čoko :(

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé, zase tvoje články, těšila jsem se :)
    tohle musli jsme právě taky měli doma a pravda, je skvělé, hodně bohaté a cena více než příznivá :)
    čokoládové jsem ještě neměla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi zlatíčko :-* Čokoládové určitě zkus, ale možná ještě víc bych doporučila kokosové zapékané. To jsem dokázala zobat jen tak z nudy :-D

      Vymazat
  10. Určitě vyzkoušej to v sáčku, tohle v krabici je fajn, ale něco mi v něm trochu vadí (nevím přesně co:))...to sáčkové je prostě nejlepší, jaké jsem kdy měla! Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi zas to v sáčku moc nejede. Je to taková větší drť mi příjde... Ale samozřejmě každý má jiné chutě :-)

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig