pondělí 27. ledna 2014

XHIT Daily: Look like a Victoria Secret model


Přeji krásný začátek do nového týdne, a to jak jinak než s dávkou pohybu.

V sobotu jsem se zaměřila na celebrity, dnes jsem zvedla level (nebojte, ne v náročnosti) a sestavila workout s tématikou Victoria Secret andílků. Opět to berte jen jako zpestření v názvu. Dala jsem trochu odpočinout hýždím a potrápila o to víc břišní svaly a zařadila video na tvarování paží.


Délka workoutu: 55 minut
Cvičební pomůcky: podložka, činky - pokud nemáte, popadněte pet láhve s vodou

1. stretching (5 min)
7. stretching (5 min)





 ...

Baví vás tyhle příspěvky? Neříkám, že budu tímto stylem přispívat od teď denně, ale pro zpestření mezi těmi všemi fotkami jídel, proč ne? 


SHARE:

14 komentářů

  1. Tieto videa mam velmi rada, tak ako aj cele Xhit, urcite pridaj aj castejsie nieco podobne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře Verun, přidám :) Když mi ta motivace vydrží a já doufám, že ano :-D:-)

      Vymazat
  2. tesim sa na kazdy pridany prispevok :)) len tak dalej :) Janka

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě další takovéto články!!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Každého názor. Já ten tvůj bohužel nesdílím. Mi nepříjdou nijak nezdravě hubené. Neříkám, že si jejich fotky vylepuji po pokoji a chci takhle vypadat - cíl mám trochu jinde, ale taky nemůžu říct, že by se mi jejich postavy nelíbily (teď v mé situaci bych za ně vraždila - přesně řečeno) :-D A co vím, tak většina z nich (ne-li všechny) na sobě dost dřou a tím myslím, že opravdu hodně cvičí, takže jen kost a kůže rozhodně nejsou.

    OdpovědětVymazat
  5. Já myslím, že příspěvky tohoto typu jsou krásným zpestřením. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě super článek a a krasné inspirační foto :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Až budu vypadat jako ony, tak si zapískám :D

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý článek, inspirace není nikdy dost!:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Panejo,Veru, na tvém blogu jsem dva dny nebyla a najednou tolik článků! Čučím :D
    Moc hezké reporty píšeš a hezky cvičíš, je dobře, že tě to baví. Však víme, že to je hlavní. Já jsem pohled na andílky od VS docela změnila. Dříve se mi hoodně líbili, koukala jsem na všechny ty módní přehlídky a nemohla se vynadívat. Teď ale můžu říct, že se mi zdají až moc hubené no a známe stravu některých z nich. Na mě maj ručičky i nožičky moc hubené, stejně tak záda. Ale jo, jsou za to placené, takže to chápu. Aspoň mají hezké obličeje a vlasy narozdíl od takových těch, které mají zamalované obočí, červené pusy a vlasy stáhnuté do toho nejublízlejšího :D culíku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, snad si na to čtenářky moc nezvyknou :-D Teď mám dost času, ale až mi začne zase škola...tak nevím nevím :-D Děkuji zlato. Máš pravdu, že VS angels jsou haž příliš hubené, ale já takhle nikdy vypadat nebudu, takže no stress :-D:-D

      Vymazat
  10. Tahle série se kanálu Xhit obzvlášť povedla:) vs modelky už jsou na mě taky moc,ale neříkám,že jim vlastně tajně nezávidím;D

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig