pondělí 27. ledna 2014

Food Diary XII.

Oběd: Bulgur s vejcem, pórkem, mrkví a žampiony

Fotky jídel už jsem nezveřejnila hrozně dlouho. Nějak jsem neměla náladu fotit. O zkouškovém jsem jídlo moc neřešila, čímž mám na mysli, že jsem jedla rychlá a jednoduchá jídla (nikoli nezdravá), která nebyla ani trochu fotogenická. Za to od minulého týdne to doháním a vařím/chystám jídlo zase s chutí jako předtím. Zde je menší ukázka. 

Oběd: Kroupy s jarní cibulkou, sušenými rajčaty a olivami


Večeře: Zeleninový salát s kuřecím masem

Vyfotit? Nevyfotit? No nevím, jestli to stálo za výsledek :-D


Oběd: Basmati rýže s mrkví, cuketou, hráškem a kari kořením


Oběd: Kuskus s cuketou, kukuřicí a cottage sýrem

Pravda, nevypadá to moc vábně, ale bylo to výborné. Použila jsem celou cuketu, a tak kuskusu stačilo málo. Nakonec jsem směs zalila cottage sýrem rozmíchaným s vejcem a kari kořením. Syté a velice dobře stravitelné jídlo (soudím dle toho, že jsem se přecpala, ale nebylo mi vůbec těžko :-D).


Snídaně: Jáhlová kaše se sušenými švestkami (recept zde)


Oběd: bulgur s kuřecím masem a zeleninou (pórek, mrkev, kukuřice)

Tentokrát se olizovala za ušima i maminka...což nesmírně potěší.


Svačina: jablko a bílý jogurt s vlašskými ořechy, skořicí a sušenými švestkami 
(cpu je všude, úplně jsem si je zamilovala)


A nakonec... "pure evil"
Výborné domácí pletýnky pečené maminkou (vypadají spíš jako houstičky, ale byly nasladko...proto dávám přednost pojmenování "pletýnky"). Byly všechno, jen ne zdravé. Dokážu odolat čokoládě i zákuskům, ale čestvému pečivu? Nikdy! Dva plné plechy zmizely během dvou dnů. Jedla jsem je na snídani, na svačinu i na večeři. Hrdá na to nejsem, ale nelituju ani trochu. Pochutnala jsem si jako už dlouho ne... Samozřejmě jsem je zakázala v blízké době péct znovu. S takovou by to cvičení bylo k ničemu :-D

SHARE:

26 komentářů

  1. Nádherné :) musím si zajít na bulgur, dostala jsem na něj strašnou chuť :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to skvěle jako vždy.
    A ty pletýnky? No dokonalost. Myslím, že bych taky neodolala. :-D
    A je dobře, že sis pochutnala! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Přesně, hlavně, že jsem si pochutnala :-D

      Vymazat
  3. Ty si žiješ!!
    Všechno vypadá skvěle :) Líbí se mi ten ''nahrubo'' nastrouhaný sýr :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha jsem pokaždé líná vytáhnout struhadlo, tak ho prostě nakrájím na tenké proužky :-D

      Vymazat
  4. všechno vypadá nádherně :) Připomnělo mi to, že jsem už pěkně dlouho neměla bulgur, hmm :)

    OdpovědětVymazat
  5. huh ten couscous mě láká =))

    OdpovědětVymazat
  6. Bulgur jsem vyzkoušela díky tvým lákavým variacím! Jinak vše vypadá výborně!:-)

    OdpovědětVymazat
  7. tak jsem si podle tvých fotek dnes koupila sušené švestky a zřejmě je na chvíli vyměním za oblíbené brusinky ;)

    chuť pletýnek si dovedu představit, babička podobné taky dělává...a je to vážně mňamka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, super. Já baštím ve velké brusinky i ty švestky - vyloženě chutnají jako povidla, a to já můžu <3

      Vymazat
  8. jeee, to je tak úžasný! :))

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to nádherně, hned mám chuť jít taky vařit a fotit :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jéé nechceš přidat recept těch pletýnek?:D A mám stejnou mističku z Ikey:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na blog asi ne. Přece jen se nejedná o nic zdravého, ale když mi napíšeš e-mail, ráda ti ho pošlu.

      Vymazat
  11. Pletýnky vypadají báječně! A kuskus s cuketou jakbysmet,skvělà kombinace:)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky :-) A ty pletýnky rozhodně stojí za hřích ;)

    http://www.fitjane.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Trošku nálož toho masa v zeleninovém salátu :D
    Ale tak to má být ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ta miska není moc velká...byl to jeden prsní řízek, ale pravda - masíčko já můžu :-D

      Vymazat
  14. Super, miluju tyhle fotky :)

    A čerstvé pletýnky chápu, upekla jsem čerstvé houstičky a taky je jedla pořád :D

    A.

    OdpovědětVymazat
  15. Taky tak milujes bulgur? První jidlo vypadá perfektně!

    OdpovědětVymazat
  16. To vypadá všechno tak skvěle:)

    OdpovědětVymazat
  17. burgur mám hrozně ráda v tvém podání vypadá vážně božsky!!

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig