úterý 13. října 2015

New In: @Nellycom & Decathlon (including Review)


Řeknu vám, ty světelné podmínky k focení, když je venku tak sychravo, nejsou nic moc. Spíš nic než moc. Ale hrozně jsem se vám chtěla pochlubit s novými kousky, co mi přibyly v šatníku. Přece jen si sportovní výbavu nekupuji denně (#nosponsor), a tak, když už něco koupím, mám z toho radost jako malá holka. A přežívám na ní dlouho, protože chvíli trvá než si zase našetřím. Ale dost fňukání, dovolte mi představit vám mou aktuální každodenní hmotnou motivaci.

//  The lightning for shooting is horrible in this weather so I'm very sorry for that bad quality of pics. But I just had to show you my new sport thighs and sport bra which I bought last week. I'm still a student so buying new sport clothes is still very occasional for me. That's the reason why I'm so happy about it. And it works as s big motivation, too.

www.fashionablefit.nu

Legíny / Thigh

Koupit si sportovní legíny, které jsou příjemné, hezky sedí, nesoukáte je na sebe hodinu, neprůsvítají při každém dřepu a není na nich až tak znatelné zpocení (protože co si budem povídat, jeden velký mokrý flek v oblasti intimních partií na sebevědomí nepřidá), není snadné. Já umím být obzvlášť náročná, když už mám dát za legíny tolik peněz. Většinou se ceny značkových legín pohybují od 1000 Kč nahoru. Ikdyž v nich trávím denně dost času, stále nejsem v situaci, kdy bych si mohla kupovat každý týden (ani každý měsíc) nové. Proto jejich koupi moc neplánuji a dávám na lásku na první pohled... a tyhle jsem si opravdu zamilovala okamžitě! 

Stránku Nelly.com mám moc ráda. Odjakživa tíhnu k módě severských zemí a tato značka u zahraničních blogerek silně figuruje. Objednávala jsem od Nelly už dříve. Tohle byla má třetí objednávka (mám od nich i krásné plesové šaty a kabelku) a opět jsem maximálně spokojená! Dodání trvalo 3 dny a poštovné výjde na 5 . Rozhodně mohu jedině doporučit.

//  Choosing the right leggings is not easy - it must be comfortable, fitting, flattering, not be able to see threw during squats and no fletmarks. I can be sometimes very picky when it comes to price vs. quality. The prices are always about 40 euros and more - just not a low price for a student. I train every day but still...not possible to buy new thighs every single week or month. So when it comes to buying a new ones I've never planned this. I'm always waiting for the "love at first sight" ... and I really fell in love in these! I like nelly.com. I've already ordered three times from this website and I've never been disappointed. The Nordic fashion was always close to my heart - since I've start blogging (4 years ago). So I really appreciate a worldwide delivery. I received package in only 3 days! A big recommendation, guys.

Zdroj (fotografie): www.fashionablefit.nu

Na stránce nelly.com seženete široký výběr značek a právě ve spolupráci s blogery i jejich vlastní kolekce. Norskou blogerku Hanahh z blogu Fashionablefit mám moc ráda. Prezentuje krásný minimalistický styl a už podruhé vytvořila svou vlastní sportovní kolekci, která nemá absolutně chybu! Kdybych mohla, objednala bych si VŠE!  Minimálně tyto černé legíny se síťovými detaily jsou kouzelné. Ale jsem moc spokojená se svým výběrem. Mile mě překvapil i materiál, který je velice příjemný a švy jsou kvalitně zpracované, čili věřím, že mi legíny vydrží opravdu dlouho. Materiál neprusvítá a a zpocení snad také nepůjde příliš vidět. Kdyžtak ještě zpětně poreferuji, jakmile je vyzkouším.

//  Nelly.com offers a lot of brands and there are also collections made by nordic bloggers. Hannah (Fashionablefit) is one of them and this sport collection was her second huge success. I've always wanted some of her designed things because I'm completely crushed on her minimalistic style. If I have money for the whole collection I'd definitely buy all of it. At least these leggings with beautiful see threw details. But don't get me wrong. I'm very happy with my choice. The thighs are very comfortable, from great material and I can squat as deep as I want because nobody sees my naked ass (:-D).


Sportovní podprsenka / Sport bra

Zde už to vezmu velice krátce. Tuhle sportovní podprsenku jsem si koupila před pár dny s Verunkou v Decathlonu. Stojí pouhých 159 Kč a řeknu vám, že splňuje vše, co sportovní podprsenka splňovat má. Je pevná, z velice příjemného materiálu a moc se mi líbí zadní část, kterou tvoří 3 pruhy ve tvaru ypsilon. Verunka si ji pořídila v růžové (určitě si pro ni také zajdu), a jak vidím na sociálních sítích, stejně jako já ji od té doby často používá. V tomto případě opravdu platí: ,,Za málo peněz, hodně muziky."

//  I bought this sport bra just few days ago in Decathlon with my friend Veronika. It costs just 6 € and it's one of the best bras I own. I especially love the back side which looks like ,,Y". My friend Veronika bought it in a pink color which I'll definitely buy, too. In this case we can say: ,,A lot of music for just a pittance."

Typická ženská - když jde o oblečení, dokažu sepsat slohovou práci (:-D). Ještě jsem včera udělala objednávku na Answear, ale o tom tedy zase příště. Ostatně stále na balíček čekám :)

...

Upřednostňujete komerční značky, když příjde na sportovní oblečení? 
Kde nakupujete nejčastěji?
SHARE:

14 komentářů

  1. Taky nejčastěji nakupuju v Decathlonu :) Mám od nich podobnou sportovní podprsenku, hooodně tílek a teď jsem si koupila ještě legíny (za 300,- !! a neprosvítají :)

    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Legíny mám z Decathlonu také dvoje a vlastně je nosím ze všech nejčastěji :)

      Vymazat
  2. Vďaka za tipy!! Tie legíny sú skvelé a zamýšľam sa či tie tvoje alebo tie čierne :) Veľmi mi pripomínajú americké Lululemon. Ako je to s veľkosťou? Akú si si objednala a ako sedí s bežnými veľkosťami u nás? Majú vysoký pás? A dĺžka je ok? Prepáč za toľko otázok ale som vyššia (178 cm) a väčšina dlhých legín mi končí pod lýtkom (bohužial to nevyzerá tak pekne ako pri vyhrnutých džínach, ale skôr mi to sekne členok a moje nohy vyzerajú divne:D).
    Najradšej nakupujem v Lidli, je to ale hlavne kvôli cene lebo ich dizajny ma veľmi neberú, ale zasa mám len dobré skúsenosti s kvalitou. Ostatné fitness značky ako Nebbia, Labellamafia ma vôbec neberú, to si už radšej kúpim niečo v H&M alebo Adidas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Lululemon mi ani nemluv! Moje láska, co si jednou pořídím. Jinak jvelikost sedí krásně. Já nosím většinou M (38, ale spíš 40, ptz mám boky a širší stehna) a sedly krásně. Mají vyšší pas a jsou dostatečně dlouhé (při mých 174 cm), tak snad ti sednou. Můžu ti je pak celé změřit, kdybys chtěla.
      Jinak s posledním odstavcem zcela souhlasím! :) Lidl je super a výše zmíněné značky mě taky vbc neberou.

      Vymazat
  3. Ty legíny jsou nádherné, ale docela bych se bála, aby mi sedly. Zrovna sháním nějaké dlouhé, abych v nich případně mohla vyběhnout ven (i když jak teď vidím to počasí, tak se obávám, že jsem s běháním skončila...) koukala jsem na nějaké nike a addidas, ale upřímně se mi za ně tisíce dávat nechce, tak se ještě podívám v HM, F&F a možná bych mohla vyzkoušet Decathlon, protože zrovna ta podprsenka vypadá fakt skvěle!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Decathlonu mají skvělé, určitě si vybereš, a zároveň dost ušetříš. V F&F mi osobně nikdy nesedí, ale kamarádky jsou spokojené, tak sama uvidíš.

      Vymazat
  4. Wow, tak ty legíny jsou opravdu nádherné :O :) Hned bych si je taky pořídila! Vzhledem k mé finanční situaci studenta (takže téměř nulové :D) si taky nemohu dopřávat nové kousky často. Takže když na to dojde, koukám spíš po kvalitě za nízkou cenu, aby se mi oblečení líbilo, sedělo a jak sama říkáš, třeba neprosvítalo nebo nepropouštělo pot. Takže žádné adidas ani nike k životu nepotřebuji, ač uznávám, že jednou za čas, proč ne ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! A souhlasím...hlavní je funkčnost. A jak vidíš, i těch v přepočtu skoro 1300 Kč dám radši za poměrně neznámou značku než komerční. Akorát u bot lpím na Niku, protože mi ty boty dokonale sedí a říkám si, že ty boty jsou zrovna kousek, který si člověk koupí třeba jednou do roka.

      Vymazat
  5. Prosila bych víc fotek na instagram jo? :O <3

    OdpovědětVymazat
  6. Ty legíny jsou absolutně skvělé. Je vážně těžké sehnat kvalitní a za snesitelnou cenu. Bohužel většinou každé legíny prosvítají... jednou jsem to zjistila až při dřepech ve fitku, kdy si mě nějaký 13tiletý blbeček fotil :D
    Na Decathlon už dlouho nedám dopustit, vždy, když sháním nové vybavení, zamířím automaticky tam:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsi mě rozesmála :-D Taky jsem si vědoma, že mi spousta legín prosvítá, ale přesto je nosím a dřepuji s něma (až na zem). Jen ve výběru spodního prádla už jsem opatrnější :-D :-D :-D

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig