pátek 2. října 2015

Snapchat Lately II.

Follow me on snapchat: veronikaduzi


Skoro samé jídlo, pár selfíček (a když nevypadám zrovna k světu, schytá to moje kočka)... Dobře, asi se budu snažit být na tom snapchatu aspoň o trochu zajímavější (:-D). Ale když ono život blogerky nemusí být vždy extrémně zajímavý. Teda pokud nežijete v Praze. Teda alespoň tak to na mě působí. Můj život se teď točí kolem studia, práce, krabičkování, cvičení, a tak stále dokola. Ale budu se vám snažit dokumentovat alespoň o trochu zajímavější momenty. Docela mě mrzí, že když příjde na cvičení, jsem takový samotář. Ráda bych vám alespoň z části své tréninky snapovala. Instagram mě totiž inspiruje být ve fitku natolik kreativní, že si asi 50% lidí musí myslet, že nevím, jak se ty stroje používají (:-D). Druhá polovina si raději nemyslí nic. Ale už jsem zažila i pár jedinců, co se inspirovalo ode mne, a to potěší. Taky se snažíte zkoušet neustále něco nového nebo máte přesně dané tréninky, které točíte stále dokola? Mimochodem testuji trávicí enzymy (Digest), takže obzvlášť, pokud bojujete s trávením, můžete se po delší době těšit na recenzi :) 

SHARE:

8 komentářů

  1. jéé super fotky ! Mám ďalšieho človeka, ktorého môžem sledovať :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Ta recenze mne zajima, tesim se! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Žiju v Praze a mám intenzivní pocit, že můj život se skládá jen z chození do práce a údržby domácnosti ;-). A pak padnu buď do křesla k bedně nebo na židli k PC... A jsem ráda, že se dvakrát týdne dohrabu do Expresky, co ji mám přes ulici, abych se hýbala aspoň trochu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla na mysli spíš blogerky, které se neustále účastní nějakých akcí a chodí do stylových kaváren :D To je obsah na blogu hned zajímavější. Jinak chápu, že při určitém zaměstnání je člověk rád, že je rád.

      Vymazat
  4. Nene, všechny blogerky nechodí po veletrzích a akcích, nesedí v kavárnách, nenakupují a nefotí si outfity.. Jsou i holky, které mají na práci důležitější věci a i o tom se dá blogovat :) ano, cvičení, škola, trénování, reprezentace, učení, učení a pak jednou za čas nějaká dobrá večeře :) a i si myslím, že si toho více vážíme :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig