neděle 11. října 2015

Review: Digest-GI Ultra (trávicí enzymy)


Téměř denně se nejen já, ale i mnozí z vás potýkají s problémy s trávením. Mnoho klientů mi zmiňuje v dotaznících k jídelníčkům nafouklé bříško, s kterým si neví rady. Pokud společně nepříjdeme na příčinu tzn. že vám nevyhovuje některá z potravin (obsahující lepek, laktózu, atd.), je pravděpodobné, že vaše tělo postrádá dostatek trávicích enzymů. V takovém případě je dobré mu trochu pomoci, a to v podobě správných doplňků stravy. Já nově vyzkoušela extra silný komplex trávicích enzymů - Digest-GI Ultra a po 3 týdnech poctivého užívání jsem zaznamenala opravdu velice pozitivní účinek, a ne jeden! 


Člověk by netušil, co vše mohou v těle ovlivnit trávicí enzymy. Já se po třech týdnech zbavila nafouklého bříška, a to bez sebemenší změny v jídelníčku, a hlavní věc, za kterou jsem vděčná, je spánek! Často jsem měla problémy s usínáním nebo jsem se v průběhu noci neustále budila. Teď spím opravdu jako zabitá (:-D). Dále nemohu říct s jistotou, zda-li tomu vděčím Digestu, ale hubnutí jde až překvapivě moc dobře. Jak mnozí víte, spolu s Annie jsme se rozhodly zahájit takovou menší výzvu (#90daysAnnie), abychom si tu nálož cukroví a bramborového salátu na Vánoce opravdu zasloužily, takže jsme obě zahájily redukční režim. U mě se tedy nic razantního nezměnilo. Jen si víc hlídám jídlo. U cvičení se ničím stále stejně, ale i zde proběhnou změny. (Určitě se dozvíte jaké.) Každopádně správné trávení je základ pro hubnutí, a tak jsem moc ráda, že mi v tomhle napomáhají trávicí enzymy. Vskutku se budím více hladová (:-D).

Enzymy fungují jako pomocníci při trávení těžko stravitelných jídel nebo velkého množství jídla. Jedná se o přírodní enzymy, které aktivně fungují proti překyselování trávicího ústrojí.
- 300 mg na tobolku -
,,Nejen sportovci, ale také běžná populace trpí nedostatkem trávicích eznymů. Příčinou toho je pak vysoké tréninkové nasazení, zvýšený příjmem bílkovin, všudypřítomný stres, nedostatečná regenerace nebo kombinace těchto faktorů. Na vině ale není pouze lidský faktor, protože obsah trávicích enzymů v potravinách se rapidně snížil za posledních několik desítek let," jak píše Jakub z týmu Gorilla Fitness. V čem je právě Digest jedinečný se dočtete na stránkách Gorilla Fitness. Určitě doporučuji věnovat tomu pár minut a pročíst si těch pár řádků, jelikož jsou sepsány velice čtivou formou a mě pomohly si uvědomit, jak je tento doplněk stravy důležitý. 

Užívala jsem DDD tj. 1-2 tobolky s každým jídlem.

Produkt naleznete na stránkách Gorilla Fitness (ZDE).

...

Máte / měli jste také problémy s trávením? A jak proti tomu bojujete?

SHARE:

11 komentářů

  1. Hmm zajímavá recenze, jdu kouknout na odkaz

    OdpovědětVymazat
  2. Zní to dobře, ale ta cena mě trochu překvapila :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedná se o účinnou kúru, tak je bohužel doplněk dražší no... :(

      Vymazat
  3. Jojo, měla jsem problémy s trávením a pomohlo mi vyměnit živočišný bílkoviny za rostlinný a všechno je v pohodě :) Není divu, že si tolik lidí na tyhle problémy stěžuje, když si spousta z nich myslí, že čim víc bílkovin, tim líp nebo že rostlinný se přece vůbec nepočítaj :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to máš pravdu... spoustu lidí, obzvlášť ti, co si nepočítají makroživiny (takže většina) se cpe od rána do večera bílkovinama. To se hned nasčítá... Steak, jogurt, tvaroh, vajíčka, sýry,... Pěkná nálož.

      Vymazat
    2. Mně tohle zase dělá syrová zelenina :(

      Vymazat
  4. Loni jsem měla velké problémy s trávením, řešila jsem to probiotiky a nakonec všemožně po doktorech. Nic nezabralo.. a příčinou nebylo nic horšího než sám stres, deprese, žádná sebeúcta a sebeláska, která vyústila až v PPP.. Jsem ráda, že se to vyřešilo jinou cestou než pilulkovou, ale chápu, že takovéto prášky mohou být velmi nápomocné. Do redukčního období se rozhodně nechystám, ale je dobré vědět, jaký tip dýžtak někomu navrhnout ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stres může být příčinou mnoha chorob. Je dobře, že jste to odhalili včas a netrápíš se do teď. U mě to teda stres nebyl a nebyly to ani nijak závažné problémy, takže zdepostačil přírodní doplněk stravy.

      Vymazat
  5. Ahoj, nevis, v cem jsou tyto konkretni enzymy lepsi nez treba pankreolan, ktery stoji cca 100,-?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dle mého názoru je Pankreol lék, který už řeší i (chemickými) látkami daný problém. Tyto enzymy jsou čistě přírodní, a když porovnáš složení, je zcela odlišné. Nejsem zrovna odborník na tuto oblast, tak snad jsem to objasnila správně.

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig