sobota 24. října 2015

Snapchat Lately III.

Follow me on snapchat: veronikaduzi


Říjen se stejně jako září nese ve znamení dobrého jídla, cvičení, a pak také té nejlepší společnosti a výjimečně i menších nákupů. Článek o jídle jste mohli přečíst už včera (zde). Tady vidíte názornou ukázku jídel, které myslím zcela korespondují s tím, co jsem napsala. Přináším i pár důkazů o poctivosti ve cvičení v podobě #selfie. Aby to však nevypadalo, že jen jím a cvičím (:-D), ve volném čase se ráda obklopuji především přáteli. Na začátku října měla má nejlepší kamarádka narozeniny, a tak jsem ji pozvala na její nejoblíbenější jídlo - sushi, které bylo naprosto úžasné! Den jsme zakončily několikahodinovým povídáním u šálku kávy. Vskutku podařený den. O týden později jsem se sešla i s Verunkou, s kterou se snažíme vídat, co nejčastěji to jde. Patří do okruhu mých nejbližších přátel. Jsem také ráda, že mi otevřela oči, když příjde na soutěžení, jelikož nebudu lhát, že mě ta myšlenka účastnit se celé přípravy někdy nelákala. Naše hovory se samozřejmě ubírají i jiným směrem, ale momentálně díky sezóně si ráda vyslechnu, jak její příprava probíhá. No a ona pro změnu (ač ráda či nerada..kdoví :-D) vyslechne moje fitness problémy. Zítra spolu vyrážíme na Grand Prix Fitness do Brna, kde bude Verunka soutěžit a jistě, stejně jako minulý víkend v Čelákovicích, zazáří. No a já budu na 100% opět ronit slzy. Protože ten pocit, kdy jste na někoho neskutečně pyšní, se u ženské bez dojetí prostě neobejde! A večer nás čeká odměna v podobě #cheatmeal. Verunku jakbysmet, jelikož měla včera narozeniny, a pak také za tu neskutečnou dřinu! A mě za....fandění? No, nějaký důvod už se najde (:-D) #jakovzdycky. Snapy ze soutěže se objeví v dalším dílu, tak ho nepromeškejte! :)

SHARE:

5 komentářů

  1. To je super, jídlo vypadá moc hezky! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Snapchat je bezvadná věc, poslední dobou mě baví čím dál tím víc.) Člověk se může jednoduše podělit o fajn okamžiky ze života)

    OdpovědětVymazat
  3. mhm, no já snapchat nemám, ač to může/je sebe víc fajn, mě to nechytlo:-) nicméně sjupr fotky^^

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig