čtvrtek 22. října 2015

Grey on grey look (including video)


Jak jsem slíbila, mám tady druhou (a poslední) várku fotek z víkendového focení. Tyhle legíny (recenze zde) jsem si vážně oblíbila. Jsou komfortní a opravdu kvalitní! Baví mě na nich ten černý díl, který z dálky působí jako nadkolenka. Pokud se vám také líbí, doporučuji dlouho neváhat. Určitě se brzy vyprodají, jelikož se jedná o limitovanou kolekci, a ty se do prodeje nevracejí.


A na závěr ultrakrátký motivační spot :)


Doufám, že se vám fotky líbily. Bylo to zase něco jiného než na co jste u mě zvyklí. Určitě bych se ráda věnovala více cvičení, jelikož je to má velká vášeň. A díky plánované spolupráci s jednou z blogerek, kterou všichni dobře znáte, snad bude článků o cvičení více. Ale dokud vše nebude jisté, nebudu nic prozrazovat.

...

Pokud vás napadá něco, co by vás o mě zajímalo, nebo máte nějaké náměty na články, které byste uvítali, určitě mi je napište do komentářů. 

SHARE:

11 komentářů

  1. pekné fotky aj video, aj keď je trošku krátke ale to tak asi malo byť či. :) privítala by som nejaké tipy ako sa udržať vo forme cez zimu alebo napríklad tvoje najobľúbenejšie/najefektívnejšie cviky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělaly jsem bohužel jen 3 záběry, tak jsem z toho sestříhala aspoň 10 s spot na IG. Jinak moc děkuji za tipy! Ten druhý už mám teoreticky sepsaný a tipy na zimu jsou fajn nápad, určitě dám něco dohromady.

      Vymazat
  2. Nádherné fotky, nádherné legíny, nádherná ty! :) Jinak, ta mikina, ta je z Lidlu, že? Ta šedá :D Myslím, že ji mám taky! (nebo nějakou hodně podobnou)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi můj věrný komentátor :* Vždy potěšíš. Ano, je! :-D

      Vymazat
  3. Krásné fotky! :-) Moc ti to na nich sluší!
    esskimokiss.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. úžasné fotky ! tá prvá je nádherná :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig