úterý 20. října 2015

New in: Nike Training Shoes (via Answear)


Po dlouhé době jsem si pořídila nové boty na cvičení. Dlouho předlouho jsem vybírala, protože jsem chtěla, aby splňovaly hned 3 kritéria - maximální pohodlí, funkčnost a přijatelná cena. Možná vás zarazilo, že jsem si vybrala boty v čistě bílé barvě. Taky jsem svou volbou byla zpočátku překvapená, ale bílé boty se mi líbily už hrozně dlouho. Krásně outfit rozzáří a dodají mu šmrnc. Navíc jsem si uvědomila, že potřebuji boty primárně do fitka, kde je podlaha čistá, a tak nebylo nad čím přemýšlet. Zvažovala jsem ještě stejný typ v mint barvě a upřímně, jestli se boty po delším užívání osvědčí, možná do nich půjdu. Protože ty ceny Nike tenisek jsou někdy tak vysoké, že mě berou mdloby. Co se týče modelu bot, vybrala jsem si typ Juvenate, který jsem si zamilovala už v létě a odolávala až do podzimu. Koneckonců jedině dobře, alespoň jsem dosti ušetřila.

Boty jsem si koupila na Answear, jelikož tam vyšly na bezvadnou cenu! Ulovila jsem je ve slevě a ještě navíc s 20% slevou (při 1. objednávce a koupi 2 ks), takže jsem do košíku přihodila ještě bílé kotníkové ponožky (Nike), kterých není nikdy dost, a ve výsledku platila ještě méně než-li původně bez nich. Poštovné bylo zdarma, takže sečteno podtrženo, objednávka vyšla na 1650 Kč. Ušetřila jsem tedy 1000 Kč, a to už se vyplatí! :) #nakupujtechytre

...

A jakou značku/model tenisek upřednostňujete vy? Popř. kde je nejraději nakupujete?
SHARE:

8 komentářů

  1. Tyjo ty sou uzasny! Hrozne se mi libi svitive a barevne boty, ale az ted mi doslo, zev dnesni dobe, kdy je ma kazdy, uz tu zvyraznovaci funkci snad ani neplni - naopak, tohle na cloveka upozorni :) A i kdyby ne, aspon jsoi vazne stylovy, elegantni a snad taky pohodlny :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za krásný pravdivý komentář. Jsou to nejpohodlnější botky, jaké jsem kdy měla a lehoučké jsou jako pírko.

      Vymazat
  2. Já mám do posilovny reebok tenisky a jsem maximálně spokojená :) Ale chápu, Nike je Nike! :D Jejich mám na venek, taky jsem je koupila ve slevě a pohodlí maximální. Nicméně, já bych bílé mít nemohla, jsem čuně úplně všude :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reebok mám taky. Ty používám na venek, ptz to jsou spíš botasky než tenisky. No, na sebe jsem taky zvědavá :-D

      Vymazat
  3. jsou supr hlavně za tu cenu! takový typ Nike se mi líbí mnohem víc než všemi opěvované AirMaxy.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těm jsem nikdy na chuť nepřišla :-D

      Vymazat
    2. No já taky vůbec ne... nemár moc ráda neonové barvy a hlavně se mi nelíbí ty podrážky :-D

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig