sobota 31. října 2015

Fitgirl's problems: Jeans


Ten čas tak neskutečně letí! Zítra už je listopad a já ani nějak nezaznamenala, že byl nějaký říjen. Práce jak na kostele, do školy plno úkolů (a to jsem si naivně myslela, že bude třeťák lážo plážo) a volný čas žádný. Minulý týden plno článků a tento sotva jeden (zítra možná druhý). I to cvičení jsem teď neskutečně zanedbávala. No jsem jen člověk, co má taky jednou za čas horší období, ale od toho tu jsou nové začátky viz. slavné pondělí nebo nový měsíc! Takže pokud jste také vyjeli ze svého režimu, je nejvyšší čas do něj zase najet!

Dnešní článek je spíš takovým tipem pro ty, kteří buďto bojují neustále s výkyvy na váze nebo se po tréninku noh nemohou nasoukat do džínů. Já upřímně bojuji s oběma problémy, ale už před pár lety jsem našla řešení. A zůstala jsem mu věrná až do teď. O čem je řeč? Jeggings. Komu to slovo nic neříká, ráda objasním. Jedná se o legíny, které vypadají jako rifle. Dělají se v různých provedeních. Já si pravidelně kupuji ty své v H&M za cenu 399 Kč. Jsou přesně tak pohodlné a elastické jako legíny, čili nějaké to kolísající kilo nebo nateklé nohy po cvičení nemusíte řešit. Vždy je oblečete. 


Jistě jste zaznamenali i trend Freddy jeans. Já musím říct, že se mi zpočátku hrozně líbily, ale teď už bych si je nekoupila. Pro ty, kteří teda chtěji ušetřit, a přesto se cítit komfortně, určitě tyto  doporučuji. Narozdíl od některých džínů navíc vůbec nebarví, barva se nesepere (ty tmavé už mám asi druhým rokem a nosím je denně) a ani se nevytahají. Jediná nevýhoda je, že pokud jste zvyklí nosit bokovky, tyto mají pas dosti vysoký a je řešen gumou, čili by nevypadalo příliš vábně, kdybyste si tričko zastrčili dovnitř. Ale aspoň máte bedra v teple. Plus pro vaše zdraví.

H&M - 399 Kč
...

Tak to byl jeden malý tip ze světa módy. 
Kde nakupujete kalhoty nejraději vy? A jak řešíte tyto dva problémy vy? 
SHARE:

19 komentářů

  1. Po tréninku nohou je dostat se do normálních riflí mission impossible... občas i pár dní :D.
    Legíny v klasických řetězcích mi bývají krátké, ale ty vzorované sportovní od Nike nosím i do města a je mi to šumák :) Už aby bylo zas teplo na sukně a šaty, ty nějaký leg day nezajímá :D.
    Zuz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas! :D A taky chodím i ve sportovních legínách. Nikdo nemůže vědět, jestli zrovna neutíkám z/do fitka :D

      Vymazat
  2. Jé, Verunečko, tím jsi mi zrovna kápla do noty. Včera jsme šli s bráchou do kina a to bylo řevu, když jsem se do těch svých riflí rvala. :D Jsou sice elastické, ale vzhledem k tomu mému objemnějšímu "spodku" jsem v tom byla holt děsně narvaná a necítila se tak pohodlně, jako když si dávám legíny. :-) O jeggings jsem už samozřejmě slyšela, ale prozatím na ně v obchodech nikde nenarazila. Takže si je skánknu do H&M omrknout. :-) :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, kočičko :* Určitě skoč! Mají je tam permanentně.

      Vymazat
  3. Ja som mala na rifle stále problém (silnejšie nohy a boky a úzky pás) ale teraz je to ešte väčší problém. Nedám dopustiť ale na jeansy z Topshopu, taktiež mám každé jedny minimálne dva roky a až na čierne, ktoré sa po rokoch sprali, žiadne zmeny a hlavne sú plné elastanu a tak mi váha môže kolísať +-3kg a dobré sú stále. A všetky majú vysoký pás a nemusím nosiž žiadny opasok. No akurát po tých nohách a sprche vo fitku vyzerá to obliekanie extra zvláštne :D A Freddy jeans mi prídu smiešne úplne.
    A vďaka za tipy, tie svetlé pôjdem aspoň pozrieť, i keď svetlé džíny majú u mňa rešpekt zatiaľ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baruš, na Topshop džíny jsem slyšela už hodně chvály, takže asi taky neodolám. Děkuji moc za tip! A taky jsem se světlým džínům vyhýbala, ale kdybych měla čekat na to, až budu spokojená, nekoupím si je nikdy :-D

      Vymazat
  4. to je super typ! :-) Sice těmito problémy co píšeš netrpím(žeby škoda?), ale po nějakých takových jegginách se nějakou dobu koukáma, a nechápu jak jsem je přehledla zrovna v H&Mku..:-D a to, že mají vyžší pas taky neva, mám právě ráda , když je chladno,mít bedra v teple :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jeggins som ešte zatiaľ nemala, ale rada si ich určite zaobstarám, pretože vyzerajú veľmi pohodlne :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. U nás začaly fredíky nosit nafrněný holky, který neviděly fitness ani z rychlíku :D

    OdpovědětVymazat
  7. Takže souhlasím. :) Taky s tím bojuju, koupila jsem dražší v Zaře, s tím že budou asi kvalitní a prd. Tak se snažím nosit co mi je a když mi to padá, tak do toho zastrčím tričko :D snad už nebudu hubnout nijak hodně, tak předpokládám že mi tyhle současný kalhoty ještě chvíli vydrží :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Snas už nebudu hubnout"...to chci taky jednou říct :D:* Neboj, kdyžtak příjem zvedneme, kdyby to bylo už moc. Od toho máš můj dozor.

      Vymazat
  8. Řeším to podobně! :D Není to u mě problém jen v leg day, ale prostě celkově jsem měla vždy problém najít padnoucí rifle. Jsem vysoká a hubená, takže všechny rifle byly buď dobré v pase, ale krátké, nebo tak akorát na délku, ale zase abych si dala 3 pásky! :D
    TAkže jeggíny a legíny celkově jsem si oblíbila! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě to samé. Já mám navíc boky, takže jsem měla vždy problém ty rifle navlíknout, ale pak mi v pase plandaly.

      Vymazat
  9. Ty jo, do hmka chodim porad a nikdy jsem se tam na kalhoty nepodivala, tak to musím napravit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konkrétně tyto najdeš v oddělení se značkou DIVIDED.

      Vymazat
  10. Tyhle jeansy jsou naprostá pecka, jedny z nejpohodlnějších kalhot :))

    OdpovědětVymazat
  11. Já tedy dělám irské tance a nohy mám poněkud nepravidelně stavěné a přizpůsobené sportu, takže dost široká lýtka, v kolenou se zúží a pak zase přes stehna rozšíří, hlavně vepředu. Najít kalhoty je dost problém, protože v módě teď byly hodně dlouho trubky a do těch nemám v žádném případě šanci se dostat, ani když si vezmu velikost třeba 42, přestože jinak se vejdu do 38. :D
    Volím tedy kalhoty z jiných materiálů než džínovina, přes zimu jdu většinou do spousty sukní spolu s termo legínami. Jednou ročně se mi i nějaký džínový úlovek povede, ale za ty léta jsem tak dovykla ten materiál nosit, že už mi není ani pohodlný a nelíbí se mi. :D
    Jak takové problémy člověk může mít, co...? :D

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig