pondělí 19. října 2015

Training outfit: Gymshark leggings


Konečně malá změna tady na blogu :) Mám pro vás pár podzimních fotek, které jsme s kamarádkou o víkendu nafotily. Udělalo se výjimečně krásně, tak jsme toho musely hned využít. Postupně fotky publikuji na instagramu či FB, ale abych vás dlouho nenapínala (ty, které fotky zajímají), z jedné části jsem rychle vytvořila článek, a to takovou menší recenzi na gymshark legíny, které vás dost zajímaly.


Chtěla jsem vám už dlouho nafotit tyhle gymshark legíny, které jsem si objednávala už před létem. Spousta z vás se ptalo, jak sedí, zda-li jsou kvalitní, a jestli odpovídá číslování. Tak se pokusím vaše otázky zodpovědět. 

Jedná se o legíny, které jsou skvělé pružné, ale žádný extra kvalitní materiál nečekejte. Já nemám ráda čistě bavlněné legíny, takže mi vyhovují, ale i tak existují stále lepší materiály. Mají nízký pas, takže vyšším lidem nebudou držet v pase (jako mně). Já měřím 174 cm a objednávala jsem velikost M, sedí skvěle. Jsou velice příjemné, prusvítají jen při maximálním napnutí (takže ano, v #legday doporučuji tmavé spodní prádlo) a obávám se, že logo se časem sepere. Už teď je trochu popraskané. No když to shrnu, mám je ráda, ale za tisíc korun bych očekávala víc. V článku o legínách z e-shopu nelly.com jsem jen chválila a bylo proč. Rozhodně jsou o dost kvalitnější. Ostatně to bude zjevné i z druhé várky fotek, kterou v průběhu týdne zveřejním.


...

Máte něco od Gymsharku? Jak jste spokojeni? Já se těším na novou kolekci, kterou by měli zveřejnit na konci října. Zalíbily se mi hrozně jejich mikiny :)

SHARE:

10 komentářů

  1. Paani krasny outfit :)
    Planujes nějaký článek ohledně stravy a cvičení jak to mas ted? Nebo jak vypočítat příjem kalorii:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! V plánu jsem to vyloženě neměla, ale určitě jsem ráda za tip, něco sepíšu :)

      Vymazat
  2. Jééj Veru, vyzeráš úžasne. Máš super postavu :) Čo sa legín týka, tak ja si radšej takéto veci kupujem v obchodoch kde si to viem vyskušať práve kvôli dĺžke hlavne, keďže väčšina mi je krátka. Ale tieto by ma neoslovili natolko aby som za ne dala takú sumu peňazí. To si už priplatím radšej za Nike a to viem, že sú kvalitné, teda súdiac podľa tých čo už mám. Ale na stránku Nelly sa kuknem, lebo tam sa mi tých vecí páči viac a tie športové sú parádne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi zlato, ale super postavu rozhodně nemám. Mám před sebou ještě kus cesty, abych byla spokojená, ale to už tak bývá :D Oblečení jinak taky nejraději kupuji v kamenných obchodech, ale jak na potvoru se mi vždy zalíbí legíny ze zahraničí. A Gymshark je pro mě spíš taková srdcová záležitost. Tam tu kvalitu oželím :-D Od Niku mi bohužel legíny nikdy nesedí :(

      Vymazat
  3. Nechci znít jako úchyl, ale spíš než legíny mě zaujal ten super zadek :D :D
    Růžovo-černá kombinace je snad moje nejoblíbenější na cvičení:) Nebo pak ještě neonová s šedou. Když už se vykopu na nákup nového vybavení, vždy sahám po dvou kouscích, co mi spolu budou hezky ladit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi zlato :-D Děkuji. Taky mám tuhle barevnou kombinaci moc ráda.

      Vymazat
  4. Presne nad týmito legínami som uvažovala asi pred rokom keď som začala sledovať Nikki B. ale nakoniec som si ich doteraz neporiadili a vlastne som možno urobila aj dobre.
    Na fotkách ti to svedčí veľmi! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Baruš. No já zase nchci, aby to vyznělo, že je nějak haním. Sama je velice ráda nosím. Jen ta kvalita mi příjde slabší ve srovnání s jinými, co vlastním. Gymshark je opravdu spíš srdcová záležitost a musí to tak člověk brát.

      Vymazat
  5. VYpadají moc pěkně. Značku gymshark vidím jen všude vychvalovanou a musím se přiznat, že je tak trochu mým snem taky něco z jejich kolekce mít. Proto mě trochu zaskočilo, když jsi napsala, že se ti nezdají tolik kvalitní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale musím uznat, že nová kolekce vypadá o dost kvalitněji, tak třeba na sobě pracují :-)

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig