čtvrtek 1. října 2015

Random September


Měsíc září bych popsala jako měsíc plný nových začátků. A to nejen tady na blogu (viz nový design), ale i v osobním životě. Hned ze startu mě čekal zápis do třetího (posledního) ročníku mediální komunikace. Ten den jsem si to při jednom nakráčela i na radnici (bez muže :-D) a zahájila podnikatelskou činnost. Čímž jsem dala sbohem všem předešlým brigádám... Ne, že by se to nějak vylučovalo, ale řekla jsem si, že do toho dám vše a hlavně už si na brigády příjdu stará. Ne ani tak věkem, ale ráda bych už dělala něco, co má větší smysl než jsou jen vydělané peníze. Něco, co mi bude do budoucna užitečné a hlavně mě to bude maximálně bavit. Nevím, kam mě osud zavane, ale jedno vím jistě, vždy si půjdu za svými cíli! A vy byste měli taky!

Zbytek měsíce byl tedy jak studijní, tak i pracovní, a to především díky challenge #90daysAnnie, kterou jsme s Anetkou vyhlásili. Zapojilo se vás tolik! Děkujeme!! Samozřejmě se můžete dodatečně přidat kdykoli :) Příští měsíc můžete určitě čekat měsíční report, kde shrneme naše dojmy a snad i hezké výsledky. Samozřejmě i díky challenge jsem poctivě v září cvičila a od října plánuju trochu změnit tréninky. O tom ale třeba zase příště. Myslím, že měsíc říjen přinese mnoho dobrého a já už se nemůžu dočkat, až se s vámi o vše podělím! 

...

A mě by zajímalo, zda-li byste se o mě chtěli dozvědět víc? Pokud ano, napište mi zde do komentářů OTÁZKY, které by vás zajímaly, a já na ně v dalším článku odpovím :)

SHARE:

5 komentářů

  1. Libi se mi tvuj pristup :) jdes si za svymi cili jak pises a uz se nehodlas nechat nicim zdrzovat! Drzim palce :))

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s Míšou, máš fajn přístup a je vidět, že víš, co chceš :)) hodně štěstí s podnikáním, určitě pravidelně piš, jak to jde :)

    OdpovědětVymazat
  3. Není nad to si uvědomit, co vlastně člověk chce a očekává! :) Přeji, ať se s podnikáním daří :) A i tak s výzvou.. :) Těším se na další články, moc mě baví styl, jak píšeš, a hlavně o čem! Takže jen tak dál, jsi skvělá ;) !!

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig