úterý 10. listopadu 2015

New in: Fitness supplements & Gym clothes


Když příjde na suplementy, nepatřím mezi ty, kteří by měli odzkoušeno nespočet druhů a příchutí proteinů, nakopávačů, apod. V životě jsem si koupila pouze 3 proteiny a asi 4 další měla možnost vyzkoušet skrz spolupráce nebo od kamarádek. Což si myslím, že za dobu asi tří ne-li čtyř let není nijak závratné číslo. Ačkoli pravidelně trénuji ve fitku, vždy jsem byla přesvědčená, že pokud mám dostatek bílkovin ve stravě a nejím až několik hodin po cvičení, není třeba, abych pila proteinový nápoj. Proto mi balení vždy vydržela hrozně dlouho. Používala jsem tedy protein spíše jako doplněk při pečení zdravých dobrot, na mug caky či do ovesné kaše. Teď mám ale tak málo času, že chodím cvičit až po 20. h (a z fitka mě musí před zavíračkou málem vyhánět :D), takže domů chodím kolem 22. h, a to už chci opravdu jen vypít protein a skočit střemhlav do postele. Proto jsem se po delší době rozhodla opět protein koupit, a tentokrát ho vážně používat i tak, jak se má (:-D).

Volba padla na protein značky Scitec Nutrition, který byl první, co jsem kdy vyzkoušela a od té doby ho žádný ani chutí, rozpustností či složením nepřebil. Poměr cena a kvalita je v mých očích zatím bezkonkurenční. V minulosti jsem vyzkoušela syrovátkový v příchuti vanilka a kasein v příchuti belgická čokoláda (recenze). Oba naprosto senzační. Přestože píšu, že chodím cvičit večer, nemusí to být zrovna dennodenní pravidlo a protein bych ráda opět všestranně využívala, proto jsem sáhla po syrovátkovém. Navíc, když jsem ho jako jediný zahlédla v příchuti čistá bílá čokoláda, nerozmýšlela jsem se ani vteřinu! A jak chutná? Naprosto božsky! Jako proteinový nápoj mi připomíná bílou Delissu nebo Fidorku, na které jsem jako malá ujížděla, z tvarohu udělá ten nejjemnější krém a v ovesné je taky boží! Zatím jsem neměla lepší a trochu mě děsí, jak rychle ubývá, protože opravdu není den, kdy bych si ho nedala. Droga!


Jelikož jsem protein objednávala online a musela tedy platit i poštovné, nedalo mi to, abych do košíku nepřihodila i pár maličkostí navíc (myšlení blondýny - ušetříš!). Jednou z nich byl Synephrine, který jak už víte (článek o spalovačích ZDE) patří mezi mé oblíbené doplňky, ale teď jsem ho dlouhou dobu neměla, protože si myslím, že není chytré tyto doplňky užívat dlouhodobě (vysvětlím v jiném plánovaném článku), a pak také NO-doplněk nebo-li předtréninkovku v podobě dvou vzorků Essential Nitrox Pump od Prom-INu v příchuti malina. Nakopávačů už jsem taky pár zkusila a tenhle si pamatuju jako jeden z nejúčinnějších (a to jsem si vzala jen půl dávky), tak snad nezklame ani tentokrát. Doprovází ho však vedlejší účinky jako svědění a pálení. Pokud chcete vyzkoušet nějaký účinný nakopávač bez toho, abyste vůbec zaznamenali, že jste si něco vzali (mám na mysli ony vedlejší účinky), pak u mě na plné čáře vítězí N.O. Xplode 3.0, který si občas kupuji přímo u nás ve fitku.


Dále bych vám ráda také ukázala mé úlovky z pondělní fitness kolekce v Lidlu. Musím říct, že jsem měla v plánu koupit si víc věcí, ale nakonec jsem vzala jen to, co jsem opravdu potřebovala. A tím jsou tyto černé neprůsvitné!!! legíny (199 Kč) - asi první, přes které ani v tom sebevětším max. napnutí prostě nejde nic vidět a jsou neskutečně pohodlné, a pak také tyto dvě podprsenky (169 Kč), které považuji za kup roku. Nejen, že jsou krásné (ty záda! - i Alexa má totožnou zde), ale především neuvěřitelně pevné. Pevnější než podprsenky z H&M, kde za ně zaplatíte minimálně trojnásobek.


A nakonec bych se ráda zmínila ještě o jednom doplňku stravy, který jsem začala zařazovat, a tím je  jablečný ocet. Možná se teď někteří popadáte za hlavu, ale žádný strach, neberu ho, protože jsem se někde dočetla, že se po něm hubne. Jablečný ocet má spoustu benefitů pro zdraví. Nejen, že posiluje metabolismus, ale také podporuje imunitu, napomáhá odstraňování toxinů z těla, je dobrý pro zlepšení trávení, pro správnou činnost srdce a cév, příznivě působí na pokožku, snižuje cholesterol, atd. atd. Dávám si jednu čajovou lžičku rozmíchanou v doušku teplé vody cca 2-3x denně před jídlem. Ocet obecně nenávidím a nemohu ho ani cítit, takže to chce hodně přemáhání se, ale co bych pro zdraví neudělala že (:-D). Uvidím, jak dlouho to vydržím. Užíváte ho taky někdo? 
...

To by bylo vše k mým nákupům. Teď už bych měla vážně šetřit! Vánoce se blíží...
A mě by zajímalo, jaký oblíbený protein či jiný doplněk stravy máte vy? 
A abych nezapomněla, nutně potřebuji nějaký komplex vitaminů (už mě nebaví si vše kupovat zvlášť). Nějaké tipy?
SHARE:

12 komentářů

  1. Ahoj,
    bcaa také používáš, nebo ne? ;)
    A dále by mne zajímalo jestli tě u těchto doplňků stravy zajímá, jak jsou vyráběné- jestli fermentací nebo synteticky. Nebo podle čeho je vybíráš.
    Hezký den :)
    Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ano BCAA používám, a to od značky MyProtein a jsem moooc spokojená. Jinak ne, o způsob přípravy se nijak blíž nezajímám. Volím prostě osvědčené výrobky, které jsou proslulé chválou u jiných, a to značka Scitec Nutrition je. V druzích proteinů se také moc nevyznám, proto volím klasiku :D A snažím se akorát vyhýbat proteinům se sladidlem splenda. To raději ať má trochu víc sacharidů (stejně to jsou zanedbatelné hodnoty).
      I tobě krásný den! :)

      Vymazat
  2. Na protein mám rovnaký názor a nemala som ho už asi rok. Zmena v regenerácii či svaloch samozrejme žiadna :) Ja som sa najnovšie zamilovala do L-Glutaminu, beriem ho večer a občas po tréningu a cítim, že svaly sa lepšie regenerujú a večer sa mi po ňom akoby tvrdšie spí.
    Legíny i podprsenku mám tiež, ale budem ich vracať. Sú síce zo super materiálu ale v páse sú mi aj napriek tomu, že som si vzala S, veľké. Sú to už v poradí tretie čierne z Lidlu čo budem vracať a všetky práve kvôli tomu, že na nohách celkom fajn ale pás široký a bez gumičky, škoda no :( Inak u vás sa tiež v tieto fitness rána bijú dôchodkyne o legíny? :D Ako mne je jasné, že to berú najskôr pre deti alebo vnučky, či na doma, ale stále ma to rozosmeje a utekám odtiaľ rýchlo preč :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi takto pomáhají BCAA, ale taky jsem L-Glutamin zvažovala, tak možná to zkusím. Děkuji za tip. Legíny jsou mi taky trošku volnější, ale obávám se, že menší bych nepřervala přes boky. V pase je mám dost volné, ale dám volnější tričko a nejde to vidět. A ano, i u nás je kolikrát zdraví nebezpečné jet do Lidlu před 7.h :-D proto jsem to už vzdala jezdím cca v půl osmé, kdy už tam není takový nával a vždy seženu, co chci. Nevím, jesli Lidl přidal na počtu zboží (kvůli těm bitkám :D), ale teď byl u nás poměrně velký výběr i v odpoledních hodinách :)

      Vymazat
  3. Ty legíny jsem si včera koupila taky a jsou fakt super! :) Mi teda malilililinko prosvítají, ale to je tím, že v Lidlu mi Ska kapku padají v pase, což mě při nějakém více poskakovacím cvičení rozčiluje, když je musím sem tam potahovat nahoru, XS jsou upnutější, takže nepadají, ale při hlubokém dřepu a přímo pod osvětlením jde lehce vidět lem kalhotek, ale fakt minimálně, všimnu si toho, jenom když se na to fakt zaměřím, což snad nikdo jiný ve fitku dělat nebude :D A Lidl u Futura v Ostravě mě tentokrát mile překvapil, kolik oblečení tam v pondělí po obědě ještě bylo - všechny velikosti, takže se dalo parádně vybrat. Akorát mě teď štve, že jsem si nekoupila tu sportovní podprsenku, protože ta zadní část vypadá dokonale!
    A jsem ráda, že nejsem jediná tmavovláska, co při nákupech po internetu uvažuje jako blondýna! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je pravda, že já mám ty legíny volnější, takže asi nedochází teda k tomu max. napnutí :D:D A souhlas, byla jsem právě ještě odpoledne jednou v Lidlu u Futura (ráno na Dubině) a překvapil mě ten výběr, protože zrovna tam je to vždy hned pryč. Podprsenka je boží! Dnes odzkoušena na tréninku a obstála i skákání přes švihadlo :-D

      Vymazat
  4. Tie športové podprsenky vyzerajú fakt super ! :) ja mám doma zatiaľ len dve, pretože vždy si poviem, že si nejakú kúpim a buď na to zabudnem, alebo nenájdem presne tú, akú som hľadala :D :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. V lidlu jsem dnes sehnala jen tričko, zbytek nebyl, ale je moc příjemné a ze stejného materiálu. Vyčkávám na čtvrteční leták, zda třeba nebudou příští týden ještě legíny..Scitec jsou nejchutnější proteiny, co jsem kdy měla, ale bohužel už je nekupuji, zadržuje mi vodu ten acesulfam a oni pořád neudělali nějakou inovaci s lepším sladidlem :( užij si jej i za mě, z té chuti bych určitě i já bláznila :D ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, to mě mrzí :-( Užiju :D a když budu neustále zavodněná, budu vědět z čeho :D

      Vymazat
  6. Proteiny jsem zkusila od MyProtein a The Protein works a jsem moc spokojená :) TAky je nepoužívám na takové to pití po posilce,spíš na přimíchání do kaší a tak a jsou super! Jinak používám BCAA a tím končím .Zase těch suplementů nemusí mít člověk sáhodlouhý seznam ;)
    A z lidlu jsem si taky přinesla dvoje legíny - super pohodlné, spokojenost nade vše - a triko! Uvažovala jsem i nad těma podprsenkama, ale mám vždy problém najít nějakou, která mi sedí, tak jsem radši neriskovala, když se nedá zkusit...
    A jinak se říká, že vitamíny je právě dobré brát odděleně nebo třeba po dvou, třech, které se doplňují.. ale ne ve formě komplexů, že prý jich je tam pak zanedbatelné množství.. :/ Ale třeba se dá najít i nějaký dobrý doplněk, vyvážený :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem to právě slyšela! Ale taky věřím, že existují kvalitní...ikdyž za kolik, že... :-D To si budu moct to zdraví dovolit tak na týden :D

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig