neděle 29. listopadu 2015

Christmas Presents for Fitfams I.


První adventní neděle je za námi a mnozí z vás už začali shánět, popř. dokonce nakoupili první vánoční dárky. Já se řadím mezi ty, co je shání nejdříve druhý týden v prosinci, ale letos jsem zbystřila o něco dříve. U nás doma si už kupujeme dárků jen pár, aby pod tím stromečkem něco bylo, ale o to víc se vždy snažím vymyslet něco, co potěší, a zároveň si to najde své praktické využití. Ve výsledku jsme tak alespoň po letech všichni vyřadili ty nepodstatné dárky, které si člověk koupí sám i přes rok. No a jelikož nejen mě, ale i spoustě mých přátel je blízký zdravý životní styl, a tedy i fitness, rozhodla jsem se sepsat tipy na dárky, které byste mohli ocenit i vy - buď je zařadíte na svůj vánoční seznam nebo jimi můžete obdarovat své blízké. Jelikož těch tipů byla hromada, rozdělila jsem článek na dvě části. Dnes se zaměřím na zdravou výživu a příště to bude více fitness tzn. nějaké ty oblečky, vybavení na cvičení, apod. Suplementaci jsem vynechala, jelikož se jedna o velice individuální záležitost.

Vybrala jsem nějaké ty zdravé dobroty a potravinové doplňky, které zaujaly mě samotnou. Některé odzkoušené mám, na jiné se teprve chystám. Já osobně nejraději nakupuji na e-shopu Aktin.cz, kde najdu jak sekci zdravé výživy, tak i suplementy. Navíc vám objednávka většinou přijde hned na druhý den, což je prostě super! Dále se hodí pro sportovce i nesportovce kvalitní vitaminy a minerály. Ty mám osobně nejradši od značky Swiss. Psala jsem o ní už minulé Vánoce, jelikož jsem dostala pořádnou zásobu (článek ZDE). Prodávají ji v každé lékárně, popř. my často objednáváme z lekarna.cz. Doplňky výživy ale také ráda nakupuji v DM Drogerii, kde mimo jiné mají i můj nejoblíbenější kokosový olej, proteinové tyčinky nebo jiné dobroty od značky Alnatura, z kterých by šel vytvořit třeba dárkový košík. Samozřejmě potěší i jakýkoli balíček ze zdravé výživy plný dobrot. 

Tip: Potraviny uložte do papírového boxu, který můžete vystlat barevným papírem, vytvořte kartičky s popiskem/vzkazy ke každému výrobku a máte tak rázem DIY dárek od srdce, který má nápad, což obdarovný jistě ocení.
Tipy na dárky z Aktin.cz
1. Ovesné vločky Mornflakes
Slyšela jsem na ně samou chválu, ale ještě jsem je nevyzkoušela.

2. Myprotein Protein Bites
Ocení zejména milovníci slaných chipsů. Na e-shopu jsou například i Protein Chips od Quest Nutrition.

3. TPW Protein Brownies
Po těch Vánocích bude těžké přestat s mlsáním, proto věřím, že by se hodily tyhle brownies. Teda pokud se nevrhnete na celé balení... (:-D)

4. Protein Pasta MaxSport
Těstoviny mám moc ráda a tyhle vypadají zajímavě.

5. Sušené (hovězí) maso Fine Gusto
Sušené maso je něco, co se odhodlávám zkusit už hrozně dlouho. Znáte? Kupujete?

6. Jordans Nut&Seed Müsli
Pokud máte rádi müsli, dopřejte si na Vánoce nějaké dražší. Mezi takové patří třeba značka Jordans nebo si/někomu vytvořte müsli od Mixitu. Mají dokonce dárkové balení vánočního tubusu i s mističkou a lžičkou, popř. najdete na e-shopu i sušené ovoce, ovesné kaše, čokolády, atd.

7. TPW Protein Pancake Mix
Já moc zdatná na palačinky nejsem, ale věřím, že s touhle směsí by to šlo od ruky.

8. Lifefood Raw kakaový prášek
Raw teď hodně frčí a takové kakao jistě ve vaší kuchyni najde velké využití.

9. Myprotein MySyrup
Tyhle syrupy jsou jako dělané pro ty z vás, kteří si často děláte právě palačinky nebo lívance. Jedná se o umělá sladidla, proto bych s používám šetřila, ale pro zpestření proč ne :) 

10. TPW Organic Chia semínka
Chia semínka se řadí mezi superpotraviny. Jsou prospěšné nejen pro tělo, ale také zvětšují objem např. takové ovesné kaše.

11. Myprotein FlavDrops
Tyhle kapky mám hrozně ráda. Sladím si s nimi kaši. Samozřejmě jsem příznivcem spíš přírodních sirupů a domácího medu, ale pro zpestření opět - proč ne :) Zatím jsem vyzkoušela bílou čokoládu a banán a s oběma jsem byla moc spokojená.

12. Myprotein arašídové máslo
A dostáváme se k ořechovým máslíčkám. Něco, co nikdy neurazí. Jelikož se jedná o dárek, vsázejte na kvalitu.

13. Pistáciové máslo (R3ptile Nuts)
Pistáciové určitě patří mezi dražší a cennější kousky.

14. Buff Bake Protein Peanut Butter Cinnamon Raisin
Další z mnoha lákavých máslíček, tentokrát ochucené skořicí a rozinkami.

15. Nuts 'n more arašídové máslo s bílou čokoládou 
Tohle máslo jsem poprvé zaregistrovala na amerických fitness vlozích. Slyšela jsem ale rozporuplné názory. Někomu chutná, někomu vůbec. Každopádně já když slyším bílá čokoláda... (:-D)
A když už jsme u toho jídla, mezi velice oblíbené dárky patří také kuchařky. Letošní novinkou je třetí díl receptáře Z fitka do kuchyně, kde přispěla svými recepty i Verunka. Knihu jsem viděla naživo a oproti předhozím dvěma dílům se posunula radikálně kupředu, ať už samotnými recepty nebo grafickým zpracováním. Knihu můžete zakoupit na Martinus.cz. Velkým hitem je také tento fitness diář pro rok 2016, který dobře poslouží těm, kteří si chtějí zapisovat své pokroky - shozená kila, ubyté centimetry nebo třeba pokroky ve cvičení např. v počtu opakování či navýšení vah. A pokud sháníte stejně jako já klasický diář pro rok 2016, pak za mě letos vítězí Moleskine v klasické černé barvě. No a do třetice určitě potěší i nějaký krásný zápisník/deníček, a to buď na již zmíněné pokroky nebo třeba na recepty, které naleznete buďto na sociálních sítích, internetu nebo sami vymyslíte. Já si svou kuchařku taky vedu a věřte, že za pár let oceníte i to, že budete mít po ruce např. recept na maminčinu nezdravou svíčkovou. Široký výběr zápisníků naleznete třeba v Tigeru nebo se mi moc líbí tento
A nemohu opomenout ani vánoční poukázky, které jsem pro vás vytvořila! Pokud tedy chcete sobě nebo svým blízkým darovat stravovací plán nebo 90 denní coaching, kontaktujte mne na email: veronika.duzi@email.cz.


...

Budu moc ráda, když se i vy se mnou podělíte o nějaké tipy na dárky! A už jste byli na prvních vánočních nákupech? 

SHARE:

2 komentáře

  1. Ja som mala také skoršie vianoce a tak som si už kúpila ZERO sirup a nejaký ten protein, no ešte nad nejakými vecami rozmýšľam :) super wishlitst :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Mě pořádné nákupy čekají teprve tenhle a příští víkend :) Určitě se nechám inspirovat, hlavně na ten fitness diář si brousím zuby už nějaký ten pátek :) Jinak lidi okolo mě nejsou tak úplně fitness nadšenci, takže se budu muset poohlídnout jinde :)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig