neděle 22. listopadu 2015

Daily struggling


Listopad se chýlí ke konci a máme tady prosinec. Měsíc do Vánoc. Povinnosti a s ním i stres se hromadí, ale není kam utéct. V práci si pauzu dát neodvážím (a ani nechci), ve škole už pomalu ale jistě straší se zkouškami, tlačí nás k psaní absolventské práce (v mém případě alespoň ujasnění si, o čem budu psát :-D) a cvičení na úkor nedostatku času odmítám vynechávat, takže chodím cvičit většinou opravdu až před zavíračkou fitka. Člověk marně hledá řešení, jak z toho začarovaného kruhu ven. Letos jsem si však řekla, že bylo dost fňukání, a tak udělám přesný opak. Máknu o to víc! Protože přesně za měsíc si odpočinu. U pohádek. S pořádným kusem skořicového pletence a tácem cukroví na klíně. Takže pokud potřebujete motivaci a podporu, pojďte do toho se mnou. Někdy je hrozně důležité stanovit si tu cílovou rovinku. Rozhodla jsem se, že nevynechám jediný trénink, jediné kardio, poctivě si přichystám každičkou krabičku s jídlem, žádná improvizace na poslední chvíli a prokrastinaci odložím až na svátky (tak v tomhle bodě jsem na sebe nejvíce zvědavá :-D) a co víc...budu se snažit vstávat každé ráno s úsměvem a bojovat! A když se něco nepodaří, nebudu si móct ani vyčítat, protože jsem pro to udělala maximum.

Co vy na to? Kdo jde do toho se mnou?
SHARE:

8 komentářů

  1. Asi bych měla máknout s tebou, protože prokrastinace je moje věrná kamarádka :-( (kdyby nebyla, tak jsem už v posteli, abych nebyla ráno jak zombie, a ne u PD ;-)). Tak jo - budu se snažit. A zítra půjdu cvičit...
    http://werka13.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Momentálně mi tenhle článek moc pomohl. Jsem právě v tom bodě, kdy si říkám že se na všechno vykašlu, cítím se moc unavená a nic se mi nechce. Díky moc za to, co jsi napsala. Tenhle měsíc budu makat na 100% protože pak si odpočinu. Budu dělat věci do školy néé na poslední chvíli :D budu chodit pravidelně cvičit atd atd. Díky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak sa určite rada pridám ! :) super článok. U mňa je prokrastinácia dosť častá :D
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně řečeno! Určitě do toho jdu, protože ve škole povinností přibývá a mně nezbývá nic jiného než zatnout zuby a vydržet :)
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Úplně ti rozumím, taky se snažím vydržet, ale popravdě to tentokrát moc úspěšně nevidím :( kromě práce a nekonečných přesčasů, při kterých fitko občas ani před zavíračkou nestihám, mě teď čekají další povinnosti a i bez pravidelného krabičkování (i když se teda snažím jíst zdravě i bez krabiček) a vynechávání fitka, padám na hubu... Asi podzimní únava nebo co...

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig