pátek 6. listopadu 2015

New in: Labeloo makes me DO it!



Jsou dny, kdy nemám problém vypít galon vody a jsou naopak dny, kdy jsem v jednom kole, vypiji sotva sklenici a večer trpím ukrutnou bolestí hlavy. Pití čisté neperlivé vody mi nedělá problém, ale pokud nemám láhev před očima, na prvidelný přísun tekutin prostě zapomínám. A myslím, že nejsem jediná... Jak se tedy přimět dodržovat pitný režim?


Osobně si zakládám na vzhledu i praktičnosti jak talířů, misek, hrníčků, tak i láhví. Pro někoho zcela nepochopitelná věc, ale mi ta ovesná kaše ze staré poškrábané misky v nepraktickém tvaru vážně nechutná. Ráda si jídlo vychutnávám se vším všudy, a to včetně stolování. Říká ten, co 90% jídla konzumuje z plastových krabiček značky Tesco. U pitného režimu tomu není jinak. Uvědomila jsem si to až nedávno, kdy jsem vedla vtipný rozhovor s mojí kamarádkou Annie. Ta si vodu pravidelně vychutnává ze skleničky na víno. Pobavilo mě to, ale zároveň jsem si uvědomila, že když si chci udělat "svoji chvilku", taky to tak dělám, ať už se jedná o obyčejnou vodu nebo Colu Zero, kterou si občas s chutí dám.

Nejvíce času trávím ve škole, kde by pro sklenku od vína asi neměli moc pochopení (:-D), a večer běžím cvičit, kde bych bez vody odpadla už po rozcvičce. Láhev na pití je tedy u mě nutností. O prázdninách jsem si koupila sportovní láhev v Decathlonu, a ačkoli jsem z ní byla prvně nadšená, velice rychle se mi u ní pokazil uzávěr. Hledala jsem tedy novou. Dlouho...  Nemohla jsem sehnat žádnou, která by byla praktická, a zároveň hezká. Pak jsem zahlédla tuhle krásku na stránkách Labeloo a měla jsem jasno. S touto láhví bude dodržování pitného režimu doslova hračka.

Láhev z řady Ecozz Slim bottle má atypický hranatý tvar, díky kterému láhev např. v tašce nezabere tolik místa, a je vyrobena z ekologických materiálů. Pije se z ní opravdu skvěle. Narozdíl od kulatého tvaru skvěle drží v ruce a v porovnání s Bubble láhví, kterou jsem si koupila před lety, vypadá, že bude i mnohem kvalitnější. Kdybych měla hledat mínusy, našel by se snad jen jeden, a to limitující velikost (0,5 l). Takto velká láhev přímo perfektně padne do každé kabelky, ale třeba zrovna na cvičení bych osobně ocenila o něco větší objem (0,75 l). Čili pro sportovce doporučuji rozšířit sortiment (:-D).

K sehnání je ve 4 barvách, v 8 různých provedeních.

...

Labeloo nabízí široký výběr láhví nejrůznějších tvarů, barev i materiálů.
Vlastníte některou z nich? Popřípadě jakou značku preferujete vy?
SHARE:

8 komentářů

  1. Jé tak tá fľaška je krásna ! Ja si takisto vždy zakladám na tom v čom jem a z čoho pijem pretože mi to viac chutí z krajšej misky alebo fľašky :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Já zase tak moc nedám na vzhled toho, z čeho jím :D Podle toho to taky většinou dopadá tak, že kaši dlabu rovnou z hrnce a piju už 4 roky ze stejného otlučeného hrníčku :D Ale ono to má taky své kouzlo! Pitný režim je pro mě strašně důležitý, mám nízký tlak a když dost nepiju, je mi špatně a motá se mi hlava. Takže jsem schopna do sebe denně dát i 4 litry.. A opravdu na to nezapomínám, prostě mám u sebe pořád flašku nebo sklenici :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šikula. Ono okolnosti člověka někdy donutí :) A náhodou, taky mám i retro hrníčky :-D Každý vnímá krásu jinak :-D

      Vymazat
  3. Pozoor vodu s citronem a paraplíčkem, nejsem suchar! :DDDD <3

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ráda hezké hrníčky (čaj třeba piju nejradějí z klasického šálku), skleničky, talířky a mističky. Ale pokud jde o lahve na pití, vyznávám půllitrové lahve od Dobré vody/Rajce/Matonky etc. - jsou v podstatě nerozbitné, vejdou se mi i do boční kapsy na turistickém batohu a hlavně se nemusím bát, že ji někde zapomenu nebo ztratím. Tak si holt pro jednou zas koupím neochucenou vodu v krámě (normálně piju kohoutkovku). A můžu jich mít několik - jednu zapomenutou v autě, druhou v turistickém batohu, třeti u věcí na cvičení....
    Ta tvoje je hezká, zajímavá, líbí se mi ten neobvyklý tvar, ale tolik peněz bych za ní nedala - pak bych se bála, že ji někde ztratím.
    http://werka13.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu. Já teda láhev ještě neztratila, tak snad jsem to teď nezakřikla :D

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig