sobota 14. listopadu 2015

Zdravestravovani.cz - Fotoreport Part I.


Pokud mě sledujete na FB (pokud ne, urychleně napravte klik :D), pak už víte jednu novinku, kterou jsem vám před dvěma týdny oznámila. Na základě úspěšné recenze krabičkové diety od Zdravestravovani.cz jsem návazala s firmou dlouhodobou spolupráci. Krabičky jsem vyzkoušela nejen já, ale následně i má rodina a přátelé (zcela nezávisle na mě...žádný sponzoring). Všichni jsme byli naprosto nadšení, proto jsem byla nesmírně ráda, když mě firma opět oslovila. Pokud bych měla konkrétně po schůzce s majitelem slovy charakterizovat, jak na mne jejich týmová práce působí, pak by určitě padla slova jako - srdečnost, skromnost, poctivost, pracovitost, nejvyšší kvalita a chuť zkoušet nové věci. Domů jsem odcházela s úsměvem na rtech a blaženým pocitem, že právě já mám tu čest přiložit ruku k dílu. Stále se vnímám jako skromné děvče, které si čas od času něco napíše na osobní blog. To, že koníček přerostl v podnikání, a má práce se líbí i jiným firmám, je pro mne stále jako sen, ze kterého čekám, kdy se probudím. No já doufám, že nikdy, protože tohle se mi sakra líbí! (:D)

Mou první kreativní činností v rámci této spolupráce je přinášet report jednoho jídla denního menu programu Pro Zdraví. Fotky publikuji v různých časech (dle výběru chodu) na českých FB stránkách Zdravé stravování i slovenských Zdrave stravovanie.

Oběd - Kuřecí plátek s rýží a brokolicí
Snídaně - Míchaná vejce s cuketou a žampiony
Snídaně - Míchaná vejce s žampiony, celozrnný chléb
Jelikož mé vlastní jídla příliš fotogenické nejsou nebo se spíš neustále opakují (viz výše - ráno vejce nebo ovesná a na oběd stále to samé, protože to prostě miluju), jsem ráda, že vám aspoň touto formou mohu nějaké to jídlo nafotit. Jedná se navíc o velice nápaditá jídla, a když jsem krabičky sama konzumovala, už po týdnu jsem byla plná inspirace. Dokonce jedna z mých klientek mi řekla, že právě díky mému článku chodí pravidelně na stránky zdravestravovani.cz a z vypsaných jídelníčků čerpá inspiraci. Doufám tedy, že tyto fotografie inspirují i vás! Fotoreport přináším celý měsíc listopad, tudíž jsem se rozhodla, že vám vždy po 2 týdnech v článku ukážu 10 fotografií. Samozřejmě, pokud byste byli nedočkaví, likujte jednu ze stránek a příspěvky vám neuniknou!

Večeře - Kotlety zapečené s bramborami a celerový salát s jablkem
Oběd - Mexická tortilla
Oběd - Květákovo-fazolové curry s kuřecími nudličkami a rýže
Dopolední svačina - Šunka s bazalkovým tvarohem a dýňovým semínkem, rýžové chlebíčky
Oběd - Teplý salát z černé čočky (Belugy) s houbami a Šmakounem
Večeře - Losos se semínky, okurkový salát, opékané brambory
Odpolední svačina - Hráškové placky s amarantem, pikantní dip
Oběd - Masové kuličky s houbovou omáčkou, rýže na divoko
Dopolední svačina - Mrkvová pomazánka s tofu, kaiserka
Odpolední svačina - Tvarožník

...

Už jste někdy vyzkoušeli nějakou krabičkovou dietu? Popř. láká vás tato zkušenost?

A nezapomeňte soutěžit o Spalovač Metburn ZDE!
SHARE:

12 komentářů

  1. Můj známý krabičkovou dietou zkoušel, bohužel ne u tak dobrého výrobce. Já bych nad ní určitě přemýšlela, kdybych bydlela v nějakém větším městě a byla dosti zaneprázdněná - v tom případě je to super pomocník! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím! Navíc tato firma využívá produkty jen z těch nejkvalitnějších zdrojů (převážně v BIO kvalitě, domácí farmy, atd.), takže člověk nehne ani prstem a ještě baští lepší věci než by si sám ukuchtil.

      Vymazat
  2. Tajo to vypada uzasne... Nelituji, ze nemam moc penez a nekoupim so drahou kabelku, ale ted si vazne preju penize navic, tohle bych vazne ocenila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ne, o krabičkové dietě jsem nikdy neuvažovala, nějak to jde mimo mě. Radši si dělám jídlo po svém, vím, kdy mám na co chuť a jsem spokojená! :) Ale chápu, že pro lidi, kteří nemají čas nebo něvědí, jak se zdravěji stravovat, to může být velmi přínosné ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, ne vše je pro každého a i mi víc vyhovuje, když mám nad jídlem sama kontrolu. Ale mít minimum času, určitě toho využívám! Třeba o zkouškovém opět objednám.

      Vymazat
  4. tie hráškové placky s amarantom vyzerajú strašne dobre :O Recept na ne asi nemáš, však Veru? a takisto ten tvarožník! Mňam! v dobrom ti závidím, takéto papanie a nemusíš sa rozhodovať čo si pripraviť :) a samozrejme gratulujem k úspechom, ideš pekne vpred, len tak dalej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bohužel nemám, Luci :( A já to nebaštím. Zkoušela jsem týden a bomba, teď je to pro mou nejlepší kamarádku. Já jsem bohužel ten typ, co už pestrou stravu moc rád nemá. Já si vystačím s max. 10 potravinami a jsem maximálně spokojená. Navíc mám jídelní plán od trenérky, dle kterého se (makroživinami) musím řídit.

      Vymazat
    2. jáááj tak! Asi som to zle pochopila. Myslela som že to ty testuješ :) škoda, lebo vyzerajú fakt strašne dobre. Niečo asi pohľadám na internete :)

      Vymazat
  5. Mňam, tak to vyzerá neskutočne dobre všetko ! :) túto krabičkovú dietu som už niekde videla, ale ešte som ju nikdy neskúsila :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co není, může být. Určitě skvělá zkušenost, to zaručuju! :)

      Vymazat
  6. Vypadá to moc dobře :) Já si krabičkuju sama - nic z těch jídel nevypadá, že bych si to za chvilku nezvládla připravit doma. Ale pokud má někdo dost peněz a málo času, tak se to může hodit. Zajímalo by mě, jestli tady v Belgii existuje taky nějaká dobrá firma, co tohle dělá, musím pohledat :)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig