sobota 23. dubna 2016

Eating healthy makes me happy


Minulý týden jsem se rozhodla více starat o to, co jím. Respektive nejíst ze zvyku neustále to samé, ale více přemýšlet nad tím, na co mám chuť, nad čerstvostí surovin a jíst tak nějak více "jarně". Tělo si o to vyloženě samo řeklo a už nějakou dobu se snažím ho poslouchat. Mám teď neuvěřitelné chutě na kila zeleniny. Švagrová včera prohlásila, že když mi bude chtít udělat radost, koupí mi místo čokolády kilo mrkve (:-D). Jím teď pouze 3x denně (předtím jsem jedla 4x) a neskutečně mi to vyhovuje. Občas zařadím odpolední svačinu, ale pouze ve formě ovoce, jelikož po takových jahodách se teď můžu utlouct! Nebo ananasu! Ale abych tak nějak zdůvodnila název článku, v posledních dnech se mě drží extrémně dobrá nálada. Možná je to odlehčenější stravou, možná je to sluníčkem, nebo obojím? Každopádně jsem #happyjakdvagrepy.

No, a protože tady nebyl extrémně dlouho článek plný fotek mých jídel, jeden jsem vám připravila. Většinu fotek asi znáte už z instagramu (@veronikaduzi), ale přihodila jsem i něco málo navíc.


Oběd - Opečený losos se zeleninou (jarní cibulka, žampióny, fazolové lusky, rajčata)


Snídaně - Ranní smoothie (banán, konopný protein od Iswari, kokos, chia semínka, banánové Flavdrops)


Na jaře vždy "zasazuji" řeřichu. Stačí namočit vatu, posypat semínky řeřichy (koupíte v supermarketu), poctivě zalévat a za cca 4 dny můžete sklízet. Miluju její štiplavou chuť. Jako malá jsem zbožňovala krajíc chleba namazaný Apetitem a na tom hromadu řeřichy nebo pažitky. Teď si ji ráda dávám především do salátů.



Snídaně - Ovesnorýžová kaše s chia semínky a jahodami


Snídaně - Míchaná vejce se šunkou a zeleninou, lisovaný chléb - není na fotce


Pitný režim si teď zpestřuji limetkami.
- Go green! -


Snídaně - Míchaná vejce na másle


Dopolední svačina - jahůdky ze záhrádky


Na tepelnou úpravu používám nejraději kokosový olej. Tohle velké (750 ml) balení výjde na Parfums.cz na pouhých 350 Kč. Kupovala jsem ho na Vánoce a až nyní po 4 měsících koupila nové. A to ho používám občas i do ranní kaše :) Samozřejmě najde své využití i v kosmetice.


Oběd - Opečená treska se zeleninou na másle


Snídaně - Míchaná vejce s jarní cibulkou, zelenina


Občas si kupuji v lékarně detoxikační nebo čistící čaje. Bojuju dost se zavodňováním (ano, pitný režim mám víc než ukázkový), a čaje mi mnohdy pomohou. Nejradši mám čaj Reduktant (teda alespoň myslím, že se tak jmenuje), název firmy si nepamatuji. Tentokrát ho ale v lékárně neměli, tak jsem sáhla po tomto čistícím s rakytníkem a je taky moc dobrý!

...

Krásný víkend všem!

SHARE:

6 komentářů

  1. Takových dobrot :) jahody, ryby, vajíčka- to já můžu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, všetko je super ! Odkedy je takto krásne slnečno, tak aj ja som zmenila trošku jedálniček a začala jesť omnoho viac zeleniny. Ovocia jem dosť celoročne, pretože to milujem, ale s tou zeleninou bol stále problém. A konečne som si začala dávať pozor na pitný režim, pretože niekedy som nevypila ani pol litra a to je už veľký problém, keď aj dosť vypotím cvičením :) Skvelý článok ako vždy !
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky :) Jsi zkrátka jednička. Já mám problém, že mám ráda zdravé jídlo, ale i to nezdravé zbožňuju, takže se to ve mě kolikrát pere.
    Sweet Life with Lena

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam dala bych si všechno! A lososa miluju ♥
    https://lucyfitnesslifestyle.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Juuu jak si delala tu kasi?? Jinak skvele fotky 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekujj moc! Tady je recept: http://veronika.duzi.cz/2016/03/top-protein-oatmeal-mojekase.html?m=1

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig