čtvrtek 7. dubna 2016

Cravings for Crivit


Jestli něčemu opravdu neumím odolat, tak je to sportovní oblečení, které je ne jen hezké, ale také kvalitní a za nízkou cenu. Obchod, který splňuje všechny tři kritéria je např. Decathlon, ale co miluji ještě víc, jsou sportovní kolekce značky Crivit z Lidlu. Pro ty si dokážu i ráno přivstat a své kousky si ostrými lokty vybojovat! Výjimkou nebyl ani dnešní den, protože tentokrát se kolekce vážně povedla. No uznejte sami. Výběr byl opravdu veliký, ale má skříň není nafukovací a peněženka není bezedná, a tak jsem se snažila držet zkrátka. Co ale letělo do nákupního košíku hned, byly mikiny. Těch bych mohla vlastnit stovky a stále bych měla málo. A od teď už vážně šetřím! Ty toho nakecáš....


Tenhle detail na rukávech přímo zbožňuju! Když je trochu chladněji, ale na rukavice to zrovna není, skvěle to zahřeje ruce.


Tak která je podle vás nejhezčí? Mi se nejvíc líbí ta zelenkavá, ale nešla mi hezky nafotit, proto si myslím, že se vám bude nejvíce zamlouvat at fialková.


A nakonec fleecová mikina z H&M, kterou jsem si objednala online, jelikož na ní byla sleva. Měla jsem na ni zálusk už dlouho, ale 899 Kč se mi za ni dávat nechtělo. No, někdy se vyplatí počkat. Ulovila jsem ji za nějakých 539 Kč. Běhá se v ní skvěle. krásně hřeje a nevyhrnuje se. Bohužel se teď dívám, že už je na e-shopu vyprodaná, takže ji seženete už jedině za plnou cenu v kamenných obchodech...


...

Byli jste si dnes taky něco ulovit, popř. co?
SHARE:

12 komentářů

  1. jela jsem tam a zbyla na mě jen černá! a tu zelenou jsem taaak chtěla :D neva.. příště. Tobě sluší moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těch zelených museli mít hrozně málo! S jednou paní jsme tam 5 minut přehrabovaly a našly jen dvě. Děkuji koči, tak na brusle půjdem v černých (jako dvě můry), ať ladíme :D:*

      Vymazat
    2. Taky jsem chtěla tu zelenou! Fialová je krásná, ale nesluší mi (som vymyslela:D), a tak mám šedou - takže jedinou, kterou nemáš na fotce:C

      Vymazat
  2. Jsou krásné :) a miluju ty díry na palce.

    OdpovědětVymazat
  3. já ulovila šedou mikinu, bílé triko a černé legíny se zeleným a celozelené :3 a to jsem šla jen pro mikinu a jedny legíny :D snad mě to ale aspoň donutí více cvičit, abych se předvedla v new kouskách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ano! Mě to motivovalo hned vyběhnout (kdyby nezačalo pršet a nemusela jsem se hned vrátit domů :D).

      Vymazat
  4. Ja milujem všetko oblečenie na cvičenie z Lidlu a väčšinu odtiaľ aj mám :D
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ty jsou super!! Seknou ti:))

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig