pondělí 4. dubna 2016

Five Happy Moments


V březnu se událo pár věcí, které mi ne jednou vykouzlily úsměv na rtech. V některých případech to byly maličkosti, v jiných docela velké věci změny. Tak či onak, je dobré si vážit všeho pozitivního, co se v našem životě děje a na základě toho jsem sepsala tento článek. Pro vás to může být jak inspirativní, tak motivační nebo čistě jen informativní. Možná by z ,,5 happy moments" mohla vzniknout i pravidelná rubrika, ale to už trochu předbíhám...

- 1 -


Začnu ze startu hned tím, co mi udělalo radost největší. Soukromí si do velké míry chráním, ale nemohla jsem se na sociálních sítích nepochlubit tím, že jsem se stala novopečenou tetičkou. Nechci, aby to vyznělo nějak nevhodně, a tímto se omlouvám všem maminkám, co můj blog čtou, ale nikdy jsem nepatřila k těm, co se při pohledu na malé dítko rozzáří štěstím. Když si představím, že bych teď měla vychovávat vlastní, je to pro mne jednoduše nepředstavitelné. Ikdyž samozřejmě věřím, že kdybych do toho spadla rovnýma nohama, nějak bych se s tím poprala. Každopádně, jakmile se narodí dítě v rodině, je to vážně jiné. Najednou na to malé křehoučké dítko opravdu koukáte, jak na zjevení, a opakovaně žblekotáte ťuťuňuňu, no ty seš kláásnej,... No prostě jsem jen chtěla říct, že si můj nový "titul" vážně užívám!

- 2 -


Když už jsme u toho titulu, druhou, ale už podstatně menší, radostí je, že jsem minulý víkend dopsala teoretickou část mé absolventské práce. Přemáhala jsem se začít dobré dva měsíce. Ale jakmile jsem k tomu sedla, nebylo to tak hrozné, jak jsem si myslela (:-D). Takže plác plác po ramínku. Teď se jen přemluvit ke zpracování té praktické části. Dneska! Už vážně! (:-D) Chtěla bych také tímto poděkovat všem, co mi vyplnili dotazník! 100 potřebných odpovědí se mi nasbíralo za pouhých 5 hodin po zveřejnění. Vážně jsem se bila do hlavy, že jsem si nevybrala jinou platformu, kde by to nebylo tak limitováno, ale nečekala jsem, že se tak aktivně zapojíte. Ještě jednou moc děkuji!

- 3 -


Další radost bude materiální, a to rovnou z kuchyně. Měsíc od měsíce je ze mě čím dál větší kávomil, a to ne jen z hlediska množství, ale i kvality. Začala jsem tedy pošilhávat po nějakém levnějším kávovaru. Kdysi, ještě jak to bylo úplnou novinkou, jsme doma měli Dolce Gusto. Po měsíci se ale přestalo využívat, jelikož jsme na něm dělali tak akorát horkou čokoládu. Před pár týdny se ale ke mě dostala zpráva od známých, že se chtějí svého Dolceho zbavit, a tak jsem zbystřila. Skvělá příležitost zjistit, jestli se na něj opět nezačne jenom prášit (:-D). No uvidíme. Zatím jsem nadšená a koupila jsem si hned limitovanou edici kapslí se všemi druhy espressa.

- 4 -


Čtvrtou radostí je pro mě fakt, že jsem se opět donutila k běhání. Myslela jsem si, že první běh bude jen čisté trápení, ale k mému překvapení jsem byla plná endorfinů. Nějaká ta fyzička ze cvičení tam je, takže jsem hned napoprvé uběhla odhadem 8 km (neměřila jsem, ale znám své trasy z předešlých let). Minulý týden byl dost hektický, takže jsem neběhala pravidelně, ale od to míním změnit. S Verunkou jsme si vytvořili v rámci výzvy #8tydnuabudufit v aplikaci Nike running vlastní výzvu, a to na 50 km za měsíc duben (od 2.4. - 2.5.). No řeknu vám - pěkná motivace. Dva dny uplynuly a skoro 20 km už je za mnou. Snad to tak půjde i nadále a výzvu si tak zdvojnásobím.

Své výkony jsem se rozhodla publikovat na IG, a to pod hastagem #deniceknebezce.

- 5 -


A poslední radost mám z výletu do Vídně, kde jsem byla minulou středu. Jela jsem tam s otcem (do servisu s autem) a při té příležitosti jsme se stavili i na pořádný nákup do supermarketu. Radost ale na chvíli vystřídal vztek, protože jsem si rázem uvědomila, jak chabý komunistický výběr tady stále máme. Člověk ujede pár km za hranice a ten sortiment je tak obrovský, že to ani možné není. A kdyby jen výběr, ale ta kvalita je zjevná na první pohled. Nejvíce mi ale asi vyrazilo dech, kolik tam měli druhů koření. Tolik nemáme snad ani ve specializovaných obchodech. Také mě nadchlo, jak velký výběr tam byl pro vegany - různé druhy hummusů, sójové jogurty snad ve všech příchutích, falafelly všech barev a tvarů,...  Otec byl stejně nadšený, dokud nezjistil, oč se jedná (:-D). Řekněme, že mou lásku pro zdravý životní styl příliš nesdílí. No, abych to shrnula, jestli něco můžu, tak je to nakupování jídla. Já jsem se vyřádila obzvlášť v sekci rýže, protože, jak z minulého článku můžete vědět, jsem do ní blázen! Mí rodiče jsou ale pořádně mlsní, a tak 3/4 košíku tvořily spíše dobroty v podobě tučných sýrů, no a samozřejmě ty sladkosti! V tomhle směru ten výběr u nás vážně nepostrádám (:-D).

...

To bylo mých 5 happy moments za posledních pár týdnů. A jaké jsou ty vaše? Povězte!

SHARE:

4 komentáře

  1. To jsou ale mňamky! A chválím za tu absolventskou práci...jen tak dál ;)
    A mé happy momenty? Učinila jsem pár změn ve svém dosavadním životě, takže to beru jako hodně velký zásah do života a doufám, že mě to učiní šťastnější (i když to nebude jednodušší) - změnila jsem fitko, prodloužila si studium, začala jsem běhat a začala jsem dělat lektoru. Sice teď nevím, kde mi hlava stojí, ale je důležité vystupovat z komfortní zóny ;)
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to zní skvěle, Blani! A držím palce, ať jsi šťastná a spokojená! :*

      Vymazat
    2. Moc děkuji :* Snad to budou změny k lepšímu...ale tak nějak cítím, že ano :)

      Vymazat
  2. Ačkoliv mě čokoláda moc neláká, protože nejsem čoko typ, tak ta fotka je skvělááá :))

    Jak bylo krásně, tak jsem také o běhání uvažovala, že se k tomu vrátím, a pak jsem si řekla, že asi poslední měsíc chodím na H.E.A.T., tak pak bych asi běhala, ono to počasí k tomu přímo vybízí ;) Ale teda takové vzdálenosti jako ty, bych ještě nedala :))

    Hodně štěstí s absolventskou práci :)

    A k titulu tetičky moc gratuluju! Taky jsem už teta, a tu malou princeznu jako správná teta rozmazluju :))

    A.

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig