pátek 4. března 2016

Workout Clothes Needed #allblack

1 / 2 / 3 / 4 / 5 

V poslední době nějak nemám nápady na články, proto kdyby vás cokoli zajímalo nebo byste uvítali, napište mi to do komentářů. Nechci dělat články typu z nouze ctnost. Dávám přednost kvalitě před kvantitou. Každopádně říkala jsem si, že už tady dlouho nebyla nějaká koláž oblečení a já vím, že moje tipy na nákupy jste měli vždy rádi. Jen doufám, že nebudete smutní z výběru barvy. Já totiž černou miluju a je to naopak moje #happycolor. 


Mám pocit, že všechny uvedené kousky z koláže nutně potřebuju - no jo, typická ženská. Vezmu to tedy popořadě. Nějaká lehká bundička (namísto mé softshellky), kterou bych nejvíce využívala na cestu do fitka, by se mi vážně hodila. Po téhle pokukuji už dlouho. Jen do Ostravy vždy dorazí tak mizerná část sportovní kolekce, že nemám šanci ji tam najít a vyzkoušet si ji, tak nevím, zda-li riskovat objednání... za poštovné chtějí 129Kč a za vrácení dalších 109Kč. 


Dalším kouskem jsou mé oblíbené tenisky Nike Juvenate. Jestli už mě nějaký ten pátek sledujete, pak víte, že už vlastním jedny v bílé a druhé mint. Ty boty jsou tak dokonalé (pohodlné jak papučky), že už od samého začátku uvažuji i o černých...a asi neodolám. Mají je totiž stále v obrovské slevě. Co myslíte? Mám? Není to ujeté vlastnit jeden typ bot ve 3 barvách? Já se jednou zařekla, že bych si nikdy stejné boty víckrát nekoupila. No a vidíte! Prostě láska!

3. Sportovní legíny #meshdetails - H&M

Tyhle legíny jsem si původně vyhlídla na mých oblíbených stránkách Nelly.com, kde nyní probíhá 20% sleva na vše, ale pak jsem je zahlédla i na stránkách H&M. Tak teď přemýšlím, které budou kvalitnější. Měla jsem teď dost smůlu na průsvitné materiály, tak už se online nákupů v tomto směru bojím. Ale tyhle bych opravdu chtěla... Líbily by se mi totiž i jako součást volnočasovch outfitů.

4. Černá kšiltovka - Nike (A3 Sport)

V tomhle případě jsem trochu okoukala zvyk zahraničních fitnessek brát si do fitka kšiltovku a musím říct, že mě taky láká se u cvičení "schovat"a maximalizovat tak svou komfortní zónu. Protože ti chlapi někdy... No holky, asi víte, o čem mluvím. Přišla jsem si tam sakra zacvičit a ne nabalovat svalouše (:-D).


Nějak jsem si teď oblíbila dlouhá trička. Než příjde léto a bude člověk moci oblékat barevné  topy, není na škodu zvolit trochu více zahalujících kousků, které alespoň podpoří spalování. Tohle tričko jsem si už zkoušela a je moc pohodlné, ale taky nekřesťansky drahé. Za trička opravdu nerada utrácím velké částky. Raději mrhám penězy za legíny (:-D).

...

A co je na vašem aktuálním wishlistu?

SHARE:

15 komentářů

  1. Přesně tyhle legíny jsem si zamilovala na první pohled (na fotce, ani jsem je ještě neviděla naživo:D) a asi je fakt MUSÍM mít, ta "síťka" je úplně boží. Z toho materiálu mám zadní část nových crossfitových legín od Reeboku který jsou taky skvělý, ale tyhle jsou prostě na 1 s hvězdičkou! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všimla jsem si tvého komentáře u @veronikamrl :-D Takže souhlas! Já už je znám strašně dlouho. Na Nelly.com byly už loni, ale teď, jak jsou i v H&M, tak je vážně musím mít :-D Snad budou kvalitní a něco vydrží. Spíš se bojím, že je u nás neseženu a budu je muset objednat :-/ a risknout tak velikost :(

      Vymazat
  2. Nepokukovala jsi po šedé mikině, co byla teď v Lidlu? Je dost podobná 5 ve wishlistu a za 199 :) mám ji a je super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokukovala a byla jsem na 90% rozhodnutá si ráno přivstat :-D ale jto je mikinka ne tričko a navíc mám hrozně podobnou, tak jsem to nakonec vzdala. Měla rolák, a to by bylo už moc do fitka... já se docela snadno zahřeju.

      Vymazat
  3. Musím si koupit nějaký legíny :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty legíny jsou dokonalé! Kdybys na na někde v Ostravě narazila, poděl se o to prosím na instagramu nebo někde, ať tam taky můžu naběhnout :D u háemka a legín to chce fakt vyzkoušet průhlednost (jinak by asi ani kšiltovka nepomohla od okukovatelů :D)

    OdpovědětVymazat
  5. Legíny sa páčia aj mne, akurát som ich ešte nenašla na predajni a bojím sa, že nemajú podľa foto veľmi vysoký pás a že sú skôr na jógu, než na zdvíhanie činiek. Ale nejaké podobné by som chcela aj ja, pokukujem po nelly.com, missguided a aj forever21 majú na tento štýl v ponuke. Akurát tiež sa bojím veľkostí, priesvitnosti a výdrže sieťky. Ach, tie naše problémy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě pořád zvažuju, jestli dát přednost H&M nebo Nelly.com. Ty z Nelly se mi líbí o chlup víc, ale bojím se té průsvitnosti. Problémy no :-D

      Vymazat
  6. Ty legíny <3 ona má podobný Bláňa, takže aspoň mám důvod si je nekoupit abych se neopičila :D ale jsou krásný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všimla jsem si, ty její jsou taky krásné. Já si ale myslím, že tady na té vesnici je stejně neseženu :-D

      Vymazat
  7. To je krásne !! :) Nejaké nové vecičky na cvičenie by sa mi určite hodili :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  8. Veru ty legíny? ajajaj moje peněženka tě nebude mít ráda :D

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig